Mededeling

Collapse
No announcement yet.

RENAULT Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een paar jaar geleden stond er op het autosalon een Be Bop ofzo,
    heeft iemand daar foto's van?? op de site van relault staat hij niet, alhuwel hij verdacht veel lijkt op de Ellypse (voor zover ik mij kan herinneren)

Comment

• Google is your friend.

120d Hatch Edition Sport

Comment

• 120d Hatch Edition Sport

Comment

• Thnx (over google, da ston bij mij ni op et 1e bled, en dan zoek ik ni verder )
          Ik vind da nu et schoonse autoke ooit, ni alleen van conceptcars, maar ook van echte auto's --> renault heeft qwa design de mooiste en vernieuwenste auto's van alle merken (is wel personnlijk...)
          konden die achterzetels nu onder de voorzetels schuiven???

Comment

• Die foto's komen uit mijn eerste resultaat, geloof ik. Gewoon "Renault Be Bop" ingetikt.
            120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
              Die foto's komen uit mijn eerste resultaat, geloof ik. Gewoon "Renault Be Bop" ingetikt.
              Ik enkel Be Bop, en dan krijgt ge vanalle andere zever... (ik weet het, dom van mij...)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jente
                Ik enkel Be Bop, en dan krijgt ge vanalle andere zever... (ik weet het, dom van mij...)

Google werkt het best als je eerst een algemene term intypt, en in de woorden daarna steeds specifieker wordt.
                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Renault roept Scenic terug wegens problemen met veiligheidsgordel

De Franse autoconstructeur Renault roept wagens van het type Scenic terug omdat er problemen zijn met de functionering van de veiligheidsgordels achteraan in de wagens. Om hoeveel wagens het precies gaat, weet Renault momenteel nog niet.
                  Volgens de Duitse internetsite 'Auto service praxis online' zouden wereldwijd 888.647 wagens te kampen hebben met de fabricagefout. De autofabrikant benadrukt dat het om een preventieve operatie gaat en er nog geen incidenten zijn geweest.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gazet Van Antwerpen
                    De Franse autobouwer Renault roept in België zo'n 35.500 monovolumewagens van het type "Scenic 2" terug wegens problemen met de veiligheidsgordels achteraan in de wagens.

De autofabrikant benadrukt dat het om een preventieve terugroepactie gaat en dat er zich nog geen incidenten voordeden. Het probleem met de gordels kwam aan het licht tijdens kwaliteitscontroles die de autoconstructeur regelmatig uitvoert. "Het betekende echter nooit een risico voor de veiligheid van de passagiers", verzekert een woordvoerder van Renault België-Luxemburg. Wereldwijd worden 888.000 wagens van het type "Scenic 2" teruggeroepen.
                    Recent nieuws uit Antwerpen: op gva.be vindt u de meest complete verslaggeving over stad Antwerpen, de randgemeenten, Kempen en regio Mechelen.

Comment

• Vandaag de laatste dingen voor onze nieuwe espace inorde gebracht en heb nog wat leuke autotjes kunnen fotograferen.

Comment

• Comment

• Comment

• Twee knappe wagens! Alleen vind ik de velgmaat voor die Clio een beetje overdone. Die superlage banden staan hem niet echt. Een maatje kleiner en hij is perfect. Ik vind de Clio een heel geslaagde wagen, alleen niet echt goedkoop als je airco, alu velgen, radio-CD, mistlampen en zo wil.
                            Die Mégane is best mooi, maar die dubbele centrale uitlaat zou ik niet moeten.
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

• Damn nice die Clio.
                              Als je die een centimeter of twee lager ligt komen de velgen perfect tot uiting, nu ligt 'ie net iets te hoog voor zulke laagprofielers.

Comment

• Die velgen van die Clio zijn 19' en de wagen staat inderdaad te hoog.
                                Leuk om te weten: er lagen wieldoppen op die Megane!

Comment

• Die Mégane CC & Clio zijn hot. Echt 2 prachtige wagens.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porsche4S
                                    Die velgen van die Clio zijn 19' en de wagen staat inderdaad te hoog.
                                    Leuk om te weten: er lagen wieldoppen op die Megane!
                                    Ik wou net vragen welke velgen op die mégane stonden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TimJ
                                      Ik wou net vragen welke velgen op die mégane stonden.
                                      Haha
                                      Ik vind het echt een schande, wieldoppen op zo'n wagen.
                                      Die zie ik liever onder een twingo

Comment

• wordt er nu eigenlijk nog een avantime gemaakt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_autojohn
                                          wordt er nu eigenlijk nog een avantime gemaakt
                                          Nee... spijtig wel.

oe dat ze et in den tijd op VTM zeiden: Avantime is back in time.

Comment

Working...
                                          X