Mededeling

Collapse
No announcement yet.

RENAULT Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Het betreft een fifty fifty deal. Dit weekend gingen er geruchten rond over een mogelijke samenwerking tussen Renault en FCA. Vanmorgen brachten zowel FCA als Renault het nieuws naar buiten. FCA stelt een fusie voor met Renault om zo één van de grootste autoconcerns ter wereld te worden. De Fransen laten weten het voorstel te […]

Verstuurd vanaf mijn Moto G6 Play met Tapatalk

Comment

• Benieuwd!
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Als het doorgaat mogen de Fransen om te beginnen het departement productplanning overnemen. Lijkt me het meest dringend :''-)

Verstuurd vanaf mijn Moto G6 Play met Tapatalk

Comment

• 'Lecar' De R5 in de States en de speciale beperkte serie voor Europa uit 1978.

De Europese versie,

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Die Amerikaanse bumpers, wreed.
            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Ik herinner mij die versie nog goed, net als de leuke publiciteit er rond destijds.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
                R25, nog altijd een fantastisch ontwerp

Heb er een aantal gehad , staaed ouder 2de hands... waaronder een GTX2.2 (lichtgrijs metaalkleur), een V6 Automaat (brons/goud metaalkleur met beige leder), en een V6 Turbo (donkerrood metaalkleur met zwart leder.) , meet die laatste jammer genoeg erg veel computer problemen gehad. ,als ie reed was het wel fijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                  R17 (1977)

Ik heb een 17TS decouvrable ('79) gehad , zo ongeveer rond 1992 , er waren wel wat issues met die wagen , ik had echt zin in een restauratie project , maar helaas ... bij het strippen van de wagen bleek deze ondehuids al zoveel rot te bevatten , was al verschillende malen door een slecht hersteller aan mekaar gelast , nou gelast ?? en hij was zo ver heen dat het als hobbyist niet meer te doen was... helaas pinda kaas...
                  Ooit nog gaan kijken naar een R15 als restauratie project , maar die was zonodig nog rotter...
                  Ik zie ze graag , vind ze supreleuk , helaas vind het roestmonster ze te lekker.

Comment

• Renault Dauphine 1093 (1963)

Comment

• Renault Alpine GTA V6 Turbo.

Images by Guillaume Vachey
                      There are Pretenders among us.....
                      Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

• Clio I (vanaf 1990)

Comment

• die clio 1 in baccara versie met 1400motor en automaat,heerlijk was dat.luxe van een full option mercedes in kleiner formaat aan een haalbare prijs.
                          mijn vader had er destijds 1,denk er vaak met plezier aan terug

Comment

• There are Pretenders among us.....
                            Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

• De eigenaars van een Espace, Talisman of Trafic met een 1.6dCi geproduceerd tussen december 2014 en maart 2018 willen volgend artikel misschien even lezen. Of door de vertaler zwieren ;-)

In het kort: fabricage/ontwerp fout in de 1.6 dCi van die periode met finale motorschade tot gevolg.

Verstuurd vanaf mijn moto g(6) play met Tapatalk

Last edited by Fre79; 13/08/2019, 20:42.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten
                                die clio 1 in baccara versie met 1400motor en automaat,heerlijk was dat.luxe van een full option mercedes in kleiner formaat aan een haalbare prijs.
                                mijn vader had er destijds 1,denk er vaak met plezier aan terug
                                dan was de pa destijds van een ander kaliber als de zoon
                                vond het persoonlijk jammer dat de manuele baccara de 1.7 90 pk kreeg en daarmee indertijd zoals een mercedes een autobahnvreter kon zijn, indien gewenst...de automaat baccara zat opgescheept met de 1.4 zoals de normale clio automaat, voor stadsverkeer was dat no prob...maar een 1.4 met een automatische 3-bak...voor die knappe (en belachelijk dure...zelfde als een clio 16v) baccara versie, was dat eigenlijk povertjes

gemiste kans mi, maar blijkbaar waren er kandidaten

Comment

• ten eerste zitten we in een heel andere tijdsgeest,dus die 1400 voldeed voor toen meer dan prima,zelfs bewust voor gekozen.
                                  de 16v versie bestond destijds niet eens.
                                  de 1.7 was totaal niet te overwegen wegens verbruik tax en verzekering
                                  de keuze voor een automaat in die tijd had vooral met lichamelijke problemen te maken.
                                  zo zie je maar dat er ook mensen zijn die dat vermogengedoe helemaal niet nodig vinden en meer belang hechten aan comfort.
                                  apropos ff ter info zijn eerste wagen was een r4 850cc.....

Comment

• baccara 1.7 manueel, baccara 1.4 automatique en de clio 16v zijn samen op de markt gekomen in 1991 aan dezelfde prijs
                                    de baccara 1.4 automaat was de helft duurder als de normale clio automaat, uw pa moet toch wel ongelooflijk fan zijn geweest van de airco, het royale leder, de electrische ruiten...en das hem gegund, uiteindelijk is het intrinsiek comfort niet hoger, je kreeg alleen meer hebbedingen en wat renault er financieel voor vroeg was exorbitant

zelf ook comfortlover en fan van vermogenloos rijden, maar het was spijtig dat tov de normale clio automaat, de baccara automaat niet aan de 1.7 werd gekoppeld
                                    renault heeft dat wel rechtgezet achteraf

Comment

• ten eerste wilden wij geen 1700
                                      en ten tweede de auto werd zeker niet aangekocht om de airco,
                                      wel als betaalbaar 2de handsvoertuig omwille van gezondsheidsproblemen waardoor hij niet meer de kracht had om een koppelingspedaal te bedienen.
                                      de clio was toen beschikbaar.....
                                      dus zo ingewikkeld verhaal is het niet.
                                      soms hebben mensen we degelijk een reden om iets te doen of te laten.

Comment

• ja, 2de hands zijn dat natuurlijk zalige buitenkansen, erg knap om zien ook zo'n baccara..als ik nieuw bestel is het ook maar pover, maar als 2dehands...doe mij maar de best uitgeruste

Comment

• edit.

Comment

Working...
                                          X