Mededeling

Collapse
No announcement yet.

RENAULT Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Na de eerste spyshots zijn nu ook alle technische details van de nieuwe Mégane RS uitgelekt!

Comment

• Daarnet een perfect gerestaureerde Renault 4CV gezien die te koop stond
      Maandag eens bellen, staat in een Renault garage. Stond net te ver om de prijs te zien.

Comment

• ik hoop dat niemand dit als belediging aanziet, in de renault-draad

maar ik denk dat dit mijn eerste bewust gekozen schaalmodel was op m'n 3-4 ofzo

de renault 12

Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
          Ik heb nochtans vergelijkingen gezien tussen 2 gerenomeerde autobladen (autobild en auto zeitung of zoiets ) en daar won de Espace met een mooie voorsprong. Ook stond er in de autobild een driekamp tussen de Grand Espace, Mercedes R klasse en VW transporter, en daar won ook de Espace het.
          Het grote probleem van de espace is dat hij z'n vel zeer duur verkoopt!
          Wij hebben er thuis eentje voordelig kunnen kopen, omdatie al n klein jaar in de showroom stond, maar anders isie echt wel duur geworden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
            Zalig, zo moesten er meer liefhebbers zijn...

Comment

• Enkele foto's van mijn méganeke...

Comment

• Knap!

Stel hem ff voor in Mijn Franse auto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy
                  bordaux

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk Berichten
                    Het grote probleem van de espace is dat hij z'n vel zeer duur verkoopt!
                    Wij hebben er thuis eentje voordelig kunnen kopen, omdatie al n klein jaar in de showroom stond, maar anders isie echt wel duur geworden.
                    Op de grand espace krijg je al ruim een jaar 5750 euro korting bij renault... niet echt duur te noemen IMHO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk Berichten
                      Op de grand espace krijg je al ruim een jaar 5750 euro korting bij renault... niet echt duur te noemen IMHO
                      Zelfs met 6k€ korting kan een auto nog steeds duur zijn...

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• + YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Hey,

Iemand toevallig een idee hoeveel kortingen ze momenteel geven voor een nieuwe renault megane coupé? Deze komt heel mss ook in aanmerking als volgende wagen (hopelijk de megane RS als de prijs meevalt).

En voor de renault kenners, valt het waardeverlies na nieuwkoopgoed mee? Meestal rij ik maar ongeveer 2j rond met een wagen, en moest er na die 2j al pak waardeverlies op zijn zou zonde zijn...

GRtz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxxracexxx Bekijk Berichten
                                      Hey,

Iemand toevallig een idee hoeveel kortingen ze momenteel geven voor een nieuwe renault megane coupé? Deze komt heel mss ook in aanmerking als volgende wagen (hopelijk de megane RS als de prijs meevalt).

En voor de renault kenners, valt het waardeverlies na nieuwkoopgoed mee? Meestal rij ik maar ongeveer 2j rond met een wagen, en moest er na die 2j al pak waardeverlies op zijn zou zonde zijn...

GRtz
                                      Ik denk dat je op een ferm waardeverlies mag rekenen. Mijn Mégane II heeft nieuw €18000 gekost, ik krijg er nu, na 6 jaar, in de garage nog €3200 voor.

Comment

• Daar vreesde ik dus ook voor, vind ik wel een belangrijk feit dat waardeverlies

Comment

Working...
                                        X