Mededeling

Collapse
No announcement yet.

RENAULT Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 8

Comment

• Comment

• 8

Comment

• 8

Comment

• 8

Comment

• Dit is die van mijn nonkel, een Alpine V6 GT:

Comment

• 8

Comment

• @ KevinB: Hij gaat bij Garage Verhulst met zijn onderhoud, misschien ken je hem wel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dastof
                    Bij een vriend van mij rijden ze met zo een, ook met naast nummerplaat...dacht dat het de hunne kon zijn, maar Tessenderlo lijkt me vreemd.
                    Vraag de nummerplaat eens door hé? Dan zijn we zeker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999
                      Vraag de nummerplaat eens door hé? Dan zijn we zeker
                      Het is hem ni...zou ook nogal een toeval zijn moest het wel zo zijn natuurlijk...

Comment

• Hey allesandro, ja, die V6 ken ik zeker, is in het kort nog een raammechaniek aan vervangen.
                        Super geluidje hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
                          @ KevinB: Waar heb je de Laguna laten verlagen? En wat was de prijs? Volledig nieuwe shokdempers, gewoon de veren meer opgespannen of wat?

Thx.
                          Hey,
                          die veren waren een cadootje van den baas (heb hierboven al vermeld dat het een goeike is)
                          heb ze wel zelf moeten steken.....

Ik zou persoonlijk voor Eibach gaan, is de beste prijs voor veren die nog goed comfort blijven houden, het is en blijft een family-car hé
                          Last edited by ; 17/06/2005, 00:48.

Comment

• hier nog wat fotos van de world series in zolder dit jaar.
                            http://photobucket.com/albums/v603/n...orld%20Series/

onze meeting dit jaar 15 mei:
                            http://photobucket.com/albums/v603/n...%20mei%202005/

meeting nederlandse renault club op 6 maart, waar we de eerste prijs hebben gewonnen met de traffic van de garage
                            http://photobucket.com/albums/v603/n...TC%206maart05/

en hier een link van onze site
                            www.renaultclubbelgium.be
                            en het forum:
                            http://www.renaultclubbelgie.be/phpBB/

Comment

• kijk hierachter rechts sta ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kevinB
                                Hey allesandro, ja, die V6 ken ik zeker, is in het kort nog een raammechaniek aan vervangen.
                                Super geluidje hé
                                Ja, klopt volledig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTO Magazine
                                  De komst van de nieuwe Renault Clio betekent het einde van de Clio V6. Daarmee is de autowereld een klassieker rijker. Renault heeft geen plannen om van de nieuwe Clio met een V6-versie te komen.

De nieuwe Renault Clio verschijnt in september bij de dealers. Volgende maand al, stopt de productie van de spectaculaire Clio V6 bij de Renault Sport Alpine fabriek in het Franse Dieppe. Renault Sport toverde de brave Clio om in een regelrechte sportauto door de achterbank te verwijderen en een 3,0-liter V6 achterin te plaatsen. De auto kwam in 2001 op de markt en had aanvankelijk 230 pk; in 2003 werd het vermogen nog eens opgeschroefd naar 255 pk. De Clio V6 is met de handgebouwd. Per dag worden 2 exemplaren geproduceerd. Renault heeft geen plannen om van de volgende generatie Clio een V6-versie te maken. Dat betekent dat de super-Clio naast zijn beroemde voorvader, de Renault 5 Turbo, in de klassiekercatalogus kan. In Nederland zijn van de eerste en tweede generatie Clio V6 in totaal 65 stuks verkocht.
                                  Mij hoor je niet klagen...

GTO Magazine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mini Cooper
                                    Mij hoor je niet klagen...

GTO Magazine
                                    Wat is er mis met een Clio V6?

Comment

• Dit was mijn renault 4 twee jaar geleden:

Leuk no nonsense bakje. Het was een plezier om mee te rijden, maar ik heb het moeten verkopen omdat ik m'n stallingsplaats kwijt was.

Comment

• Schitterend! Jij hebt precies wel goede oldie-smaak! Eerst een R4'ke en nu een Volvo, knap!

Comment

• Zouden ze bij Renault de Mégane RS niet als vervanger zien van de Clio V6. Ik denk tich dat dit een volwaardige vervanger is. Gigantische prestaties en als je wil kan je er met z'n vieren in wat in de Clio V6 niet mogelijk was.

Comment

Working...
                                          X