Mededeling

Collapse
No announcement yet.

RENAULT Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door autofreakie
    De phase 1 is echt ni schoon , met die mongoole lichten ...

Het is op dit forum niet de bedoeling dat er gescheld wordt. 'Mongool' is een woord dat voor de ouders net zo erg klinkt als 'neger' voor een Afrikaan. Leer respect opbrengen .

Comment

• Kent iemand de kostprijs van een RS bumper voor een Mégane II?

Comment

• Best eens bellen naar een renaultgarage en een tuningshop. Want je hebt de originele van renault en een kopie van ik dacht carzone specials, en misschien heeft ellia ook al ééntje uitgebracht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter
          Kent iemand de kostprijs van een RS bumper voor een Mégane II?
          Misschien heet PrimaSport er ?? die RS bumpers waren toch in ontwikkeling een jaar geleden ??

Comment

Kent iemand de kostprijs van een RS bumper voor een Mégane II?
            Dat kost bij Renault zo'n 1000 €, zonder de mistlichten.

Comment

• kan bij ons nog wel iets af zal rond de 700 moeten gaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kevinB
                kan bij ons nog wel iets af zal rond de 700 moeten gaan
                Bij ons?

Comment

• www.renault-verhulst.com

Comment

• Zonet naar de nieuwe clio gaan zien en eigenlijk valt hij wel wat tegen. Alléja het is eerder zo een gewone wagen, zonder het "hé das leuk " of "wauw" gevoel. De enigste die me kan bekoren is een Clio 3 Deurs Pack GT en die komt al snel zonder opties rond de 16000€ .

Voor dat geld koop ik dan toch liever een goed uitgeruste Fiesta (eventueel ST) of een goed uitgeruste corsa. Ik weet dat deze een lagere klasse zijn, maar ik denk dat ik liever met zo een autotje rondrij dan met de nieuwe clio

Comment

• morgen ga ik naar de gargage gaan apperitieven, en eens gaan kijken naar de nieuwe clio.
                      Verwachtingen zijn groot eigenlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
                        morgen ga ik naar de gargage gaan apperitieven, en eens gaan kijken naar de nieuwe clio.
                        bij ons waren het geen apperitieven maar bier

*edit: oowja, ook nog cola en stuff

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TT2
                          bij ons waren het geen apperitieven maar bier

*edit: oowja, ook nog cola en stuff
                          eigenaar van de garage is een tante van men vrouwtje. dus gaan we daar om 11u gaan apperitieven om nadien ergens te gaan eten

Comment

eigenaar van de garage is een tante van men vrouwtje. dus gaan we daar om 11u gaan apperitieven om nadien ergens te gaan eten
                            leuk!

Comment

• Daarnet een Mk I Clio V6 gezien in Brugge centrum ... Reactie van mijn moeder: "Zo'n autootje zou ik nog wel willen; klein, praktisch en 't ziet er toch sportief ui !"

1963 Land Rover Series IIa
                              1994 Mercedes SL320
                              2015 Land Rover Discovery SDV6
                              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                                Daarnet een Mk I Clio V6 gezien in Brugge centrum ... Reactie van mijn moeder: "Zo'n autootje zou ik nog wel willen; klein, praktisch en 't ziet er toch sportief ui !"

praktisch is het absoluut niet, je hebt ze toch verteld dat de motor vanachter ligt é?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts
                                  praktisch is het absoluut niet, je hebt ze toch verteld dat de motor vanachter ligt é?
                                  Dat had ze zelf nog gezien, gelukkig
                                  1963 Land Rover Series IIa
                                  1994 Mercedes SL320
                                  2015 Land Rover Discovery SDV6
                                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                                    Daarnet een Mk I Clio V6 gezien in Brugge centrum ... Reactie van mijn moeder: "Zo'n autootje zou ik nog wel willen; klein, praktisch en 't ziet er toch sportief ui !"

Jij lacht daarmee, ik zou mijn moeder er zoeen aansmeren, zou ik het veel minder erg vinden als ik met haar renault moest gaan rijden

Comment

morgen ga ik naar de gargage gaan apperitieven, en eens gaan kijken naar de nieuwe clio.
                                      Donderdag stonden er al een paar bij de dealer in G'bergen. Ik heb een testritje gevraagd met een versie met 105 pk. Benieuwd hoe dat ding rijdt tegenover mijn Mégane. Hopelijk een stuk slechter.
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ik denk dat hij een tikkeltje beter zal rijden. Hij staat immers op hetzelfde platform dan de Mégane. Dus de vrij grote wielbasis zal in zijn voordeel spelen. En 105pk is al niet niks, ik veeronderstel dat hj wat kilo's minder weegt dan de Mégane.

Comment

Ik denk dat hij een tikkeltje beter zal rijden. Hij staat immers op hetzelfde platform dan de Mégane. Dus de vrij grote wielbasis zal in zijn voordeel spelen. En 105pk is al niet niks, ik veeronderstel dat hj wat kilo's minder weegt dan de Mégane.

Het platform is toch een tikkeltje kleiner hoor. Welk bestaansrecht zou de Mégane anders nog hebben? De wegligging zal vermoedelijk ook iets minder stabiel zijn door het lagere gewicht en de kleinere afmetingen.
                                          Ik rijd met een 1.9 dci 115 pk. Vermoedelijk zal de 1.5 dci 105 pk van de Clio daar erg aan gewaagd zijn in zo'n klein autootje. Mss zelfs een tikkeltje sneller.
                                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                          X