Oorspronkelijk geplaatst door walter
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
RENAULT Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door VertigoOnlangs nog een Renault 9 te koop zien staan, automatic, 50.000 km...
niet echt een mooie auto, maar zag er nog goed uit, alleen wat roest aan de linkerspiegel...
Is helaas al verkocht ,mocht er iemand geinteresseerd geweest zijn...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mister VEen Mégane RS is een lompe bak met een grote motor (bij wijze van spreken).
Schitterende prestaties en baanligging ! en je kan maar beter rustig op je rem duwen, anders plak je tegen de ruit Stevig remsysteem hoor.
De RS heeft mij echt aangenaam verrast.
En moet volgens mij zeker niet onderdoen voor de Clio V6.
Het zijn wel 2 verschillende types van 'sportwagens', dus het is moeilijk om ze te vergelijken.
Uiterlijk is het niet mijn favoriet, maar qua prestaties mag hij er zeker zijn.
Comment
-
binnenkort worden we (90 procent zeker, wat moeilijkheden met de lening )
eigenaar van een Megane Grandtour 1.9 DCTI (ofzoiets, nen diesel) in het inkblauw met Authentique-interieur en manuele zesbak
Vandaag een proefrit gedaan, jaja, zelf mogen rijden
ik was direct verkocht, zo'n zalige auto om mee te rijden
vergeleken daarmee is men polo maar een wrak hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Volkswagenbinnenkort worden we (90 procent zeker, wat moeilijkheden met de lening )
eigenaar van een Megane Grandtour 1.9 DCTI (ofzoiets, nen diesel) in het inkblauw met Authentique-interieur en manuele zesbak
Vandaag een proefrit gedaan, jaja, zelf mogen rijden
ik was direct verkocht, zo'n zalige auto om mee te rijden
vergeleken daarmee is men polo maar een wrak hoor
Echt heel tevreden van.
Mij zul daar over niet horen klagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kevinBnieuwe clio
heb ondertussen fotos gezien van deze in de rs (sport) uitvoering en ziet er wel lekker uit, zou rond de 200 pk's gaan lopen en zou op het eerste zicht terug een bredere carosserie gaan krijgen à la williams/ gtt
we wachten stillekes af
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimJgoeie koop gedaan.Ik rij zelf ook rond met een Mégane, wel geen grandtour.
Echt heel tevreden van.
Mij zul daar over niet horen klagen.
Ik heb ook eentje (zelfde motor, coupé), maar moest ik nu een wagen kopen, ik zou een Astra of Focus kopen in deze klasse. Niet dat ik er ontevreden over ben hoor, maar de Mégane is intussen niet langer de beste in zijn klasse, wat perfect normaal is.
Comment
-
hier ne foto van de nieuwe RS
en hier de link naar meer info
http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?cache=no&ID=3884
@tuscani: wiliams heeft buiten de bult op de motorkap, ook bredere voor een achterschermen
Comment
-
Ik zal mijn autootje hier ook maar eens zetten, het is exact dezelfde als op de foto maar zonder panoramisch dak.
De meeste gaan mij waarschijnlijk voor zot verklaren maar ik heb hem vooral voor de looks gekocht, ik vind het echt een prachtige auto En natuurlijk dik uitgerust, erg ruim en niet al te duur.
Comment
-
mijn pa heeft een goede maand geleden de nieuwste laguna gekocht !! dit is de foto van de laguna op vakantie in frankrijk aan onze caravan het gaat om een 1.9dci met 110pk in dynamic luxe uitvoering !!Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
voor dat mijne papa zijne nieuwe laguna kocht had hij deze Renault Mégane II 1.4 Benzine goed voor 98pk in de privelége Luxe uitvoering , de foto is getrokke voor het huis van nen klant van men pa , de foto's waren getrokken om te verkopen om Kapaza !!Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Deze Mégane RS zag ik staan aan de Neurly New Car in Grimbergen die stond daar vroeger veel ma de laatste tijd nimeerBijgevoegde Bestanden
Comment
Comment