Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Die Kangoo is wel schappelijk van prijs voor wat hij te bieden heeft. Maar ik zou toch liefst eerst voor een break gaan kijken, voor dat ik eventueel afzak naar het "veredelde bestelwagen" -segment, moest het budget te laag zijn
Die Kangoo is wel schappelijk van prijs voor wat hij te bieden heeft. Maar ik zou toch liefst eerst voor een break gaan kijken, voor dat ik eventueel afzak naar het "veredelde bestelwagen" -segment, moest het budget te laag zijn
Ik begrijp u wel, ik had ook eerst dat gedacht maar als je dan gaat kijken voor een break zoals astra, golf, megane, ... dan kom je rap aan 20.000 euro wil je er wat opties op en als je dan bekijkt voor wat het moet dienen dan is de keuze rap gemaakt. (mijn hart zegt ook nog altijd een break maar mijn verstand zegt dat dit de juiste keuze is en bij de vorige wagens heb ik altijd mijn hart laten spreken dus ik geef mijn verstand ook maar eens het voordeel van de twijfel).
Wagen was identiek aan de voorbeeldfoto. Dus ook zo'n grauw-groene... zo zie je ze bijna allemaal, niet? Was wel een leuk bakske, moet ik zeggen, dat met leder was uitgerust! En m'n vriendin vond natuurlijk de hoge zit enorm leuk (typisch) Het kunststofpaneel op de passagiersdeur rammelde wel bij het dichtslagen van de deur. Maar ik d8 dat dit kwam omdat er precies al iemand "tegen heeft gezeten"
Toch weeral een positieve kenismaking met het merk. Daar ik er vroeger niet echt een fan van was... .
hmmm, dat is nu de enigste waar ik nog niet mee gereden heb. En die ik zelf wel eens wil testrijden.
Je weet ze weer te kiezen.
anders wel al met avantime 3.0, megane cc en dergelijke gereden
Vorig jaar tijdens de Historic Grand Prix in Zolder hebben ze 700 Alpine's, Renault 5 Turbo's, Spiders en andere sportieve Renaults tegelijkertijd op het circuit laten rijden. Er zaten ook Renault sedan's tussen met nogal zware turbo's. Weet er iemand wat voor wagens dat waren?
Comment