Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Om de Avantime te begrijpen moet je al wat kunstzinnig zijn aangelegd.Dat was eerder een stuk architectuur.Een moderne interpretatie van iets uit lang vervlogen tijden (de eerste elektrische tram). Maar de meeste mensen met hun bekrompen geest kunnen daar niet bij...en kijken helaas niet verder dan hun neus lang is!
Hmm... Blijkbaar heb je gelijk. Ze hebben beiden een identieke cilinderinhoud, nl 2946 cm³. Straf, had ik nooit gedacht.
Dat is de fameuze "RVP" motor. Samenwerking tussen Renault, Vovlo en PSA. Had oorsprongelijk een kleinere cylinderinhoud. De 3,0 is een verdere evolutie ervan.
Dat is de fameuze "RVP" motor. Samenwerking tussen Renault, Vovlo en PSA. Had oorsprongelijk een kleinere cylinderinhoud. De 3,0 is een verdere evolutie ervan.
"berucht" is een nog betere omschrijving. nukkige motor en zuipen dat het geen naam meer heeft
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
Dat mag je wel zeggen... Hadden indertijd kort een safrane waar dat ding ook in zat... Gelukkig dat we toen nog benzinebons kregen.En dat dat maar tweede wagen was.
Aha, nice.
Als ik een wagen zou mogen kiezen om even van te genieten, een Ferrari F430 zou ik wel zien zitten. Alleen, die moet je niet huren voor je trouwfeest, tenzij je geen bezwaren hebt tegen traag rijden met zo'n bak natuurlijk.
Aha, nice.
Als ik een wagen zou mogen kiezen om even van te genieten, een Ferrari F430 zou ik wel zien zitten. Alleen, die moet je niet huren voor je trouwfeest, tenzij je geen bezwaren hebt tegen traag rijden met zo'n bak natuurlijk.
vriend heeft een C6 gehuurd voor die dag. en tijdens de rit naar de bruid heeft hij serieus doorgestampt. Nadien ging het dak open en moest je opletten voor het kapsel van de bruid. maar het moment ervoor......
Dat is de fameuze "RVP" motor. Samenwerking tussen Renault, Vovlo en PSA. Had oorsprongelijk een kleinere cylinderinhoud. De 3,0 is een verdere evolutie ervan.
Ik had in de post een sleutel aangekregen van een nieuwe twingo, vandaag mocht je die in de showroom gaan passen en als het pastte mocht je er ineens mee naar buiten rijden.
Comment