Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
RENAULT Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999Maar in tegenstelling tot vele andere tjoening-bakken ging dit wel vooruit
Ging... want ondertussen heeft hij een Renault Alpine
En toch zou ik hem niet moeten. Het uiterlijk is er gewoon over. Ik weet een kleine Renault-garage in de streek waar ze het ook nogal voor sportieve Renaults hebben. Er staat regelmatig een Clio V6 en een Alpine. Allicht van de eigenaars van de garage.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepulturaVorig jaar tijdens de Historic Grand Prix in Zolder hebben ze 700 Alpine's, Renault 5 Turbo's, Spiders en andere sportieve Renaults tegelijkertijd op het circuit laten rijden. Er zaten ook Renault sedan's tussen met nogal zware turbo's. Weet er iemand wat voor wagens dat waren?
Alleen waren er nu iets minder wagens op het circuit.
En het zal idd een R21 Turbo zijn waar je het over hebt.
Mijn broer heeft ook nog zo één gehad. Maar enkele maanden geleden verkocht.
Ik vind het vrij lelijke wagens eigenlijk. Echt een 'bompa' model
Maar damm, er zit echt wel power achter die dingen hoor. Ik ben er serieus van verschoten. Hier kan je wel wat mensen mee laten schrikken aan de lichten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999Ne maat waar ik vroeger mee in 't school gezeten heb, heeft ne replica gehad, en die had er 258 pk...
HIER KLIKKEN voor de link
Vrij bekende wagen. Heeft ook heel lang te koop gestaan.
Uiterlijk is hij er idd wat over. Maar motorisch dik in orde hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SkillzAh, de Hakke-mobiel
Vrij bekende wagen. Heeft ook heel lang te koop gestaan.
Uiterlijk is hij er idd wat over. Maar motorisch dik in orde hoor.
Altijd al iets met Renault gehad: eerst een R5 (GT Turbo Replica), dan die R21 en nu dus een Alpine.
Ik denk dat de R21 ondertussen verkocht is aan iemand uit het Geelse... heb em daar toch eens teruggezien. Heeft ook in de koopjeskrant te koop gestaan, voor 7500 euro of zoiets in dieje trend... .
Uiterlijk ook niet mijn ding, maar wel respect voor want alles is maniakaal gedaan! En die power + geluid was/is
Comment
-
deze heb ik een paar maanden gehad, en dan maar wer verkocht, de snelste uit de collectie
21T
kweedet, het is een lelijk gedrocht, maar super snel,
verder heb ik het geluk een vreed toffe baas,te hebben waar ik af en toe is met 1 vande autokes mag rijden.
ff wat reclame maken?
www.renault-verhulst.com
Comment
-
@ KevinB: Waar heb je de Laguna laten verlagen? En wat was de prijs? Volledig nieuwe shokdempers, gewoon de veren meer opgespannen of wat?
Thx.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak@ KevinB: Waar heb je de Laguna laten verlagen? En wat was de prijs? Volledig nieuwe shokdempers, gewoon de veren meer opgespannen of wat?
Thx.
En hij werkt bij een Renault garage ( www.renault-verhulst.com
Prijs en merk van de veren weet ik niet juist, daar zal hij zelf even voor moeten reageren.
Comment
Comment