Mededeling

Collapse
No announcement yet.

RENAULT Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door THOMaas
    De verkopen van Renault dalen zienderogen:zou de Europese consument echt genoeg hebben van de inferieure kwaliteit. Ik denk dat dit vooral te wijten is aan leasecontracten die door de hoge storing/defecten graad niet meer vernieuwd worden. Als je Renault bv vergelijkt met zijn meest directe concurent Peugeot is het niet meer dan normaal dat Renault zou verliezen.

http://www.autointernationaal.nl/art...hp?id=2537&n=4
    Er zijn hier op 't bedrijf genoeg mensen die met 'n renault rondrijden en die heb ik echt nog niet horen klagen, hoor.

Comment

• edit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy
        Er zijn hier op 't bedrijf genoeg mensen die met 'n renault rondrijden en die heb ik echt nog niet horen klagen, hoor.
        Same here.
        Nog ni te klagen gehad van m'n voiture

Comment

• Er zijn "serieuze" problemen met de espace dat weet iedereen.
          er waren in het begin veel problemen met de laguna, maar reeds allemaal opgelost. de megane en de clio en consoorten heeft echter nooit klagen gehad naar mijn weten.

Comment

• Opvolger voor Renault Spider

Tegen 2010 mogen we ons verwachten aan een nieuwe sportieve tweezitter van Renault. Dat maakte Alain Dassas, directeur van Renault Sport, bekend aan de internationale pers. De nieuwe Franse sportieveling zou het succes van Renault in de F1 moeten bekrachtigen.
            Het is trouwens niet de eerste keer dat Renault zich waagt aan een sportieve tweezitter. Midden jaren negentig, van 1995 tot 1999, bracht Renault de Spider op de markt.

Voor de aandrijving van deze wagen zorgde een 2,0 liter met 150 pk. Ook toen wou Renault bewijzen dan ze een serieuze vinger in de autosportpap hadden.

De fabrikant organiseerde toen zelfs een Spider Trophy die georganiseerd werd in het voorprogramma van talrijke raceklasses.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter
              Tegen 2010 mogen we ons verwachten aan een nieuwe sportieve tweezitter van Renault. Dat maakte Alain Dassas, directeur van Renault Sport, bekend aan de internationale pers. De nieuwe Franse sportieveling zou het succes van Renault in de F1 moeten bekrachtigen.
              Het is trouwens niet de eerste keer dat Renault zich waagt aan een sportieve tweezitter. Midden jaren negentig, van 1995 tot 1999, bracht Renault de Spider op de markt.

Voor de aandrijving van deze wagen zorgde een 2,0 liter met 150 pk. Ook toen wou Renault bewijzen dan ze een serieuze vinger in de autosportpap hadden.

De fabrikant organiseerde toen zelfs een Spider Trophy die georganiseerd werd in het voorprogramma van talrijke raceklasses.
              Zo'n dakloze(hier niet te gebruiken wagen/Spider) vond ik maar niets van Renault. Hopelijk hebben ze het over de Renault Alpine!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co
                Zo'n dakloze(hier niet te gebruiken wagen/Spider) vond ik maar niets van Renault.

De Elise was pakken beter
                Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                Bestelt
                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• dakloze?

voorruitloze zekers

Comment

• Je had er ook met voorruit als ik me niet vergis.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra
                      dakloze?

voorruitloze zekers
                      Just! Dat was ik ook nog vergeten

Comment

• Ik ben zonet even binnengesprongen in de garage. Ze doen er promotie met winterbanden + velgen ( incl. montage ) moet dat op €650 komen dacht ik voor een Mégane II.
                        Lijkt me niet zot veel?
                        Ik twijfel enkel omdat ik weinig kilometers doe. Tegen dat mijn banden versleten zijn zijn ze waarschijnlijk verstorven. Ik doe 12 à 15000 km per jaar met de Mégane.

Comment

• Of 419€ banden + velgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TimJ
                            Of 419€ banden + velgen.
                            Dan bij de bandenboer laten uitbalenceren en monteren?

Comment

• Bij renault met balanceren en monteren.
                              Als ik het goed heb gelezen.

Comment

Of 419€ banden + velgen.
                                Dan is €419 toch niet voor een Mégane denk ik.

Comment

• Ik heb het nagekeken: montage + balanceren + 4 banden + 4 velgen 419€.
                                  Banden zijn van Uniroyal.

Zo stond het allesinds op de folder.

Comment

Same here.
                                    Nog ni te klagen gehad van m'n voiture

Het enige wat mij niet aanstaat aan mijn wagen is de stevigheid waarmee sommige panelen in het interieur in elkaar zitten, en de stofbekleding die te snel naar mijn zin verslijt. Dat laatste merk ik vooral aan de bekleding van de bestuurderszetel en de armsteunbekleding in het linkerportier. Uiteraard zijn dit de twee delen waar het stof het meest aan slijtage onderhevig is.
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
                                      Het enige wat mij niet aanstaat aan mijn wagen is de stevigheid waarmee sommige panelen in het interieur in elkaar zitten, en de stofbekleding die te snel naar mijn zin verslijt. Dat laatste merk ik vooral aan de bekleding van de bestuurderszetel en de armsteunbekleding in het linkerportier. Uiteraard zijn dit de twee delen waar het stof het meest aan slijtage onderhevig is.

Zelfs hiervan heb ik geen klagen.

Comment

Zelfs hiervan heb ik geen klagen.

Hoe oud is hij?
                                        De mijne werd eind februari 2003 geleverd (model is uit van november 2002). Zou het kunnen dat ze de kwaliteit van de stof ook als kinderziekte rekenen?? De andere zetels zijn wel nog perfect hoor, doch de gordel is wellicht de oorzaak. Bij de Coupé glijdt deze nogal eens langs de zetel, vandaar ...
                                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Leuke filmpjes:
                                          Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Edit:
                                          Bilbao onboard race incident Mégane TrophyPOOOM!!Renaud Kuppens

Zalig machientje.
                                          Last edited by Beta; 17/10/2006, 20:28.
                                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                          X