R20
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
RENAULT Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999
Maar dat rijd zalig, en ontzettend snel echt ongelofelijk, eens dat die turbo wakker word, amai. Weldra kuipzetels inzetten, hebben ze al aangekocht. Hij is rood. Van zodra dat ik nog eens bij men vader ben zal ik eens wat foto's nemen en ze hier posten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmekerx7Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999
Maar dat rijd zalig, en ontzettend snel echt ongelofelijk, eens dat die turbo wakker word, amai. Weldra kuipzetels inzetten, hebben ze al aangekocht. Hij is rood. Van zodra dat ik nog eens bij men vader ben zal ik eens wat foto's nemen en ze hier posten.
En die gaan relatief hoog in de prijzen he, die Turbo's :o
Mag ik vragen hoeveel die gekost heeft?
Maar als je dit niet wil zeggen, even goei vrienden... .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999Oorspronkelijk geplaatst door Timmekerx7Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999
En die gaan relatief hoog in de prijzen he, die Turbo's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmekerx7Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999Oorspronkelijk geplaatst door Timmekerx7Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999
Ik ben er eens zo een tegengekomen op internet met 400 PK
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999Oorspronkelijk geplaatst door RabbitHoeveel pk heeft die dan? 160?
160 pk inderdaad... standaard
Maar mits een opvoerkit was er tot 250 pk uit te persen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RabbitOorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999Oorspronkelijk geplaatst door RabbitHoeveel pk heeft die dan? 160?
160 pk inderdaad... standaard
Maar mits een opvoerkit was er tot 250 pk uit te persen
Wat moet dat 20 jaar geleden niet gegeven hebben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmekerx7Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999Oorspronkelijk geplaatst door Timmekerx7Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999
Damned en wij hebben vroeger eentje gehad.
We zakten op het einde wel door de vloer van rottigheid
Comment
-
Een Mégane Grandtour nu vanaf 13.450 euro! Is eigenlijk niet veel, voor een grote auto die je ervoor krijgt Ik had het nooit gedacht, maar vanaf nu staat er dus ook een Renault op "ons lijstje"
Vandaag trouwens nog ene gezien, in antraciet: knappe wagen toch!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999Een Mégane Grandtour nu vanaf 13.450 euro! Is eigenlijk niet veel, voor een grote auto die je ervoor krijgt Ik had het nooit gedacht, maar vanaf nu staat er dus ook een Renault op "ons lijstje"
Vandaag trouwens nog ene gezien, in antraciet: knappe wagen toch!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BikefreakAls je tevreden bent met een 1400 cc zonder opties, dan heb je hem idd voor die prijs. De mijne is een 1.9 dci Coupé met redelijk wat uitrusting. Prijs is al direct veel hoger dan. Een wagen die af is, uit de middenklasse, kan je snel bijna het dubbele kosten van de goedkoopste versie.
Comment
Comment