Mededeling

Collapse
No announcement yet.

RENAULT Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Die Kangoo is wel schappelijk van prijs voor wat hij te bieden heeft. Maar ik zou toch liefst eerst voor een break gaan kijken, voor dat ik eventueel afzak naar het "veredelde bestelwagen" -segment, moest het budget te laag zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999
      Die Kangoo is wel schappelijk van prijs voor wat hij te bieden heeft. Maar ik zou toch liefst eerst voor een break gaan kijken, voor dat ik eventueel afzak naar het "veredelde bestelwagen" -segment, moest het budget te laag zijn
      Ik begrijp u wel, ik had ook eerst dat gedacht maar als je dan gaat kijken voor een break zoals astra, golf, megane, ... dan kom je rap aan 20.000 euro wil je er wat opties op en als je dan bekijkt voor wat het moet dienen dan is de keuze rap gemaakt. (mijn hart zegt ook nog altijd een break maar mijn verstand zegt dat dit de juiste keuze is en bij de vorige wagens heb ik altijd mijn hart laten spreken dus ik geef mijn verstand ook maar eens het voordeel van de twijfel).

Comment

• Gisteren in deze wagen meegereden: Scenic RX4

Wagen was identiek aan de voorbeeldfoto. Dus ook zo'n grauw-groene... zo zie je ze bijna allemaal, niet? Was wel een leuk bakske, moet ik zeggen, dat met leder was uitgerust! En m'n vriendin vond natuurlijk de hoge zit enorm leuk (typisch) Het kunststofpaneel op de passagiersdeur rammelde wel bij het dichtslagen van de deur. Maar ik d8 dat dit kwam omdat er precies al iemand "tegen heeft gezeten"

Toch weeral een positieve kenismaking met het merk. Daar ik er vroeger niet echt een fan van was... .

Comment

• idd, we hebben nu ook al een paar jaar een renault. En ik moet zeggen dat ik ook positief verrast was over de afwerking en kwaliteit. De fransen hebben hun achterstand al serieus weggewerkt. Kheb met ale modellen al gereden (familie heeft renault-garage) en er is geenéén die mij teleurgesteld heeft.

Comment

• *bambi-eyes*

Versier je mij 'es een ritje met 'n Clio V6, Tusc-sweety ?

Comment

• hmmm, dat is nu de enigste waar ik nog niet mee gereden heb. En die ik zelf wel eens wil testrijden.
              Je weet ze weer te kiezen.
              anders wel al met avantime 3.0, megane cc en dergelijke gereden

en de renault spider niet te vergeten

Comment

• Elke dag in een Renault Turbo 2 meerijden blijft HEERLIJK !!!!!

Comment

• Waarom staat hier nog niets over de Modus???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M-POWER
                    Waarom staat hier nog niets over de Modus???
                    Omdat gij dat nu gaat doen.
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
                      Omdat gij dat nu gaat doen.
                      Ik (of mijn moeder) rij met een zwarte Modus 1.5dCi, dynamique luxe-uitvoering, voor verdere uitleg: zie het desbetreffende topic

Comment

• Daarstraks deze knappe R19 Cabrio tegengekomen. Alleen die trekhaak moet er vanaf Blijft één van de knapste (nu) "low-budget" -cabrio's uit de jaren '90

Comment

• Vorig jaar tijdens de Historic Grand Prix in Zolder hebben ze 700 Alpine's, Renault 5 Turbo's, Spiders en andere sportieve Renaults tegelijkertijd op het circuit laten rijden. Er zaten ook Renault sedan's tussen met nogal zware turbo's. Weet er iemand wat voor wagens dat waren?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
                            Er zaten ook Renault sedan's tussen met nogal zware turbo's. Weet er iemand wat voor wagens dat waren?
                            Allicht een R21 Turbo

Comment

Allicht een R21 Turbo
                              Thx Ik vind dat coole bakken.

Comment

• Voorbeeldje --> KLIK

Comment

• 175pk en een, gewicht van slechts 1215kg. Dat was wel een bom denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
                                    175pk en een, gewicht van slechts 1215kg. Dat was wel een bom denk ik.
                                    Ne maat waar ik vroeger mee in 't school gezeten heb, heeft ne replica gehad, en die had er 258 pk...

HIER KLIKKEN voor de link

Comment

Ne maat waar ik vroeger mee in 't school gezeten heb, heeft ne replica gehad, en die had er 258 pk...

HIER KLIKKEN voor de link
                                      Hennig bakske. Wel ietwat teveel tjoening.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de Pé
                                        Hennig bakske. Wel ietwat teveel tjoening.
                                        Maar in tegenstelling tot vele andere tjoening-bakken ging dit wel vooruit

Ging... want ondertussen heeft hij een Renault Alpine
                                        Last edited by Tigra; 09/06/2005, 17:13.

Comment

Maar in tegenstelling tot vele andere tjoening-bakken ging dit wel voorruit
                                          Wat ging 'ie met voorruiten ?
                                          1963 Land Rover Series IIa
                                          1994 Mercedes SL320
                                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Working...
                                          X