Mededeling

Collapse
No announcement yet.

RENAULT Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jente Bekijk Berichten

Een Avantime, inderdaad .
      Renault heeft naar mijn mening er niet goed aan gedaan om de Avantime voor de Mégane II te lanceren. Indien ze het andersom hadden gedaan, waren de mensen het nieuwe design van Renault al gewoon. En hadden ze er misschien meer van verkocht.
      Maar het is echt telkens kwijlen wanneer er eentje passeert, zeker met al z'n ramen open!

Comment

• Explore Denniske’s 10,814 photos on Flickr!
        1991 Mazda MX-5 NA
        Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
        www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• knap dennis, toevallig tegengekomen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
            knap dennis, toevallig tegengekomen ?
            Thanks Bobo. En nee niet toevallig tegengekomen Zie http://www.autoforum.be/showthread.php?t=24675
            1991 Mazda MX-5 NA
            Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
            www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• na 5 renaults gereden te hebben, ben ik uiteindelijk van het merk weggestapt.

Niet dat design mij veel doet, maar ik vind gewoon mijn gading niet meer tussen het aanbod van dit merk.

2 * een R21 (jaja, de tweede was een TXE met digitaal dashboard en alle toeters en bellen)
              3 * Safrane

Nu ben ik toch overgestapt naar duitsers en deze bevallen me best.

Comment

• Ik rijd momenteel met een Laguna 2 phase 2 Grandtour, vorige was een Lag2 GT phase 1, en daarvoor Mégane Coupé phase1.... zou niet anders dan Renault willen rijden Ben erin geboren ook eigenlijk (niet letterlijk), mijn pa werkt al 30 jaar bij Renault dealer

Paar maand geleden nog gelegenheid gehad om met Mazda6 break te rijden..... man was ik blij terug in de Laguna te zitten

Comment

• Rijd nu met een clio phase 2 en vind het zeker geen slechte wagens!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door andyt Bekijk Berichten

Paar maand geleden nog gelegenheid gehad om met Mazda6 break te rijden..... man was ik blij terug in de Laguna te zitten
                    Vertel 'ns wat meer als je wil?
                    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                    Bestelt
                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Wel, het was een proefrit van een half uurke, tijdens de VAB autohappening in september. Heb toen ook nog gereden met de Scenic Conquest en de Twingo GT 12. TCE 100pk.

De mazda was de laatste wagen voor proef te rijden. Ik ben natuurlijk alleen maar renault gewoon om mee te rijden. Dus ineens in een Aziaat was is een ontdekking

Het was dus een Mazda6 Break diesel "Bose-versie". Qua motorvermogen valt het allemaal goed mee, buiten de koppeling waar ik int begin beetje moest aan wennen.

Maar het waren de "kleine" dingen die me toch stoorde. Zoals de middenarmsteun tussen de voorzetels.... zo hard als een plank.... was gewoon harde plastiek dit zou me dus al irriteren op lange afstanden, want ik gebruik deze wel degelijk. Dan het display bovenaan, zo rommelig als iets.... voor de klok te kunnen zien moest ik op een knopje duwen.... en ik ben iemand die graag altijd het uur kan zien Vind de opstelling in mijn laguna dan toch beter: alles van de klimaatregeling apart beneden, radio enzo boven, en een simpele en duidelijke bediening. Qua comfort heb ik ook nog altijd steeds de voorkeur aan franse wagens... dat is mij weer eens duidelijk geworden. Het enige wat me echt wel kon bekoren, is de Bose geluidsinstallatie.. die klonk bangelijk

Comment

• gisteren in basse-bodeux gespot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                          Thanks Bobo. En nee niet toevallig tegengekomen Zie http://www.autoforum.be/showthread.php?t=24675
                          Niet toevallig nee, na Bocholt on Wheels hebben we afgesproken om eens foto's te maken !
                          Ben Renault 5 Freak.........

Comment

• Jongens als je iemand weet die in een avantime geinteresseerd is stuur me dan een berichtje.
                            Vandaag mijn nieuwe car besteld en avantime is nu te koop:
                            Avantime V6 3.0 met LPI installatie (35€ verbruik voor 500km rijplezier)!
                            Full option , nocturneblauw:
                            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Wat moet dat kosten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                Wat moet dat kosten?
                                Waarschijnlijk minder dan je denkt...

Doe eens een gok... ik zeg wel hoger of lager en anders stuur je maar een persoonlijk bericht.
                                Auto heeft +/-42000€ gekost + LPI-installatie van 3000€.

Comment

• Als je iets verkoopt hier, moet je een prijs zeggen. Voor hoger lager te spelen kijk ik wel naar de walter.

Mooie wagen allesinds. Wat is de kilometerstand?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                                    Als je iets verkoopt hier, moet je een prijs zeggen. Voor hoger lager te spelen kijk ik wel naar de walter.

Mooie wagen allesinds. Wat is de kilometerstand?
                                    Hier alle gegevens:

Avantime V6 3.0 privilege, januari 2002, 160.000km
                                    full option, nocturneblauw, LPI, navi etc, bicolor stuur, cruisectrl, parkassist, uitgebreide muziekinstallatie...
                                    18" wielen (niet die van de foto) wel de megane RS -velgen + een set 16" voor de wintermaanden.
                                    Originele bagagedrager voor op het dak .
                                    Prijs nu : 12.500€ all-in gekeurd en net onderhoud achter de rug.
                                    Als de A5 in april aankomt en ik dus nog 5 maand met de Avi kan rijden (+/-10K) gaat er van die prijs nog wel wat af.
                                    Ongevalvrij, alleen een herspoten zijkant vanwege een "schaafwonde" , 4 jaar geleden...
                                    Bijgevoegde Bestanden
                                    Last edited by beltar; 06/12/2007, 01:09.

Comment

• jij hebt een van mijn droomauto's
                                      ik ga ni kopen maar't moet me van het hart

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                                        Jongens als je iemand weet die in een avantime geinteresseerd is stuur me dan een berichtje.
                                        Vandaag mijn nieuwe car besteld en avantime is nu te koop:
                                        Avantime V6 3.0 met LPI installatie (35€ verbruik voor 500km rijplezier)!
                                        Full option , nocturneblauw:
                                        Oh, echt een droomkar

Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                                        Als je iets verkoopt hier, moet je een prijs zeggen. Voor hoger lager te spelen kijk ik wel naar de walter.
                                        Wat heb ik daar mee te maken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                                          Hier alle gegevens:

Avantime V6 3.0 privilege, januari 2002, 160.000km
                                          full option, nocturneblauw, LPI, navi etc, bicolor stuur, cruisectrl, parkassist, uitgebreide muziekinstallatie...
                                          18" wielen (niet die van de foto) wel de megane RS -velgen + een set 16" voor de wintermaanden.
                                          Originele bagagedrager voor op het dak .
                                          Prijs nu : 12.500€ all-in gekeurd en net onderhoud achter de rug.
                                          Als de A5 in april aankomt en ik dus nog 5 maand met de Avi kan rijden (+/-10K) gaat er van die prijs nog wel wat af.
                                          Ongevalvrij, alleen een herspoten zijkant vanwege een "schaafwonde" , 4 jaar geleden...
                                          Hmm, moet ik eens aan mijn vader voorstellen...

Zou wel mooi staan naast onze Espace.

Comment

Working...
                                          X