Na de eerste spyshots zijn nu ook alle technische details van de nieuwe Mégane RS uitgelekt!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
RENAULT Lovers
Collapse
X
-
Comment
-
ik hoop dat niemand dit als belediging aanziet, in de renault-draad
maar ik denk dat dit mijn eerste bewust gekozen schaalmodel was op m'n 3-4 ofzo
de renault 12
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk BerichtenIk heb nochtans vergelijkingen gezien tussen 2 gerenomeerde autobladen (autobild en auto zeitung of zoiets ) en daar won de Espace met een mooie voorsprong. Ook stond er in de autobild een driekamp tussen de Grand Espace, Mercedes R klasse en VW transporter, en daar won ook de Espace het.
Wij hebben er thuis eentje voordelig kunnen kopen, omdatie al n klein jaar in de showroom stond, maar anders isie echt wel duur geworden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk BerichtenHet grote probleem van de espace is dat hij z'n vel zeer duur verkoopt!
Wij hebben er thuis eentje voordelig kunnen kopen, omdatie al n klein jaar in de showroom stond, maar anders isie echt wel duur geworden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk BerichtenOp de grand espace krijg je al ruim een jaar 5750 euro korting bij renault... niet echt duur te noemen IMHO
Comment
-
-
Hey,
Iemand toevallig een idee hoeveel kortingen ze momenteel geven voor een nieuwe renault megane coupé? Deze komt heel mss ook in aanmerking als volgende wagen (hopelijk de megane RS als de prijs meevalt).
En voor de renault kenners, valt het waardeverlies na nieuwkoopgoed mee? Meestal rij ik maar ongeveer 2j rond met een wagen, en moest er na die 2j al pak waardeverlies op zijn zou zonde zijn...
GRtz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xxxracexxx Bekijk BerichtenHey,
Iemand toevallig een idee hoeveel kortingen ze momenteel geven voor een nieuwe renault megane coupé? Deze komt heel mss ook in aanmerking als volgende wagen (hopelijk de megane RS als de prijs meevalt).
En voor de renault kenners, valt het waardeverlies na nieuwkoopgoed mee? Meestal rij ik maar ongeveer 2j rond met een wagen, en moest er na die 2j al pak waardeverlies op zijn zou zonde zijn...
GRtz
Comment
Comment