Mededeling

Collapse
No announcement yet.

RENAULT Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Weet iemand of een mp3 speler aan te sluiten valt aan een Cabasse radio ( 6 cd wisselaar ) ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Skillz
      Hier zou ik zo graag mee rondrijden!

Comment

• Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Mijn airco blaast bijna geen koude lucht meer en maakt iets meer lawaai dan gewoonlijk. Tijd om de airco eens te laten onderhouden waarschijnlijk?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter
            Mijn airco blaast bijna geen koude lucht meer en maakt iets meer lawaai dan gewoonlijk. Tijd om de airco eens te laten onderhouden waarschijnlijk?

Waarschijnlijk, ja. Normaal is het alleszins niet. De mijne werkt nog perfect na 3,5 jaar.
            120d Hatch Edition Sport

Comment

• Iemand enig idee wat remblokken + schijven kosten vooraan en achteraan?

Comment

• Is alles dan versleten? Normaal hanteren ze bij Renault forfait tarieven, dus met een telefoontje naar de garage zou je het moeten weten.

Comment

• Met de blokjes vooraan kon ik nog een kleine 10.000km doen en aangezien ik de volgende weken een 5000-tal km bijbol wou ik prijs ervan al weten.
                  Ik vermoed dat de schijven ook aan vervanging toe zijn.

Comment

• Kan dat voorste remblokken versleten op 45.000km? Bij mijn vorig onderhoud hebben ze dat vermeld. Nu volgende week gaat hij binnen voor zijn airco, misschien handig om ineens de remblokken te laten vervangen aangezien ik toch 44.500km heb.

Comment

Kan dat voorste remblokken versleten op 45.000km? Bij mijn vorig onderhoud hebben ze dat vermeld. Nu volgende week gaat hij binnen voor zijn airco, misschien handig om ineens de remblokken te laten vervangen aangezien ik toch 44.500km heb.

Hangt er vanaf op welk soort wegen je rijdt (veel bochten, veel of weinig autosnelweg?).
                      Zelf neem ik maar zelden de autoweg. Voor het werk heb ik die niet nodig en om naar steden in de buurt of grotere steden als Gent of Kortrijk te gaan, heb ik geen autoweg nodig. De dichtste oprit is 25 km van hier ...
                      Mogelijks zal ik tegen volgende keer dan ook nieuwe remblokken mogen kopen.
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

Kan dat voorste remblokken versleten op 45.000km? Bij mijn vorig onderhoud hebben ze dat vermeld. Nu volgende week gaat hij binnen voor zijn airco, misschien handig om ineens de remblokken te laten vervangen aangezien ik toch 44.500km heb.

De mijne zijn voor het eerst vervangen op 53.000km en nu zijn ze weer zo goed als versleten en ik heb iets meer dan 95.000km.

Ben wel aangenaam verrast door m'n autoke teruggekomen van de Italiaanse grens met een gem. verbruik van 5.5l. Constant gereden tss 145 en de 150 en m'n bakje is nog niet leeg

Comment

• De kogel is hier door de kerk. M'n vorig autoke heeft zijn geest gegeven benzinepomp stuk. Teveel kosten om dit te laten maken.
                          De opvolger is bekend: Clio 1.2 16v authentique kleur blauwgrijs.
                          Van zodra hij geleverd is volgt er meer info.

Comment

• AARGGGGHHH

De nieuwe Clio sport is zooooo mooi! Als ik momenteel een nieuwe auto zou kopen zou het zeker en vast deze zijn:

écht hot
                            Last edited by ; 24/09/2006, 11:38.

Comment

• Ik vind de vorige mooier. Zeker de trophy (blijft m'n favoriete renault, zelfs m'n favoriete hot hatch).

Deze heeft een beetje hetzelfde probleem als de golf, ietsje te hoog. Geeft zo een monovolume gevoel. Maar het blijft natuurlijk wel een lekker beestje .

Comment

• De Clio Sport is in ieder geval zware concurrentie voor de Mini Cooper S. De Fransoos schijnt echt goed te zijn. Als ik een klein bommetje zocht, zou ik het zeker niet nalaten hem te testrijden.
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
                                  Als ik een klein bommetje zocht, zou ik het zeker niet nalaten hem te testrijden.

Ik zelfs als ik géén klein bommetje zocht
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                  Bestelt
                                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Gisteren was het opendeur bij renault.
                                    er stond een zilvergrijze (beetje champagnekleur) RS met zwarte zijruiten.
                                    man man man
                                    Tis een zalig bakje dat ferm dik op zijn poten staat. Die wielkastverbredingen komen echt knap over.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pietermann
                                      AARGGGGHHH

De nieuwe Clio sport is zooooo mooi! Als ik momenteel een nieuwe auto zou kopen zou het zeker en vast deze zijn:

écht hot
                                      *toing*

ik ben mezelf wat verplicht dit topic te volgen aangezien ik stage ga doen bij 'n Renault-dealer hopelijk staat er zo eens een nieuwe Clio Sport
                                      2015 BMW F11 520dA
                                      1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Wat zou mijn Mégane II 1.9 Dynamique Luxe van 2003 eigenlijk nog waard zijn? Omdat de uitrusting sowieso al vrij volledig is, heb ik enkel metaalkleur in optie. De wagen heeft op 3,5 jaar tijd amper 33.000 km.

Edit:
                                        Last edited by Beta; 26/09/2006, 21:29.
                                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oesje, de mijne is 2,5 jaar denk ik en daar staan er al +95.000 op.
                                          Nog niks van zwaar kosten gehad.

Comment

Working...
                                          X