Mededeling

Collapse
No announcement yet.

RENAULT Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nog steeds nergens foto's opgedoken van de nieuwe Master!

Comment

• dringend

Kan iemand me een voorbeeld bezorgen van een Renault megane CoC (certificate of conformity?
      PM pls. thks

Comment

• niemand?

Comment

• Heb de afgelopen dagen al redelijk wat km's mogen doen met de nieuwe Laguna Coupé van een kameraad van me.
          Ding heeft de 2.0 dci 150pk en 4control

Dat is werkelijk geschift, die 4control
          Kar draait zich op een zakdoek om en als je ergens afslaat of over een rotonde rijdt, dan moet je maar een paar graden met je stuur draaien om al serieus scherp te draaien
          Vooral opletten als je daarna in een gewone auto stapt, dat je genoeg aan je stuur draait
          Wegligging is ook gestoord, hoe dat ding kan slalommen en snelle opeenvolgende bochten kan pakken zonder een krimp te geven... daar mag menig sportieve duitser met het schaamrood op zijn wangen naast staan...
          Over de motor kan ik nog niet veel zeggen, heeft nog maar 800km gelopen (op 4 dagen ). Onder de 2000 toeren gebeurt wel niet veel, en dan krijg je wel een mooie duw tot 3000 (verder dan 3600 ofzo ben ik nog niet geweest).

Afwerking is dik in orde, zéker voor een fransoos. Mag gerust met een A4, C of 3 serie vergeleken worden.
          Optionele Bose installatie had ik wel wat meer van verwacht, buiten de zwaardere bassen speelt dat namelijk niet veel beter of zuiverder dan de standaardinstallatie van onze E.
          Ook beginnen de deurpanelen soms te rammelen van de bass, en is er sinds gisteren al 1 luidspreker beginnen kraken op hoog volume

Maar voor de rest best een knappe kar die echt wel goed rijdt!

Comment

• Foto's en info over de nieuwe Master op Renault.be!

Comment

• Afgelopen zondag met de Belgische R4-club wat mee gaan toeren in de buurt van Wetteren, was wreed gezellig!

Wat sfeerbeeldjes:

De rest: http://s942.photobucket.com/albums/a.../r4%20meeting/
              Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Aan de Renault-garage bij het station van Boekel (Zwalm) staat nu een nieuwe Mégane RS. Ze hebben het daar alleszins nogal voor hypersportieve Renaults, want daar staat altijd wel iets: Alpine, Clio V6 e.d.
                Voor de liefhebbers dus ...
                120d Hatch Edition Sport

Comment

• TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• Vraagske:
                    ik heb een renault clio (phase 2) van 2001 (nog niet phase 3!).
                    Nu, in mijn boekske staat er dat er een boordcomputer aanwezig zou moeten zijn.
                    De knop bestaat er ook voor in mijn auto maar er verschijnt dan niets op het scherm.
                    Ik heb het gevraagd aan de garage maar ze zeggen dat dit er niet opzit maar waarom staat dit dan zo in het boekje?
                    Is dat een optie ofzo.

Graag antwoord

Comment

• Paar dagen geleden eindelijk es met een Clio Sport gereden (de laatste nieuwe) in dat prachtige gele kleurtje . Bolde heerlijk, power was ik niet zo van onder de indruk al ging het wel goed vooruit. Het geluid en al de rest was dik in orde. Zoiets zou ik mij nog durven kopen 2dehands

Comment

• Vetheid!

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Op de oldtimerbeurs in Malmedy stonden ook heel wat mooie Renaults !
                          Mijn 5 Turbo 2 en de 5 GT Turbo cabrio waren er ook bij !

5 Turbo en 5 Turbo 2 !

Comment

• Zaterdag de Oldtimerrally Legend of the fall gereden in Bocholt
                            Ook weer enkele Renaults erbij

andere auto's te zien op :
                            Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!

Comment

• Wat is de zwaarste motor bij de laatste megane uitvoering?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
                                Wat is de zwaarste motor bij de laatste megane uitvoering?
                                Naft 180pk (Coupe gaat tot 184pk)
                                Diesel 160pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
                                  Wat is de zwaarste motor bij de laatste megane uitvoering?
                                  Zal wel de RS zijn ,2.0L turbo 250pk d8 ik.
                                  2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                                  2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                                  2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Ons bod op een Renault 4 voor onze rally is ook aanvaard.

Dus nu nog beetje opknappen, naar de keuring en hopelijk snel vroem vroem!

Het gaat om deze, heeft vorig jaar al eens deelgenomen aan de 4L Trophy en dus al goed uitgerust.

Portfolio
                                    | Dequalized | Geïnteresseerd in een fotoshoot? PM!

Comment

• Vet
                                      2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                                      2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                                      2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Een foutje in de prijs veronderstel ik

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
                                          Een foutje in de prijs veronderstel ik

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=185228661
                                          490000 km, da's 49000 euro waard e

Comment

Working...
                                          X