Lang leve de kangootjes!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
RENAULT Lovers
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk BerichtenHier alle gegevens:
Avantime V6 3.0 privilege, januari 2002, 160.000km
full option, nocturneblauw, LPI, navi etc, bicolor stuur, cruisectrl, parkassist, uitgebreide muziekinstallatie...
18" wielen (niet die van de foto) wel de megane RS -velgen + een set 16" voor de wintermaanden.
Originele bagagedrager voor op het dak .
Prijs nu : 12.500€ all-in gekeurd en net onderhoud achter de rug.
Als de A5 in april aankomt en ik dus nog 5 maand met de Avi kan rijden (+/-10K) gaat er van die prijs nog wel wat af.
Ongevalvrij, alleen een herspoten zijkant vanwege een "schaafwonde" , 4 jaar geleden...
Ikke! Trekt dat een beetje goed, zo'n V6? LPI-installatie, dus minder belastingen en minder verbruik? Heb je ook het glazen dak?
Eerlijk, da's een prachtbak, ook voor dat geld, maar kheb nog geen auto nodig en ik hou niet van wagens die te hoog staan (volumewagens en SUV's). Maar dat moet zo zalig zijn om in de zomer met de ruiten open mee rond te rijden!
Comment
-
150pk dit moet een bommetje worden!
Oorspronkelijk geplaatst door www.autowereld.comFrans bommetje: Renault Twingo RS
woensdag 19 december 2007
Renault maakt zich op voor de introductie van de Twingo RS. Het kleine bommetje ondergaat momenteel geheime hogesnelheidstesten op een circuit in het zuiden van Italië. De Renault Twingo RS staat op de planning voor de zomer van 2008.
Renault onthulde de Twingo Concept tijdens de Autosalon van Parijs in het najaar van 2006. Het design van de conceptcar stemde velen tevreden en beloofde heel wat voor het productiemodel. Qua sportiviteit viel dat helaas behoorlijk tegen. Weinig van de sportieve accenten van de conceptcar zijn bij het productiemodel overeind gebleven. Maar Renault heeft de sportiviteit gelukkig niet uit het oog verloren en zal het bij de Twingo RS beter aanpakken.
Rond de 145 pk
Momenteel is de Twingo GT de sportiefste van het Twingo-gamma. De 1.2 liter benzinemotor is goed voor een vermogen van 100 pk, maar dat zorgt nog niet echt voor sprankelende prestaties. Zeker niet als we naar de concurrentie kijken. Zo hebben de Toyota Yaris TS en Suzuki Swift Sport beiden een vermogen van rond de 130 pk. De geruchten gaan dan ook dat de Twingo RS een vermogen krijgt van 145 pk. Zeker gezien het geringe gewicht van de auto (de GT weegt 955 kg) moet dat voor aansprekende prestaties en een levendig karakter gaan zorgen.
Zomer 2008 bij de dealers
De Renault Twingo RS staat op de planning voor de Autosalon van Genève. Na zijn debuut op de Zwitserse autoshow staat de auto in de zomer van 2008 bij de dealers. Ondertussen kunnen we dankzij deze spyshots alvast een goed beeld krijgen van het kleine bommetje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk BerichtenIkke! Trekt dat een beetje goed, zo'n V6? LPI-installatie, dus minder belastingen en minder verbruik? Heb je ook het glazen dak?
Eerlijk, da's een prachtbak, ook voor dat geld, maar kheb nog geen auto nodig en ik hou niet van wagens die te hoog staan (volumewagens en SUV's). Maar dat moet zo zalig zijn om in de zomer met de ruiten open mee rond te rijden!
De V6 heeft een zachte maar mooie grom.
En ja, hij is fulloption en heeft natuurlijk het panoramisch dak.
(en mijn vrouw is nog altijd niet welgezind dat we hem verkopen...)
Comment
-
Weet niet goed of ik het hier moet zetten of bij techniek.
Mijn vriendin heeft een Twingo en de laatste dagen is er zeer slecht contact met de pinkers. Volgens mij ligt het aan de pinkerdoos maar haar broer dacht dat het rond de 150 a 200 euro zou kunnen kosten in de garage.
Kan dit en als iemand advies heeft, ik hoor het graag.
Alvast bedankt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door servaski Bekijk BerichtenWeet niet goed of ik het hier moet zetten of bij techniek.
Mijn vriendin heeft een Twingo en de laatste dagen is er zeer slecht contact met de pinkers. Volgens mij ligt het aan de pinkerdoos maar haar broer dacht dat het rond de 150 a 200 euro zou kunnen kosten in de garage.
Kan dit en als iemand advies heeft, ik hoor het graag.
Alvast bedankt
Als het inderdaad die schakeldoos is die in de stuurkolom zit kost dit vrij veel, maar dat heb ik ook maar van horen zeggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenEspace van G-fiddy's mom:
0-100: 13,5 ofzo
100-0: 3,3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenEspace van G-fiddy's mom:
0-100: 13,5 ofzo
100-0: 3,3
Is dat een automaat?
Comment
-
Ons vader bolt met een Espace (vorig model) met een 2.2dCi (130pk) in.
Eergisteren kreeg hij onderweg de melding op het dashboard dat hij moest stoppen en 't lichtje van de batterij ging aan. Hij doet dit...ruikt idd iets verbrand (de geur was hem al langer opgevallen)...Ondertussen laat hij de motor gewoon draaien. Iets later gaat het lampje gewoon terug uit, geen foutmelding...
Verder bollen dan maar met verwarming uitgeschakelt (hij dacht dat de geur daar mss van kwam)
Iets later was't weer zover...bijna bij ons bomma thuis ging het lampje weer aan en de melding stop. Hij zet ons bomma thuis af maar voor de deur had hij ondertussen wel de motor afgezet. Als hij terug wilt vertrekken....lukt dit niet. Batterij heeft niet genoeg kracht om de startmotor te laten ronddraaien
(voor de rest werkt alles wel van lichten en ramen enzo...)
Depannage komt, ze proberen te starten maar zelfs dan lukt het nog niet om de startmotor deftig te laten ronddraaien. Volgens depanneur ligt het probleem daar ergens...precies of iets wringt daar. (de verbrande geur was nog aanwezig)
Ma bon...niks aan te doen, auto weggesleept naar de garage hier achter de hoek.
Daarnet telefoon dat de 4 gloeibougies kapot zijn en vervangen moeten worden
Wat is dat voor een zever? Net ervoor starte die auto nog pérfect.
Een gloeibougie gaat toch niet kapot in 1 keer hé?
En eens de motor draait heeft een gloeibougie geen enkele functie meer (right?)
Dus er moet iets zijn dat de batterij onderweg compleet heeft leeggetrokken, maar wat?
Ze gingen de batterij vannacht aan de lader hangen want ze was wat zwakjes (wel duh) en dan gingen ze kijken wat het morgen ging doen...
Ik geloof er geen zak van dat het aan die gloeibougies ligt. Officiele Stealers, ik moet er niks van weten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenOns vader bolt met een Espace (vorig model) met een 2.2dCi (130pk) in.
Eergisteren kreeg hij onderweg de melding op het dashboard dat hij moest stoppen en 't lichtje van de batterij ging aan. Hij doet dit...ruikt idd iets verbrand (de geur was hem al langer opgevallen)...Ondertussen laat hij de motor gewoon draaien. Iets later gaat het lampje gewoon terug uit, geen foutmelding...
Verder bollen dan maar met verwarming uitgeschakelt (hij dacht dat de geur daar mss van kwam)
Iets later was't weer zover...bijna bij ons bomma thuis ging het lampje weer aan en de melding stop. Hij zet ons bomma thuis af maar voor de deur had hij ondertussen wel de motor afgezet. Als hij terug wilt vertrekken....lukt dit niet. Batterij heeft niet genoeg kracht om de startmotor te laten ronddraaien
(voor de rest werkt alles wel van lichten en ramen enzo...)
Depannage komt, ze proberen te starten maar zelfs dan lukt het nog niet om de startmotor deftig te laten ronddraaien. Volgens depanneur ligt het probleem daar ergens...precies of iets wringt daar. (de verbrande geur was nog aanwezig)
Ma bon...niks aan te doen, auto weggesleept naar de garage hier achter de hoek.
Daarnet telefoon dat de 4 gloeibougies kapot zijn en vervangen moeten worden
Wat is dat voor een zever? Net ervoor starte die auto nog pérfect.
Een gloeibougie gaat toch niet kapot in 1 keer hé?
En eens de motor draait heeft een gloeibougie geen enkele functie meer (right?)
Dus er moet iets zijn dat de batterij onderweg compleet heeft leeggetrokken, maar wat?
Ze gingen de batterij vannacht aan de lader hangen want ze was wat zwakjes (wel duh) en dan gingen ze kijken wat het morgen ging doen...
Ik geloof er geen zak van dat het aan die gloeibougies ligt. Officiele Stealers, ik moet er niks van weten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk BerichtenOh zalig had da nog ni gevonde de renault lovers
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenWat doet die post van u dan op de vorige pagina?
Aaaaaaaaaaaaaaaaah wasda hier
Srr zit in men blok, tga allemaal zo snel ni
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenHet lijkt me eerder de starter zelf te zijn die verbrand is, vandaar misschien de brandgeur?
Iets moet die batterij hebben leeggetrokken. Maar wat hé
Comment
Comment