Oorspronkelijk geplaatst door X5
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
RENAULT Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexMooie auto, enkel het kleur zou ik zelf niet gekozen hebben ... Een zwarte zou idd mooier zijn (liefst met beschermstrips meegespoten)
Na twee zwarte wagens kan ik daar van meespreken, en toch blijf ik voor zwart gaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscaniOorspronkelijk geplaatst door alex69alexMooie auto, enkel het kleur zou ik zelf niet gekozen hebben ... Een zwarte zou idd mooier zijn (liefst met beschermstrips meegespoten)
Na twee zwarte wagens kan ik daar van meespreken, en toch blijf ik voor zwart gaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door X5Oorspronkelijk geplaatst door tuscaniOorspronkelijk geplaatst door alex69alexMooie auto, enkel het kleur zou ik zelf niet gekozen hebben ... Een zwarte zou idd mooier zijn (liefst met beschermstrips meegespoten)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscaniOorspronkelijk geplaatst door X5Oorspronkelijk geplaatst door tuscaniOorspronkelijk geplaatst door alex69alexMooie auto, enkel het kleur zou ik zelf niet gekozen hebben ... Een zwarte zou idd mooier zijn (liefst met beschermstrips meegespoten)
Comment
-
Ik zit met een vraagje. Mijn vader zou eventueel een nieuwe Laguna break kopen, maar er zit een facelift aan te komen. Weet niemand wanneer die facelift precies wordt voorgesteld? Ik weet dat hij zeker al op RAI in Amsterdam staat in februari.
Ik heb ook al eens proberen uit te vissen welke evoluties er zouden zijn op vlak van de dieselmotoren. Dit is wat ik kunnen vinden heb:
Oorspronkelijk geplaatst door www.laguna2.de- 62 Phase2 Lagunas sind schon produziert.
- Der 2.0 dCi (M9R) kommt mit 105 Kw (142 PS) am Ende 2005 et 130 Kw (176 PS) Anfang 2006. Dieser Motor (EURO4) ersetzt der 2.2 dCi (wird nicht weiter entwickeld) und warscheinlich später auch der 1.9 dCi (F9Q).
- Der 1.5.dCi (K9K) mit 105/110 PS erzetzt in 2005 der "leichte" 1.9 dCi (100 PS).
- Neue GPS bedient mit IHM (ähnlich BMW i-drive).
- Der 1.9 dCi 140 PS kommt nicht.
- Adaptive Front Lighting Systems (AFS)
Mijn vader is geïnteresseerd in een 1.9dCi versie van 120pk en als ik hetgeen hierboven goed begrijp, zou deze versie gewoon blijven bestaan tot eind 2005. Of ben ik mis?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DB7 VantageIk zit met een vraagje. Mijn vader zou eventueel een nieuwe Laguna break kopen, maar er zit een facelift aan te komen. Weet niemand wanneer die facelift precies wordt voorgesteld? Ik weet dat hij zeker al op RAI in Amsterdam staat in februari.
Ik heb ook al eens proberen uit te vissen welke evoluties er zouden zijn op vlak van de dieselmotoren. Dit is wat ik kunnen vinden heb:
Oorspronkelijk geplaatst door www.laguna2.de- 62 Phase2 Lagunas sind schon produziert.
- Der 2.0 dCi (M9R) kommt mit 105 Kw (142 PS) am Ende 2005 et 130 Kw (176 PS) Anfang 2006. Dieser Motor (EURO4) ersetzt der 2.2 dCi (wird nicht weiter entwickeld) und warscheinlich später auch der 1.9 dCi (F9Q).
- Der 1.5.dCi (K9K) mit 105/110 PS erzetzt in 2005 der "leichte" 1.9 dCi (100 PS).
- Neue GPS bedient mit IHM (ähnlich BMW i-drive).
- Der 1.9 dCi 140 PS kommt nicht.
- Adaptive Front Lighting Systems (AFS)
Mijn vader is geïnteresseerd in een 1.9dCi versie van 120pk en als ik hetgeen hierboven goed begrijp, zou deze versie gewoon blijven bestaan tot eind 2005. Of ben ik mis?
Zelf heb ik en men vader zo'n half jaar geleden een testritje gedaan met een Laguna Grandtour 1.9dCi 120pk en ik vond dat die eigenlijk echt traag was qua hernemingen
Comment
Comment