Mededeling

Collapse
No announcement yet.

RENAULT Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    Last edited by ; 02/08/2008, 18:39.

Comment

• Renault Espace en Vel Satis gaan langer door

Zoals eerder gemeld, gaat Renault fors besparen. Vooral de grotere modellen van het merk worden daarvan het slachtoffer: de opvolgers van de Espace en Vel Satis moeten wachten. Nieuwe projecten en modellen die niet als prioritair beschouwd worden, plaatst Renault in de koelkast. Volgens de Franse krant La Tribune komen de vervangers van de Espace en Vel Satis later. Ook een derde model voor het topgamma zou uitgesteld zijn.

Renault-topman Carlos Ghosn moet zijn ambities in het premiumsegment dus bijschaven. De matige economische situatie en tegenvallende Laguna-verkoop hebben het merk met de voeten op de grond geplaatst. In zijn segment blijft de Espace een populaire auto, terwijl de Vel Satis als een flop beschouwd kan worden. De Espace is op de markt sinds 2002, de Vel Satis sinds 2001. (www.autoscoops.eu)

Comment

• Slim, de Espace kan zijn concurrenten nog goed te baas. Veel concurrenten zijn verdwenen (Toyota, Mazda, Hyundai, ...) of erg verouderd (PSA-vierling, Seat/VW, ...).

Comment

• Als er mij iemand kon vertellen hoevel F1 edities ze nog in stock hebben van de clio RS. U zou me een groot plezier doen

Comment

• Slim, de Espace kan zijn concurrenten nog goed te baas. Veel concurrenten zijn verdwenen (Toyota, Mazda, Hyundai, ...) of erg verouderd (PSA-vierling, Seat/VW, ...).
            De Espace is simpelweg de beste monovolume op de markt.

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
                  De Espace is simpelweg de beste monovolume op de markt.
                  Verre van.

Er zijn monovolumes op de markt die én beter rijden, én handiger zijn, én kwalitatief beter in elkaar steken.

Laat een Espace de vergelijking aangaan met een nieuwe Galaxy en hij verliest.

Comment

• wat dasboardpics van onze espace:

Comment

• Laat een Espace de vergelijking aangaan met een nieuwe Galaxy en hij verliest.
                      Ik heb nochtans vergelijkingen gezien tussen 2 gerenomeerde autobladen (autobild en auto zeitung of zoiets ) en daar won de Espace met een mooie voorsprong. Ook stond er in de autobild een driekamp tussen de Grand Espace, Mercedes R klasse en VW transporter, en daar won ook de Espace het.

Comment

Ik heb nochtans vergelijkingen gezien tussen 2 gerenomeerde autobladen (autobild en auto zeitung of zoiets ) en daar won de Espace met een mooie voorsprong. Ook stond er in de autobild een driekamp tussen de Grand Espace, Mercedes R klasse en VW transporter, en daar won ook de Espace het.
                        even een vraagje waar je niet te veel achter moet zoeken; hoe oud ben jij?

Comment

• even een vraagje waar je niet te veel achter moet zoeken; hoe oud ben jij?
                          Oud genoeg
                          Jammer dat ik de artikels niet heb, anders had ik ze voor u ingescand, dan geloofde je me wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                            Verre van.

Er zijn monovolumes op de markt die én beter rijden, én handiger zijn, én kwalitatief beter in elkaar steken.

Laat een Espace de vergelijking aangaan met een nieuwe Galaxy en hij verliest.
                            Klopt een beetje, de Espace bestaat al enkele jaren in zijn huidige vorm.

Ik denk dat de Galaxy en S-Max zowat de enige nieuwe echte concurrent en zijn. Wat zijn die andere monovolumes die beter rijden, en handiger zijn, en kwalitatief beter in elkaar steken?

Trouwens, een MPV bestuurder die ietswat power onder zijn of haar motorkap wil hebben, zal sneller zijn ding vinden bij een Espace dan bij een Galaxy.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                              Klopt een beetje, de Espace bestaat al enkele jaren in zijn huidige vorm.

Ik denk dat de Galaxy en S-Max zowat de enige nieuwe echte concurrent en zijn. Wat zijn die andere monovolumes die beter rijden, en handiger zijn, en kwalitatief beter in elkaar steken?

Trouwens, een MPV bestuurder die ietswat power onder zijn of haar motorkap wil hebben, zal sneller zijn ding vinden bij een Espace dan bij een Galaxy.
                              Dat denk ik juist niet. Oké, je kan er wel een prachtige 3.5 V6 in verkrijgen.... maar hoeveel wordt die hier verkocht? Taks en verbruik vallen serieus tegen bij die motor. En de 3.0dci is niet bepaald zeer snel. Zelf rijden we met een 2.2dci 150.... en ik vind dat ding zo loom als iets, wat vooral te wijten is aan de achterhaalde automaat.

Ik zou juist zeggen -> wie een vlotte mpv wil, neemt de Galaxy 2.5Turbo. Of eerder nog de S-max met die motor uiteraard.

En een tijdje terug heb ik ook eens meegereden met een forummer die tijdelijk een Sharan had. Ik denk dat die wagen toch beter reed, én beter in elkaar zat. Over functioneel zijn spreek ik me niet uit. De Espace zal iets ruimer zijn, en je kan de stoelen wel schuiven en verplaatsen.... maar die dingen wegen zoveel dat je dat niet met plezier doet. M'n ma kan die stoelen nauwelijks tillen, laat staan door de deuropening tillen zonder krassen te maken.

Comment

Oud genoeg
                                Jammer dat ik de artikels niet heb, anders had ik ze voor u ingescand, dan geloofde je me wel
                                ik geloof je zo ook hoor, 't is niet daarom dat ik het vraag. Ik zou het alleen willen weten omdat iemand zonder rijbewijs mogelijk een andere visie heeft op 'rijplezier' dan iemand die wél een rijbewijs heeft. En ik weet niet tot welke categorie jij behoort?

Comment

• Bij VW doen ze gelukkig niet veel moeite meer om je een Sharan te verkopen...

ik neem aan dat die beter in elkaar zit dan een Espace, maar wat wordt ik o zo triest van die kar binnenin... en als je veel kilometers doet... die stoelen zitten echt alles behalve comfortabel. Bovendien zijn sommige vanzelfsprekende opties gewoon niet te krijgen (lederen interieur, Ipod interface, GPS met kleurenscherm,...)

en imo ook best wel kneiterhard opgehangen, maar ik ben zo'n zwalpende picassoboot gewoon natuurlijk...

Comment

• die stoelen in de sharan steunen tenminste deftig, daar moet je je niet vasthouden aan de deuren als het er wat steviger aan toe gaat

Comment

• een sharan zal wel makkelijker kantelen...

elk voordeel....

Comment

• trouwens moet ik ook wel zeggen dat na de seat ibiza de Sharan een van de meest ondersturende krengen is waar ik ooit mee gereden heb...

Comment

• De 2.2dCi is al enige tijd niet meer verkrijgbaar in de Espace, alleen nog maar in de Vel Satis. Deze motor is vervangen door een krachtigere 2.0dCi van 150 of 175pk.

Trouwens, bestaat de Galaxy 2.5 Turbo wel?

Comment

Working...
                                          X