Lap, precies iets teveel losgemaakt. De stuurbediening en display werken niet meer. De radio wel nog. Iemand die kan helpen?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
RENAULT Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenLap, precies iets teveel losgemaakt. De stuurbediening en display werken niet meer. De radio wel nog. Iemand die kan helpen?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenMisschien dat ik er ook wel 1 wordt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenMoest ik van u zijn ik zou daar toch nog es een nachtje over slapen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenTe laat
'k heb al een renault, of ik lover wordt valt nog af te wachten
Comment
-
Go renault.
Oorspronkelijk geplaatst door GVA11/12 Renault lanceert elektrische wagen in 2010
De Franse autofabrikant Renault werkt samen met het Japanse Nissan aan een elektrische bestelwagen. De lancering is voorzien voor 2010.
"De studie van het concept zit in een vergevorderd stadium", zegt Renault in een mededeling. "Het gaat om een kleine bestelwagen, die vooral bestemd is voor gebruik in de stad."
Het voertuig heeft geen verbrandingsmotor en stoot dus geen schadelijke CO2-gassen uit. In 2010 wil Renault de bestelwagen lanceren op de Europese markt.
Eerder maakte de Franse autobouwer al een elektrische variant van de Kangoo. Daar werden vijfhonderd exemplaren van gebouwd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenGo renault.
Dat blijft dus ongeveer 2km duren
Dan heeft ie genoeg temperatuur bereikt om niet meer te roken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenInderdaad
Dat blijft dus ongeveer 2km duren
Dan heeft ie genoeg temperatuur bereikt om niet meer te roken
Maar verdwijnt ook eens 'ie op temp is. Enkel als ik echt doortrekt naar't schijnt komt er wel wat uit...
btw, hoeveel haalt da tuinhuis eigelijk....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenOh.. de 300TD heeft dat ietsje meer...
Maar verdwijnt ook eens 'ie op temp is. Enkel als ik echt doortrekt naar't schijnt komt er wel wat uit...
btw, hoeveel haalt da tuinhuis eigelijk....
Ik heb toch al de 180 aangetikt op de teller, dus dat kan ongeveer wel kloppen.
Tuinhuis?
Tuinhuis?!
Das een bushokje!
Edith zegt ook dat ie hier al 2 minuten stond te draaien.
Vlak na het starten is dat gewoon niet te doen om uit te stappen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten168 volgens het boekje.
Ik heb toch al de 180 aangetikt op de teller, dus dat kan ongeveer wel kloppen.
Tuinhuis?
Tuinhuis?!
Das een bushokje!
Edith zegt ook dat ie hier al 2 minuten stond te draaien.
Vlak na het starten is dat gewoon niet te doen om uit te stappen
Woh amai das nice.
Hoeveel vermogen heeft da buskotteke dan? (idd, my mistake, met al die ruitjes...)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenWoh amai das nice.
Hoeveel vermogen heeft da buskotteke dan? (idd, my mistake, met al die ruitjes...)
2100 Turbo Diesel powah!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten88pk
2100 Turbo Diesel powah!
Hehe niiiiice! "High fiiiiive!"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichtendit mogen ze altijd onder mijn kont komen schuiven
Geil spul inderdaad.
Een neef van me uit frankrijk heeft er zo eentje. Ziek machien, en tziet er eigelijk nog zo 'normaal' uit, voor de niet-kenner.
Comment
Comment