Mededeling

Collapse
No announcement yet.

RENAULT Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zondag dus naar renault geweest. en ik moet zeggen. Chapeau, voor renault. de clio is echt knap geworden. Kofferruimte is niet veel groter greworden, maar achteraan zit je ruimer door het kantelen van de zitting. Vooraan, is het instrumentenbord knap en degelijk. (wel de optie met alu nemen, dat oogt echt tof die strookjes.) Voorkant is heel sportief vind ik, met die langgerekte pinkers. Agressief snoetje vind ik, en zo heb ik het graag. Ook mooi is het dubbele glazen dak. Voor zo'n klasse wagen echt mooi gedaan, en plezant om achteraan door te kijken. als he topen staat komt er ook een soort van vliegenraam omhoog, vooraan om de turbulentie buiten te houden.
    En tot slot, knappe velgen Die 16inch meerspakige velgjes ogen echt knap.
    Wat mij betreft, weer een verkoop**** voor renault.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
      Wat mij betreft, weer een verkoop**** voor renault.
      Wat? Een verkoop-shït?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door spg900
        Wat? Een verkoop-shït?
        Verkoops-hit natuurlijk.
        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
          Verkoops-hit natuurlijk.
          Serieus?

Comment

Serieus?
            Nee. Het was om te lachen.
            Ik onderschatte u.
            Last edited by Beta; 18/10/2005, 15:34.
            120d Hatch Edition Sport

Comment

Serieus?

Comment

• Ik moet zeggen, ik heb maar twee Cliootjes bekeken op 't salon in Frankfurt ... en 't zullen waarschijnlijk beide basis-modelletjes zijn geweest. Het interieur gaf me een érg trieste indruk, geen frivoliteit whatsoever. Vond ik 'n beetje jammer.

*denk*

Neen, niks van, ik zat zelfs in die versie met lederen interieur ook, dacht ik.

'k Zou wel 'es de sportievere versie willen zien met sportzeteltjes in 'n antraciet stofje met één of andere print, en alu inlegstukjes in 't interieur.

Iemand die me kan linken ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                  Iemand die me kan linken ?
                  Had jij nog geen vriendin?

Comment

• renault-lovers bestaat dat? Oke mensen die tevreden zijn over renault wel maar echt lovers die verliefd zijn op het merk?

Dit weekend eens naar die nieuwe clio gaan kijken. Had zo'n sleutel gekregen en als die paste kon je er een winnen...qua uiterlijk best een cava wagentje maar zoals gTa als zei een heel saai interieur dat er bovendien erg goedkoop uitziet. Een 1.5 dci kostte als ik me niet vergis ook al gauw 15.000 euro wat toch ook niet echt weinig is...
                    Last edited by ; 18/10/2005, 15:19.

Comment

• gta
                      dit is een foto. Het interieur is wel wat bleek en je moet de houten lat als alu denken. Dan oogt dat wel knap vind ik. Ook met dat sportief gevormd stuurtje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jelle
                        renault-lovers bestaat dat? Oke mensen die tevreden zijn over renault wel maar echt lovers die verliefd zijn op het merk?
                        Ik denk het niet. Tenzij ... New_Mégane lijkt mij behoorlijk freaky.
                        120d Hatch Edition Sport

Comment

renault-lovers bestaat dat? Oke mensen die tevreden zijn over renault wel maar echt lovers die verliefd zijn op het merk?
                          ...
                          kan je hetzelfde zeggen over bmw-lovers en mercedes-lovers.

ik moet zeggen dat elk model van renault mij wel aanstaat (de modus en vel satis buiten beschouwing gelaten)
                          enkel nog een SUV hebben ze nodig. en als hij een beetje lijkt op hun proto, ben ik tevreden.

Comment

kan je hetzelfde zeggen over bmw-lovers en mercedes-lovers.

ik moet zeggen dat elk model van renault mij wel aanstaat (de modus en vel satis buiten beschouwing gelaten)
                            enkel nog een SUV hebben ze nodig. en als hij een beetje lijkt op hun proto, ben ik tevreden.

Ik denk dat Jelle bedoelt dat een Renault geen zware emoties oproept tijdens het rijden. De meeste wagens van dit merk rijden goed, zonder meer.
                            Een Porsche of Ferrari lokt toch heel wat meer emoties uit.
                            Renault heeft wel een aantal erg sportieve wagens gefabriceerd, maar die waren enig in het gamma. BMW (om een relatief alledaagse constructeur te noemen) staat erop dat alle wagens (dus niet alleen de M-versies) die er van de band rollen, toch ietwat sportief voor de dag komen (vooral op vlak van rijgevoel en rijplezier).
                            Right, Jelle?
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Freud
                              Had jij nog geen vriendin?
                              Die wil geen Clio rijden, vrees ik...

Comment

Tuurlijk datte. Elk merk heeft dat, het één al wat meer dan het andere.

Ik heb twee zo'n mensen gekend. De ene was de echtgenoot van een collega van m'n ma. Die kocht zich sinds 'ie werkte elke 2 jaar een nieuwe Renault, en aangezien 'ie enkele jaren ouder was dan m'n ouders heb ik 'm dus enkel "gekend" (als kind, tot m'n 15e ofzo) als goed verdienende veertiger. En die kocht zich telkens opnieuw de top-of-the-line Renault. Ik weet 'm nog met een Renault 25 Baccara (met V6 turbo, dacht ik) en met een Safrane biturbo rijden. Die man moest je niks anders aanpraten, hij was er compleet wég van.

De andere was net 't tegenovergestelde, 't was de pomphouder in de vroegere straat waar m'n ouders woonden (en ik dus ook). Die reed een ouwe aftandse R5 van de eerste generatie, en had als weekendwagen een Fuego die meer in panne stond dan wat anders. Hij was ook een Renault-freak.

En let's face it : de Clio was en is een tof wagentje dat heel wat jeugd aanspreekt. De "Clio Community"-reclamereeks speelde handig (én met succes) op die jonge doelgroep in. En ook in de tuningwereld vind je wel wat Renault-lovers.

Ik denk dat Renault op best wat liefde mag rekenen. Ook buiten Frankrijk.

Comment

• Er zijn meer Renault-freaks dan je denkt hoor Ikzelf ook trouwens, en dat terwijl ik een Peugeot heb.

En met een Renault rijden roept geen emoties op ?
                                  Dan heb je waarschijnlijk nog nooit met een sportieve Renault gereden of ken je de historie van het merk niet.

Kijk naar de Alpine, 5 turbo, GT Turbo, Clio Williams, Clio V6, Megané RS,...
                                  Allemaal klassiekers of klassiekers in wording.

Het is niet omdat je zelf geen interesse hebt in het merk dat andere personen dat ook hebben. En ja er zijn ook Lada liefhebbers en clubs hoor. (om maar iets op te noemen) Elk merk heeft zijn charmes !

Comment

• Elk merk heeft nogal erg sportieve modellen. De ene keer heeft Renault één van de beste in zijn gamma, een andere keer is dat Citroën, Nissan, Toyota, Ford, ...
                                    Verder is Renault niet erg consequent in zijn styling. Wellicht één van de redenen waarom er minder Renault-lovers zijn dan van bepaalde premium merken.
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• neen?

volgen mij gaan die modellen toch allemaal naar dezelfde styling. Je moet natuurlijk wel de nieuwe modellen met elkaar vergelijken. en geen oude clio met de nieuwe megane.

Comment

neen?

volgen mij gaan die modellen toch allemaal naar dezelfde styling. Je moet natuurlijk wel de nieuwe modellen met elkaar vergelijken. en geen oude clio met de nieuwe megane.

Bij Mercedes, BMW, Porsche en nog een aantal merken kan je duidelijk gelijke karaktertrekken ontdekken tss de verschillende modellen (zelfs al gaat het om een andere prijsklasse en is er een verschil van 15 jaar). De huidige Mégane bv. lijkt zelfs niet in het minst op de vorige Mégane (en maar best ook).
                                        Snap je nu wat ik bedoel?
                                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Het enigste wat mercedes en bmw nog gemeen hebben met vroeger. Zijn hun roosters, want de typische snoet van weleer is compleet veranderd. Maar begrijp uw standpunt.
                                          BMW is door verandering van snoet veel van zijn eigenheid verloren, maar dat is puur persoonlijk

Comment

Working...
                                          X