Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Een Avantime, inderdaad .
Renault heeft naar mijn mening er niet goed aan gedaan om de Avantime voor de Mégane II te lanceren. Indien ze het andersom hadden gedaan, waren de mensen het nieuwe design van Renault al gewoon. En hadden ze er misschien meer van verkocht.
Maar het is echt telkens kwijlen wanneer er eentje passeert, zeker met al z'n ramen open!
Ik rijd momenteel met een Laguna 2 phase 2 Grandtour, vorige was een Lag2 GT phase 1, en daarvoor Mégane Coupé phase1.... zou niet anders dan Renault willen rijden Ben erin geboren ook eigenlijk (niet letterlijk), mijn pa werkt al 30 jaar bij Renault dealer
Paar maand geleden nog gelegenheid gehad om met Mazda6 break te rijden..... man was ik blij terug in de Laguna te zitten
Wel, het was een proefrit van een half uurke, tijdens de VAB autohappening in september. Heb toen ook nog gereden met de Scenic Conquest en de Twingo GT 12. TCE 100pk.
De mazda was de laatste wagen voor proef te rijden. Ik ben natuurlijk alleen maar renault gewoon om mee te rijden. Dus ineens in een Aziaat was is een ontdekking
Het was dus een Mazda6 Break diesel "Bose-versie". Qua motorvermogen valt het allemaal goed mee, buiten de koppeling waar ik int begin beetje moest aan wennen.
Maar het waren de "kleine" dingen die me toch stoorde. Zoals de middenarmsteun tussen de voorzetels.... zo hard als een plank.... was gewoon harde plastiek dit zou me dus al irriteren op lange afstanden, want ik gebruik deze wel degelijk. Dan het display bovenaan, zo rommelig als iets.... voor de klok te kunnen zien moest ik op een knopje duwen.... en ik ben iemand die graag altijd het uur kan zien Vind de opstelling in mijn laguna dan toch beter: alles van de klimaatregeling apart beneden, radio enzo boven, en een simpele en duidelijke bediening. Qua comfort heb ik ook nog altijd steeds de voorkeur aan franse wagens... dat is mij weer eens duidelijk geworden. Het enige wat me echt wel kon bekoren, is de Bose geluidsinstallatie.. die klonk bangelijk
Jongens als je iemand weet die in een avantime geinteresseerd is stuur me dan een berichtje.
Vandaag mijn nieuwe car besteld en avantime is nu te koop:
Avantime V6 3.0 met LPI installatie (35€ verbruik voor 500km rijplezier)!
Full option , nocturneblauw:
Doe eens een gok... ik zeg wel hoger of lager en anders stuur je maar een persoonlijk bericht.
Auto heeft +/-42000€ gekost + LPI-installatie van 3000€.
Als je iets verkoopt hier, moet je een prijs zeggen. Voor hoger lager te spelen kijk ik wel naar de walter.
Mooie wagen allesinds. Wat is de kilometerstand?
Hier alle gegevens:
Avantime V6 3.0 privilege, januari 2002, 160.000km
full option, nocturneblauw, LPI, navi etc, bicolor stuur, cruisectrl, parkassist, uitgebreide muziekinstallatie...
18" wielen (niet die van de foto) wel de megane RS -velgen + een set 16" voor de wintermaanden.
Originele bagagedrager voor op het dak .
Prijs nu : 12.500€ all-in gekeurd en net onderhoud achter de rug.
Als de A5 in april aankomt en ik dus nog 5 maand met de Avi kan rijden (+/-10K) gaat er van die prijs nog wel wat af.
Ongevalvrij, alleen een herspoten zijkant vanwege een "schaafwonde" , 4 jaar geleden...
Jongens als je iemand weet die in een avantime geinteresseerd is stuur me dan een berichtje.
Vandaag mijn nieuwe car besteld en avantime is nu te koop:
Avantime V6 3.0 met LPI installatie (35€ verbruik voor 500km rijplezier)!
Full option , nocturneblauw:
Avantime V6 3.0 privilege, januari 2002, 160.000km
full option, nocturneblauw, LPI, navi etc, bicolor stuur, cruisectrl, parkassist, uitgebreide muziekinstallatie...
18" wielen (niet die van de foto) wel de megane RS -velgen + een set 16" voor de wintermaanden.
Originele bagagedrager voor op het dak .
Prijs nu : 12.500€ all-in gekeurd en net onderhoud achter de rug.
Als de A5 in april aankomt en ik dus nog 5 maand met de Avi kan rijden (+/-10K) gaat er van die prijs nog wel wat af.
Ongevalvrij, alleen een herspoten zijkant vanwege een "schaafwonde" , 4 jaar geleden...
Comment