Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
In eerste instantie kon ik niet starten kaart eruit gehaald en nogmaals geprobeerd en toen was ie weg. Tot op heden is het "probleem" nog niet teruggekeerd.
Inderdaad, het blijft een Renault met af en toe een kronkelske in de electronica. Zo werkte bij mij onlangs de display van de radio maar half. Aangezien ik toen geen tijd had om langs te gaan bij de garage zo dan maar een paar weken rond gereden. Tegen dat ik kon langsgaan bij de garage had het probleem zichzelf verholpen.
Wat als uw eerste auto een R5 gtt was, en ge nu zin hebt om zelf wat te knutselen? Dan bouwen we een Clio gtt
Neem een Clio van de eerste generatie, gooi de motor eruit, zoek een motor van een R5 gtt en gooi die in de clio....in het koffer van de clio natuurlijk
Plezant karretje
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
Via Ché kan je momenteel een Mégane CC 1.6 winnen. Het is maar dat jullie het weten.
Jammer dat ze geen MX-5 weggeven, want zo'n lompe CC met een 1600 cc in, lijkt me nu toch niet echt een opwindende wagen.
Via Ché kan je momenteel een Mégane CC 1.6 winnen. Het is maar dat jullie het weten.
Jammer dat ze geen MX-5 weggeven, want zo'n lompe CC met een 1600 cc in, lijkt me nu toch niet echt een opwindende wagen.
Comment