Mededeling

Collapse
No announcement yet.

RENAULT Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een bekende van hier

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Skillz
            enkele foto's van de Renault meeting in Sint Niklaas afgelopen zondag:

*kwijl kwijl*

Comment

• Man, Man waarom altijd vlak voor het weekend. Mijn roestbak ga ik morgenvroeg weer gaan afzetten bij Renault ( voor de 2é week op rij ) . Toen ik daarnet van myn werk kwam begon de motor nogal te trillen. Het waarschuwingslampje van de motor begon ook te knipperen. Vermoedelijk is er een bougie defect waardoor de motor slecht op 3 cilinders draait. Waarom ik dit denk ? Een 2 tal jaar geleden exact hetzelfde meegemaakt.

Comment

• Ben net terug van de garage. M'n "machientje" heeft z'n onderhoud weer gehad en kan er weer tegen.
                Heb ook ineens een prijsje laten maken voor velgjes. Manman dat viel ff tegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TimJ
                  Ben net terug van de garage. M'n "machientje" heeft z'n onderhoud weer gehad en kan er weer tegen.
                  Heb ook ineens een prijsje laten maken voor velgjes. Manman dat viel ff tegen.

Voor de Mégane II? Zeg eens. Welke zitten er nu op en welke had je graag gewild? Ik heb de standaard 16"-ers die bij het Dynamique-pakket kwamen. Eigenlijk heb ik nog nooit echt mooie velgen gezien voor op een Mégane II. Mss die van de gefacelifte RS, maar die zullen wel wat kosten, I suppose.
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Nu staan de optionele 17" velgen erop. Waarvan ik nu prijs van heb laten maken dat zijn de "classics" ook 17". Die staan in de optiecatalogus van de CC.
                    Die velgen + michelin band was iets van een 1800€ met korting op de velgen en banden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TimJ
                      Nu staan de optionele 17" velgen erop. Waarvan ik nu prijs van heb laten maken dat zijn de "classics" ook 17". Die staan in de optiecatalogus van de CC.
                      Die velgen + michelin band was iets van een 1800€ met korting op de velgen en banden.

Idd niet goedkoop. Bovendien is een 1.9 dci ook nog vrij duur op te laten chippen (zeker in verhouding tot de winst in vermogen en koppel). Geen Renault meer voor mij.

Edit:
                      Niet dat ik zo een tuner ben (helemaal niet), maar er is gewoon beter.
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Skillz

Knap!

Comment

• R5 ekes zijn toch wel de knapste autoke dat er ooit gemaakt zijn zenne, kheb er echt een zwak voor (ook omdat we 19 jaar met 1 hebbe rond gereden)
                          Het is en blijft knap!

Comment

• Ja die 'F1' GTT is idd een knap bakske.
                            Die gast heeft er echt wel heel wat werk in gestoken.

Comment

• jaja das de Giovanni van de Renault Club België, als dienen ergens zijn pollen aansteekt ist altijd properkes gedaan

@Skillz: hebde gij me uwen Pug GTi ni op de testbank gestaan?
                              heb er nog staan op kijken, knap geluidje
                              wat gaf de test aan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Droes
                                jaja das de Giovanni van de Renault Club België, als dienen ergens zijn pollen aansteekt ist altijd properkes gedaan

@Skillz: hebde gij me uwen Pug GTi ni op de testbank gestaan?
                                heb er nog staan op kijken, knap geluidje
                                wat gaf de test aan?
                                Jep, dat was ik. Het was op aandringen van de Jo, want ik vond het wat stom om tussen al die Renaults te gaan begeven Twas tenslotte en Renault meeting. De uitdraai van de run staat in mijn topic. Twas niet zo heel goed.

Dan zal je mijn broer ook wel kennen met de grijze 5 cabrio:

Comment

• aaaaah de kevin
                                  jaja dienen kennek heel goed (binnen de club dan )
                                  zijne kleinen was er ook bij, met ze'n alpine trapkar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
                                    Idd niet goedkoop. Bovendien is een 1.9 dci ook nog vrij duur op te laten chippen (zeker in verhouding tot de winst in vermogen en koppel). Geen Renault meer voor mij.

Edit:
                                    Niet dat ik zo een tuner ben (helemaal niet), maar er is gewoon beter.

Kan best daar heb ik geen prijzen van. Ik zou me nog wel terug een renault aanschaffen.
                                    Als ik nu zou moeten kiezen dan zou't een Mégane zijn 2.0T ofwel Laguna GT.

Comment

• Was hier geen Renault Lover met een Renault garage thuis?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter
                                        Was hier geen Renault Lover met een Renault garage thuis?
                                        Ik alvast niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter
                                          Man, Man waarom altijd vlak voor het weekend. Mijn roestbak ga ik morgenvroeg weer gaan afzetten bij Renault ( voor de 2é week op rij ) . Toen ik daarnet van myn werk kwam begon de motor nogal te trillen. Het waarschuwingslampje van de motor begon ook te knipperen. Vermoedelijk is er een bougie defect waardoor de motor slecht op 3 cilinders draait. Waarom ik dit denk ? Een 2 tal jaar geleden exact hetzelfde meegemaakt.
                                          Mijn slet is terug van de garage. Blijkbaar was er een bobijn kapot. Ze zijn alle 4 vervangen waarvan 1 op mijn kosten. Kostprijs €95,26

Comment

Working...
                                          X