Mededeling

Collapse
No announcement yet.

RENAULT Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Tja ik bedoelde eigenlijk dat ik me moeilijk voor kan stellen dat wanneer Renault een nieuw model uitbrengt het veel emotie kan oproepen (op uitzondering van de Clio Williams, Clio V6 en de Spider). Oke je kan wel vinden van waaw mooi design maar toch niet van dit is echt m'n droomwagen kijk dat interieur en wat een prestaties. Hiervoor wil ik gerust een jaartje verlof overslaan...

Maar bon het blijkt dus toch echt te bestaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
      Het enigste wat mercedes en bmw nog gemeen hebben met vroeger. Zijn hun roosters, want de typische snoet van weleer is compleet veranderd. Maar begrijp uw standpunt.
      BMW is door verandering van snoet veel van zijn eigenheid verloren, maar dat is puur persoonlijk

Ik ontwaar nog wel meer gelijke karaktertrekken tussen de modellen van voor en tijdens de Bangle-periode. Ik denk nu o.a. aan de horizontale motorkap, de koplampen die ook nog bepaalde karaktertrekken delen met de koplapen van voorheen. Eigenlijk ook wel het algemeen silhouet van de wagens. Nog iets: BMW blijft toch nog vasthouden aan het vrij horizontaal opstellen van de afdekkap van de koplampen. Bij veel andere merken staat die in een hoek van ongeveer 45 graden omwille van aerodynamishe redenen (denk ik). Snap je wat ik bedoel?
      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jelle
        Tja ik bedoelde eigenlijk dat ik me moeilijk voor kan stellen dat wanneer Renault een nieuw model uitbrengt het veel emotie kan oproepen (op uitzondering van de Clio Williams, Clio V6 en de Spider). Oke je kan wel vinden van waaw mooi design maar toch niet van dit is echt m'n droomwagen kijk dat interieur en wat een prestaties. Hiervoor wil ik gerust een jaartje verlof overslaan...

Maar bon het blijkt dus toch echt te bestaan

Ik snap u volkomen. Alle BMW's horen sportief te rijden. Bij Renault moeten ze al heel wat wijzigen om van een bepaald model ene sportief model te maken. Als je de Clio V6 bekijkt, gaat dat zelfs al héél ver, want die wagen heeft nog maar weinig te maken met een gewone Clio. Hij ziet er alleen uit als een Clio.
        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Bij die Renault garage in Houthalen staat een nieuwe Clio buiten in de kleuren van het F1 Renault team. Echt knap. Als ik er aan denk zal ik mn kodak eens in de auto leggen. Tenzij iemand vlakbij woont en dit in mijn plaats wil doen.

Comment

• Voor al die geintresseerd zijn in het interieur van de nieuwe clio rs ga dan naar www.redbox.be/new_megane daar staat de foto in de lijst van cars .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter
              Bij die Renault garage in Houthalen staat een nieuwe Clio buiten in de kleuren van het F1 Renault team. Echt knap. Als ik er aan denk zal ik mn kodak eens in de auto leggen. Tenzij iemand vlakbij woont en dit in mijn plaats wil doen.

Geen probleem. Geef mij uw camera en uw autosleutels, en dan leg ik die camera wel in de auto.
              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door new_megane
                Voor al die geintresseerd zijn in het interieur van de nieuwe clio rs ga dan naar www.redbox.be/new_megane daar staat de foto in de lijst van cars .
                Welke knappe dingen men allemaal niet kan tegenkomen op een redbox-pagina!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit

Allé jongetje. Braaf zijn hoor.
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
                      Geen probleem. Geef mij uw camera en uw autosleutels, en dan leg ik die camera wel in de auto.
                      Als ik uw mazoutstoof eens mag testen mij best.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter
                        Bij die Renault garage in Houthalen staat een nieuwe Clio buiten in de kleuren van het F1 Renault team. Echt knap. Als ik er aan denk zal ik mn kodak eens in de auto leggen. Tenzij iemand vlakbij woont en dit in mijn plaats wil doen.
                        1963 Land Rover Series IIa
                        1994 Mercedes SL320
                        2015 Land Rover Discovery SDV6
                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                          knap maar ik zou er toch niet in rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts
                            knap maar ik zou er toch niet in rijden.
                            Knap, en ik zou er wel in durven rijden.
                            A Twist of the Wrist

Comment

• Dat is hem.

Comment

• Daarnet een testrit gaan doen met de nieuwe clio.
                                Ik had als motorisatie 1.5dCi van 85 pk.En ik moet zeggen vinnig autootje.Binnenin netje afgewerkt met aluminium.( Gt-pack)
                                Enig minpuntje er ontbrak een armsteun.
                                Voor de rest zag hij er goed uit en reed hij fantastisch.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door K2
                                  Als een iemand met een "supermerk" pech heeft, dan wordt dat meestal beschouwd als die ene enkele uitzondering op de huizenhoge kwaliteit en betrouwbaarheid die zogezegd de norm is (zoals in dit topic ook al aangehaald).

Als daarentegen iemand met een alledaagser merk pech heeft, dan wordt dat meestal beschouwd als normaal want hij is een van de velen die gekozen hebben om met een meestal minder (duur) merk te rijden en daar dan maar de logische gevolgen van moet dragen aangezien al die producten toch wel minderwaardig zijn.
                                  Deze quote vond ik hier toch wel passen in dit topic, vanwege de vele vooroordelen tegenover dit merk!

EDIT: En om een misverstand de wereld uit te helpen, ik besef echt wel dat Renault niet perfect is en zijn problemen heeft, maar dit moet niet opgeblazen worden.
                                  Renault is niet slechter dan vb, Ford, Opel,...
                                  Last edited by ; 24/10/2005, 18:33.

Comment

• Modus RS ?

Hij heeft blijkbaar ook zo'n 'gleufje' in de voorste gardebou net zoals de clio RS. Dus dit zou ook wel eens een RS versie kunnen worden.

Comment

• Wie zit daar nu op te wachten

Comment

• Oh my god! Iemand die een sportieve Renault in dit segment wil, koopt toch gewoon een toekomstige Clio RS? Ik vind het alvast niet erg geloofwaardig klinken dat er een sportieve versie van de Modus zou komen, maar we zien wel.
                                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Black Mamba
                                          Wie zit daar nu op te wachten
                                          Idd, dat was ook mijn eerste gedacht.
                                          Niet echt de geschikte Renault om een RS versie van te maken.

Comment

Working...
                                          X