Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik veronderstel dat de huidige Twingo in productie blijft. Waarschijnlijk met een facelift denk ik. Toen ik laatst bij mijn garage was zei de verkoper dat de Twingo nu pas goed begint te verkopen.
Daarjuist hier in de straat een auto die ik nog nooit had gezien, alleen het renault logo viel me op.
Het was een Renault Spider. (Via google gevonden)
Spijtig genoeg zelf geen foto kunnen nemen, want hij was te snel weer weg.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Coole wagen die RS Spider. Vorig jaar op de Renault Sport meeting in Brustem waren er een paar met Spaanse nummerplaat. Zonder voorruit met zo'n karreke vanuit Spanje naar Limburg rijden, respect
Heerlijke karretjes, ook nog maar 3 exemplaren irl gezien
Herinner mij nog de gedetailleerde wegtest ervan in de Autogids, met in hetzelfde nummer ook nog een tweekamp (zilveren) Renault Sport Spider vs (donkerblauwe) Lotus Elise
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
Coole wagen die RS Spider. Vorig jaar op de Renault Sport meeting in Brustem waren er een paar met Spaanse nummerplaat. Zonder voorruit met zo'n karreke vanuit Spanje naar Limburg rijden, respect
Zeker dat ze niet op een aanhangwagen of in een vrachtwagen naar hier getransporteerd waren?
Renault haalt een beroemde naam van stal: Gordini! De blauwe kleur met witte strepen uit de jaren zestig en zeventig wordt nieuw leven ingeblazen. Diverse Gordini-modellen zullen het gamma van Renault Sport versterken.
Chic en sportief, die twee eigenschappen moeten in de Gordini-versies van de Twingo en Clio samengaan. De kleinste van het stel is vanaf 25 november te zien op de Champs Elysées in Parijs in het Atelier Renault tijdens de expositie Noël en bleu (Kerstmis in het blauw).
De marktintroductie volgt komend voorjaar, terwijl de Clio Gordini R.S. voor een paar maanden later op de rol staat. Vooral de Renault 8 Gordini heeft een mythisch stadium bereikt, terwijl de latere 12 en 17 Gordini wat naar de achtergrond zijn verdwenen.
Renault haalt de Gordini naam met het blauw-witte kleurenschema terug van stal.
Hopelijk worden dit zowat de instap RS versies, nu ik mijn Clio RS bijna in ontvangst mag nemen...
Renault haalt de Gordini naam met het blauw-witte kleurenschema terug van stal.
Hopelijk worden dit zowat de instap RS versies, nu ik mijn Clio RS bijna in ontvangst mag nemen...
Comment