Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De phase 1 is echt ni schoon , met die mongoole lichten ...
Het is op dit forum niet de bedoeling dat er gescheld wordt. 'Mongool' is een woord dat voor de ouders net zo erg klinkt als 'neger' voor een Afrikaan. Leer respect opbrengen .
Voor dat geld koop ik dan toch liever een goed uitgeruste Fiesta (eventueel ST) of een goed uitgeruste corsa. Ik weet dat deze een lagere klasse zijn, maar ik denk dat ik liever met zo een autotje rondrij dan met de nieuwe clio
Daarnet een Mk I Clio V6 gezien in Brugge centrum ... Reactie van mijn moeder: "Zo'n autootje zou ik nog wel willen; klein, praktisch en 't ziet er toch sportief ui !"
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Daarnet een Mk I Clio V6 gezien in Brugge centrum ... Reactie van mijn moeder: "Zo'n autootje zou ik nog wel willen; klein, praktisch en 't ziet er toch sportief ui !"
Jij lacht daarmee, ik zou mijn moeder er zoeen aansmeren, zou ik het veel minder erg vinden als ik met haar renault moest gaan rijden
Comment