Mededeling

Collapse
No announcement yet.

RENAULT Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Volgend jaar komt em.........

De Nieuwe Renault twingo cabrio:

zou de "oude" dan nog in produktie blijven?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bengelke Bekijk Berichten
      De Nieuwe Renault twingo cabrio:

zou de "oude" dan nog in produktie blijven?
      Ik veronderstel dat de huidige Twingo in productie blijft. Waarschijnlijk met een facelift denk ik. Toen ik laatst bij mijn garage was zei de verkoper dat de Twingo nu pas goed begint te verkopen.

Comment

• What's chasing the Focus RS?
        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

It's a Clio Cup!
        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Die nieuwe neus is growing on me... Maar mooi zal het nooit worden vrees ik.

Comment

• Daarjuist hier in de straat een auto die ik nog nooit had gezien, alleen het renault logo viel me op.
          Het was een Renault Spider. (Via google gevonden)
          Spijtig genoeg zelf geen foto kunnen nemen, want hij was te snel weer weg.

Last edited by knight-rider; 22/09/2009, 19:13.
          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• nog meer Spider (WSR200

Comment

• Coole wagen die RS Spider. Vorig jaar op de Renault Sport meeting in Brustem waren er een paar met Spaanse nummerplaat. Zonder voorruit met zo'n karreke vanuit Spanje naar Limburg rijden, respect

Comment

• Heerlijke karretjes, ook nog maar 3 exemplaren irl gezien
                Herinner mij nog de gedetailleerde wegtest ervan in de Autogids, met in hetzelfde nummer ook nog een tweekamp (zilveren) Renault Sport Spider vs (donkerblauwe) Lotus Elise
                Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Is er al iets bekend over de nieuwe Master?

Comment

• Op Q Music zijn al bijna al de te winnen Renault's weg!

Comment

• Clio RS

www.flickr.com/photos/bramvds
                      www.last.fm/user/lender

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door blobmeister Bekijk Berichten
                        Coole wagen die RS Spider. Vorig jaar op de Renault Sport meeting in Brustem waren er een paar met Spaanse nummerplaat. Zonder voorruit met zo'n karreke vanuit Spanje naar Limburg rijden, respect
                        Zeker dat ze niet op een aanhangwagen of in een vrachtwagen naar hier getransporteerd waren?
                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                          Zeker dat ze niet op een aanhangwagen of in een vrachtwagen naar hier getransporteerd waren?
                          Zonder voorruit op een aanhangwagen helemaal vanuit Spanje naar Limburg rijden, respect...

Comment

• Renault 5 turbo
                            1.4l turbomotor, met 160pk en nog geen 1000kg

2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                            2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Die Serie 1 versie heeft dat geweldige jaren '70 futuristisch interieur
                              Mijn absolute droomauto...

Comment

• Renault haalt een beroemde naam van stal: Gordini! De blauwe kleur met witte strepen uit de jaren zestig en zeventig wordt nieuw leven ingeblazen. Diverse Gordini-modellen zullen het gamma van Renault Sport versterken.

Chic en sportief, die twee eigenschappen moeten in de Gordini-versies van de Twingo en Clio samengaan. De kleinste van het stel is vanaf 25 november te zien op de Champs Elysées in Parijs in het Atelier Renault tijdens de expositie Noël en bleu (Kerstmis in het blauw).

De marktintroductie volgt komend voorjaar, terwijl de Clio Gordini R.S. voor een paar maanden later op de rol staat. Vooral de Renault 8 Gordini heeft een mythisch stadium bereikt, terwijl de latere 12 en 17 Gordini wat naar de achtergrond zijn verdwenen.
                                Renault haalt de Gordini naam met het blauw-witte kleurenschema terug van stal.
                                Hopelijk worden dit zowat de instap RS versies, nu ik mijn Clio RS bijna in ontvangst mag nemen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door blobmeister Bekijk Berichten
                                  Renault haalt de Gordini naam met het blauw-witte kleurenschema terug van stal.
                                  Hopelijk worden dit zowat de instap RS versies, nu ik mijn Clio RS bijna in ontvangst mag nemen...

Ik verwacht me net aan iets meer hardcore versies

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten
                                    Clio RS

Dikke foto, maar duits plak en RHD ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door \/\/outer Bekijk Berichten
                                      Dikke foto, maar duits plak en RHD ?
                                      Kan toch.
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                        Kan toch.

Tuurlijk, alles kan..

maar als het effectief duitsers zijn, waarom zou je dan in godsnaam een RHD kopen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door \/\/outer Bekijk Berichten
                                          Tuurlijk, alles kan..

maar als het effectief duitsers zijn, waarom zou je dan in godsnaam een RHD kopen ?
                                          Britten wonende in Duitsland?

Duitsers met een serieuze passie voor Engeland, of gwn kar gekocht in de UK?

Hier in mijn dorp rijdt er ook iemand rond met een doodgewone Peugeot 406 met rhd
                                          1982 BMW E28 528i
                                          2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

Working...
                                          X