Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Maar in tegenstelling tot vele andere tjoening-bakken ging dit wel vooruit
Ging... want ondertussen heeft hij een Renault Alpine
En toch zou ik hem niet moeten. Het uiterlijk is er gewoon over. Ik weet een kleine Renault-garage in de streek waar ze het ook nogal voor sportieve Renaults hebben. Er staat regelmatig een Clio V6 en een Alpine. Allicht van de eigenaars van de garage.
Vorig jaar tijdens de Historic Grand Prix in Zolder hebben ze 700 Alpine's, Renault 5 Turbo's, Spiders en andere sportieve Renaults tegelijkertijd op het circuit laten rijden. Er zaten ook Renault sedan's tussen met nogal zware turbo's. Weet er iemand wat voor wagens dat waren?
Dat was dit jaar ook het geval hoor, tijdens de Renault Days.
Alleen waren er nu iets minder wagens op het circuit.
En het zal idd een R21 Turbo zijn waar je het over hebt.
Maar damm, er zit echt wel power achter die dingen hoor. Ik ben er serieus van verschoten. Hier kan je wel wat mensen mee laten schrikken aan de lichten.
Vrij bekende wagen. Heeft ook heel lang te koop gestaan.
Uiterlijk is hij er idd wat over. Maar motorisch dik in orde hoor.
Haa, ge kent em ook, "den Hakke"
Altijd al iets met Renault gehad: eerst een R5 (GT Turbo Replica), dan die R21 en nu dus een Alpine.
Ik denk dat de R21 ondertussen verkocht is aan iemand uit het Geelse... heb em daar toch eens teruggezien. Heeft ook in de koopjeskrant te koop gestaan, voor 7500 euro of zoiets in dieje trend... .
Uiterlijk ook niet mijn ding, maar wel respect voor want alles is maniakaal gedaan! En die power + geluid was/is
en we gaan verder, focus verkocht omdat de familie groter werd,
laguna gt aangeschaft:
is ondertussen verlaagd en zitten witte knipperkes in opzij.
(en ne kinderstoel)
en we gaan verder, focus verkocht omdat de familie groter werd,
laguna gt aangeschaft:
is ondertussen verlaagd en zitten witte knipperkes in opzij.
(en ne kinderstoel)
@ KevinB: Waar heb je de Laguna laten verlagen? En wat was de prijs? Volledig nieuwe shokdempers, gewoon de veren meer opgespannen of wat?
Thx.
Het zijn enkel andere veren.
En hij werkt bij een Renault garage ( www.renault-verhulst.com
Prijs en merk van de veren weet ik niet juist, daar zal hij zelf even voor moeten reageren.
Comment