Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De verkopen van Renault dalen zienderogen:zou de Europese consument echt genoeg hebben van de inferieure kwaliteit. Ik denk dat dit vooral te wijten is aan leasecontracten die door de hoge storing/defecten graad niet meer vernieuwd worden. Als je Renault bv vergelijkt met zijn meest directe concurent Peugeot is het niet meer dan normaal dat Renault zou verliezen.
Er zijn "serieuze" problemen met de espace dat weet iedereen.
er waren in het begin veel problemen met de laguna, maar reeds allemaal opgelost. de megane en de clio en consoorten heeft echter nooit klagen gehad naar mijn weten.
Tegen 2010 mogen we ons verwachten aan een nieuwe sportieve tweezitter van Renault. Dat maakte Alain Dassas, directeur van Renault Sport, bekend aan de internationale pers. De nieuwe Franse sportieveling zou het succes van Renault in de F1 moeten bekrachtigen.
Het is trouwens niet de eerste keer dat Renault zich waagt aan een sportieve tweezitter. Midden jaren negentig, van 1995 tot 1999, bracht Renault de Spider op de markt.
Voor de aandrijving van deze wagen zorgde een 2,0 liter met 150 pk. Ook toen wou Renault bewijzen dan ze een serieuze vinger in de autosportpap hadden.
De fabrikant organiseerde toen zelfs een Spider Trophy die georganiseerd werd in het voorprogramma van talrijke raceklasses.
Tegen 2010 mogen we ons verwachten aan een nieuwe sportieve tweezitter van Renault. Dat maakte Alain Dassas, directeur van Renault Sport, bekend aan de internationale pers. De nieuwe Franse sportieveling zou het succes van Renault in de F1 moeten bekrachtigen.
Het is trouwens niet de eerste keer dat Renault zich waagt aan een sportieve tweezitter. Midden jaren negentig, van 1995 tot 1999, bracht Renault de Spider op de markt.
Voor de aandrijving van deze wagen zorgde een 2,0 liter met 150 pk. Ook toen wou Renault bewijzen dan ze een serieuze vinger in de autosportpap hadden.
De fabrikant organiseerde toen zelfs een Spider Trophy die georganiseerd werd in het voorprogramma van talrijke raceklasses.
Zo'n dakloze(hier niet te gebruiken wagen/Spider) vond ik maar niets van Renault. Hopelijk hebben ze het over de Renault Alpine!
Het enige wat mij niet aanstaat aan mijn wagen is de stevigheid waarmee sommige panelen in het interieur in elkaar zitten, en de stofbekleding die te snel naar mijn zin verslijt. Dat laatste merk ik vooral aan de bekleding van de bestuurderszetel en de armsteunbekleding in het linkerportier. Uiteraard zijn dit de twee delen waar het stof het meest aan slijtage onderhevig is.
Het enige wat mij niet aanstaat aan mijn wagen is de stevigheid waarmee sommige panelen in het interieur in elkaar zitten, en de stofbekleding die te snel naar mijn zin verslijt. Dat laatste merk ik vooral aan de bekleding van de bestuurderszetel en de armsteunbekleding in het linkerportier. Uiteraard zijn dit de twee delen waar het stof het meest aan slijtage onderhevig is.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Comment