Mededeling

Collapse
No announcement yet.

RENAULT Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door TimJ Bekijk Berichten
    M'n kaart moet de gleuf in.

In eerste instantie kon ik niet starten kaart eruit gehaald en nogmaals geprobeerd en toen was ie weg. Tot op heden is het "probleem" nog niet teruggekeerd.
    Ook al voorgehad.

Ach, als het niet terugkeert...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
      Ook al voorgehad.

Ach, als het niet terugkeert...
      Inderdaad, het blijft een Renault met af en toe een kronkelske in de electronica. Zo werkte bij mij onlangs de display van de radio maar half. Aangezien ik toen geen tijd had om langs te gaan bij de garage zo dan maar een paar weken rond gereden. Tegen dat ik kon langsgaan bij de garage had het probleem zichzelf verholpen.

Renault

Comment

• Toch wel handig problemen die zich zelf verhelpen zonder kosten te doen...

Comment

• Comment

• Morgen mogen we onze nieuwe Renault-spruit verwelkomen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
              Morgen mogen we onze nieuwe Renault-spruit verwelkomen!
              De vraag: wat is jullie nieuwe Renault-spruit?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                De vraag: wat is jullie nieuwe Renault-spruit?
                Een Mégane CC, 1.6 16v benzine. Zwart exterieur met aluminiumkleurige dakbogen, leder in zwart-rood. Het is de Exception - uitvoering.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                  Een Mégane CC, 1.6 16v benzine. Zwart exterieur met aluminiumkleurige dakbogen, leder in zwart-rood. Het is de Exception - uitvoering.
                  Dat ziet er schoon uit.

Comment

• Voila, gisteren gaan halen.

Hij rijdt zalig zacht, en met het dak dicht, een grote koffer!

Comment

• Proficiat!
                      Niet direct mijn smaak, maar goed (wel qua kleurstelling en uitvoering, maar minder qua auto, hoe ironisch dat ook moge klinken ).
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Kunnen die raamstijlen niet in koetswerkkleur?

Comment

• Lelijke velgen sorry

Comment

• Lelijke velgen sorry
                            Ik wou het ook al zeggen

Comment

• Best wel mooi.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
                                Kunnen die raamstijlen niet in koetswerkkleur?
                                Jawel, maar dit is de Exception uitvoering, dan zijn de raamstijlen in het alu.

Velgen vind ik persoonlijk ook niet zo geweldig, maar voor mijn ma is dit voldoende, die hoeft geen 18"velgen met sportophanging of wat dan ook.

Comment

• Mijn buurman heeft krek dezelfde, in 't bordeaux. Mini-Avantime.
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                  Bestelt
                                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Wat als uw eerste auto een R5 gtt was, en ge nu zin hebt om zelf wat te knutselen? Dan bouwen we een Clio gtt

Neem een Clio van de eerste generatie, gooi de motor eruit, zoek een motor van een R5 gtt en gooi die in de clio....in het koffer van de clio natuurlijk

Plezant karretje
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Via Ché kan je momenteel een Mégane CC 1.6 winnen. Het is maar dat jullie het weten.
                                      Jammer dat ze geen MX-5 weggeven, want zo'n lompe CC met een 1600 cc in, lijkt me nu toch niet echt een opwindende wagen.
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                        Via Ché kan je momenteel een Mégane CC 1.6 winnen. Het is maar dat jullie het weten.
                                        Jammer dat ze geen MX-5 weggeven, want zo'n lompe CC met een 1600 cc in, lijkt me nu toch niet echt een opwindende wagen.
                                        Is dat niet meestal zo met wedstrijden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                                          Is dat niet meestal zo met wedstrijden?
                                          Dat ze lompe bakken weggeven? Bwah.
                                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                          X