Mededeling

Collapse
No announcement yet.

RENAULT Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999
    En trouwens, als je uit een Golf III komt, is die basis-Grandtour helemaal geen kaal beestje
    Kan zijn, maar als ik een basis-Mégane tegenover de mijne zet ... En een krachtige motor, is ook altijd leuk. Temeer daar ik nogal graag inhaal. Wat power bij de hernemingen, kan dus zeker geen kwaad. En eens je automatische airco hebt, wil je die ook niet meer kwijt. Er zijn nog wel een paar zaken uiteraard. Overigens, in een basis-Mégane, zit niet alleen geen radio, maar ook geen luidsprekers. Marketing hé.
    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
      Er zijn nog wel een paar zaken uiteraard. Overigens, in een basis-Mégane, zit niet alleen geen radio, maar ook geen luidsprekers. Marketing hé.
      Geen radio tot daar aantoe? Maar zelfs geen luidsprekers! Dat is

Comment

Geen radio tot daar aantoe? Maar zelfs geen luidsprekers! Dat is

Idd. Check de catalogus maar. Het enige wat standaard aanwezig is, is de bedrading voor de luidsprekers en de antenne. Lepe truc hé? En om nu zelf zes luidsprekers te gana monteren ... OK, je kan ze wel bijbestellen, bij de dealer, normaalgezien. Maar dan nog de radio erbij ... Zal ook wel snel oplopen tot 500 euro allicht. De radio van Renault kost 620 euro. Je kan echter ook een pakket kopen. Nu, voor je het weet, geef je 2000 euro meer uit dan de bedoeling was. Een 1400 cc, zou ik wel niet willen. Koop dan liever de 1600 cc.
        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ja een 1400 of een 1600, meer hoeft het niet te zijn hoor Onze volgende auto moet er één worden op onze maat gesneden: en aangezien de beperkte kilometers die er mee gedaan gaat worden (10.000 km/jaar) en meestal kortere ritten is een benzine aangewezen. Ook z'n taks spreekt in het voordeel. En nogmaals, als je uit een Golf III D met de volle 64 pk's komt, is zelfs zo'n 1.4'tje met 98 pk een openbaring, denk ik
          Nu goed, we zijn nog niet aan 't kopen he. Zonder ongelukken of stukken is dit iets voor januari (lees: autosalon) volgend jaar. Maar op voorhand al eens rondkijken kan geen kwaad. Kwestie van m'n huiswerk al tegoei te maken he

Comment

• Idd. Een jaartje op voorhand al beginnen uitkijken, kan nooit kwaad. Heb ik met de mijne ook gedaan hoor. Uiteindelijk wel nog snel voor een Mégane gekozen. Die was net uit hé, toen ik hem bestelde, dus kon er niet op voorhand al info over inwinnen. Je ziet wel wat de markt binnen een jaartje biedt. Er kan nog zoveel veranderen.
            120d Hatch Edition Sport

Comment

• Op dit moment ziet "het lijstje" er als volgt uit

- Peugeot 206 SW
              - Renault Mégane Grandtour
              - Mazda2 (gaat afvallen denk ik wegens koffer, moet ik nog eens bezien)
              - Skoda Fabia Break
              - jonge tweedehands Astra break (vorig model), huidige gaat te duur uitvallen vrees ik... .

Comment

Op dit moment ziet "het lijstje" er als volgt uit

- Peugeot 206 SW
                - Renault Mégane Grandtour
                - Mazda2 (gaat afvallen denk ik wegens koffer, moet ik nog eens bezien)
                - Skoda Fabia Break
                - jonge tweedehands Astra break (vorig model), huidige gaat te duur uitvallen vrees ik... .
                De Mégane zit in hetzelfde segment als de Astra hoor. En of hij echt goedkoper is, zou ik niet zo direct durven stellen. Een Fabia, zou ik niet nemen. Dat stuur is meer dan overbekrachtigd. Net alsof je een playstation-stuur of zo in je henden hebt. Voelt vele te licht aan. Net als de versnellingspook. Nu, anderzijds is de Fabia wel nog stabiel bij hogere snelheden hoor, maar ik vind het toch maar een vrouwenauto. De Peugeot is aan het einde van zijn loopbaan.
                120d Hatch Edition Sport

Comment

De Mégane zit in hetzelfde segment als de Astra hoor. En of hij echt goedkoper is, zou ik niet zo direct durven stellen.
                  Tegen dat het zo ver is, ga ik zeker prijs laten maken hoor Maar ik denk dat de Astra over de 15.000 euro gaat komen. En dat is voorlopig te hoog gegrepen... .

Comment

Een Fabia, zou ik niet nemen. Dat stuur is meer dan overbekrachtigd. Net alsof je een playstation-stuur of zo in je henden hebt. Voelt vele te licht aan. Net als de versnellingspook. Nu, anderzijds is de Fabia wel nog stabiel bij hogere snelheden hoor, maar ik vind het toch maar een vrouwenauto.
                    Geen probleem: hij is voor m'n vrouw (vriendin eigenlijk)

Comment

Tegen dat het zo ver is, ga ik zeker prijs laten maken hoor Maar ik denk dat de Astra over de 15.000 euro gaat komen. En dat is voorlopig te hoog gegrepen... .
                      Mja, kan best zijn, maar een Mégane grandtour 1600 cc met een paar opties, zal ook snel boven de 15 000 euro zitten. En het zijn dan nog zeer weinig opties.
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

De Peugeot is aan het einde van zijn loopbaan.
                        Weet ik en juist intressant. Tigraboy ruikt extreme kortingen op einde-reeks modellen Dat ik dan een oud model koop, raakt m'n koude kleren niet

Comment

Mja, kan best zijn, maar een Mégane grandtour 1600 cc met een paar opties, zal ook snel boven de 15 000 euro zitten. En het zijn dan nog zeer weinig opties.
                          Maar die The Moon in 1.4-versie gaat nog net he

Moet ik alleen nog bijbetalen voor metaalkleur... en ja die radiotoestanden ... Maar in de golf zit nog een radio-cd van nog geen jaar oud. Dan gaat die maar mee

Comment

Maar die The Moon in 1.4-versie gaat nog net he

Moet ik alleen nog bijbetalen voor metaalkleur... en ja die radiotoestanden ... Maar in de golf zit nog een radio-cd van nog geen jaar oud. Dan gaat die maar mee
                            Mja. Dan mss liever een nieuwe Clio met een 1600 cc, maar dat is natuurlijk geen break hé. Zal ook wel niet uitkomen allicht.
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

Mja. Dan mss liever een nieuwe Clio met een 1600 cc, maar dat is natuurlijk geen break hé. Zal ook wel niet uitkomen allicht.
                              Inderdaad, een Clio is te klein. En het zal een break zijn. M'n vriendin ziet ook graag monovolume, maar ikke niet! Die Mazda2 aanzie ik niet als monovolume ff ter info 15.000 euro zal zowat de grens zijn. Al is januari nog ver en mits goed sparen... . We zullen wel zien

Comment

Inderdaad, een Clio is te klein. En het zal een break zijn. M'n vriendin ziet ook graag monovolume, maar ikke niet! Die Mazda2 aanzie ik niet als monovolume ff ter info 15.000 euro zal zowat de grens zijn. Al is januari nog ver en mits goed sparen... . We zullen wel zien
                                een monovolume rijdt als een monovolume he, ik moet daar ook niet veel van weten. Die kleine monovolumekes genre panda enzo, zijn wel doenbaar.

Comment

• Een monovolume zou ik ook niet willen. Je merkt wel dat het zwaartepunt hoger ligt, bij een dergelijke auto.
                                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• We hebben dit weekend de bestelbon getekend voor een Kangoo 15dci (65Pk) privelège (met oa. airco, radio-cd met bediening stuur, ... er reeds in) met bijkomende opties metaalkleur, verduisterde achterruiten (voor de kinderen), zijdelingse airbags en carkit in voor de prijs van 13.500 euro (inclusief recyclagepremie).

Ik weet dat de wagen geen schoonheidswedstrijd zal winnen maar voor die prijs zullen we geen nieuwe wagen vinden die ons dergelijk gebruiksgemak zal geven.

Ik weet niet voor welk doel uw vriendin een break moet hebben maar het is het overwegen waard (ook aangezien er weinig km mee moet gereden worden)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s
                                      We hebben dit weekend de bestelbon getekend voor een Kangoo 15dci (65Pk) privelège (met oa. airco, radio-cd met bediening stuur, ... er reeds in) met bijkomende opties metaalkleur, verduisterde achterruiten (voor de kinderen), zijdelingse airbags en carkit in voor de prijs van 13.500 euro (inclusief recyclagepremie).

Ik weet dat de wagen geen schoonheidswedstrijd zal winnen maar voor die prijs zullen we geen nieuwe wagen vinden die ons dergelijk gebruiksgemak zal geven.

Ik weet niet voor welk doel uw vriendin een break moet hebben maar het is het overwegen waard (ook aangezien er weinig km mee moet gereden worden)
                                      Prijs incl. korting? Indien niet, is het wel erg goedkoop.
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Prijs incl. korting maar dan nog is het zeer goedkoop. (korting was een 3.500 euro incl. recyclage premie van 1.500 euro voor uw oude wagen)

Comment

• De reden dat het een break zal worden is dat het voor de hond is De koffer van de Golf is aan de krappe kant aan het worden. En ook de drempel wat hoog. Maar dat is niet de hoofdreden dat hij weg moet he, hij is gewoon (bijna) versleten

Comment

Working...
                                          X