Mededeling

Collapse
No announcement yet.

RENAULT Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hier zie, eentje met dezelfde motorisatie als mijn Mégane:
    Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Nog eentje (Mégane Trophy op circuit):
      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
        Hier zie, eentje met dezelfde motorisatie als mijn Mégane:
        http://www.youtube.com/watch?v=E1ncXv0f4A8
        Dat is geen diesel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke
          Dat is geen diesel
          Mja. Zou eigenlijk wel kunnen. Ik vind het niet erg duidelijk af te leiden uit dat lawaai en er staat 115 hp, maar het kan natuurlijk dat iemand met zijn 1600-tje zijn vermogen naar boven heeft afgerond.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

Mja. Zou eigenlijk wel kunnen. Ik vind het niet erg duidelijk af te leiden uit dat lawaai en er staat 115 hp, maar het kan natuurlijk dat iemand met zijn 1600-tje zijn vermogen naar boven heeft afgerond.
            Toerenteller voortdurend boven de 5000toeren...Zegt genoeg hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke
              Toerenteller voortdurend boven de 5000toeren...Zegt genoeg hé
              Constant boven de 4000 zal ook al gaan, maar idd, hij gaat er te ver boven om met een diesel te rijden.
              120d Hatch Edition Sport

Comment

Hoe oud is hij?
                De mijne werd eind februari 2003 geleverd (model is uit van november 2002). Zou het kunnen dat ze de kwaliteit van de stof ook als kinderziekte rekenen?? De andere zetels zijn wel nog perfect hoor, doch de gordel is wellicht de oorzaak. Bij de Coupé glijdt deze nogal eens langs de zetel, vandaar ...
                Maart 2004

Comment

Hier zie, eentje met dezelfde motorisatie als mijn Mégane:
                  http://www.youtube.com/watch?v=E1ncXv0f4A8

Dashbord is ook net iets anders.

Comment

• Vraagje
                    kan er iemand opzoeken welke bandenmaat er op de clio van men vrouwtje ligt?
                    tis 15inch en ik dacht 195. maar weet het andere getal niet.
                    tis om prijzen te vergelijken voor 2 nieuwe banden.

mercikes

edit 195 50 15 zou dat kunnen?
                    Last edited by ; 18/10/2006, 14:53.

Comment

• Bij de Clio fase 2 pre-facelift waren de 15inch banden van fabriek af 185/55 R15. Na de facelift weet ik het niet meer

Comment

• merci, tettn.
                        kzal vanavond dus voor alle zekerheid eens kijken op de banden.
                        Weet er iemand waar je banden kon vergelijken? (prijs kwaliteit)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
                          Vraagje
                          kan er iemand opzoeken welke bandenmaat er op de clio van men vrouwtje ligt?
                          tis 15inch en ik dacht 195. maar weet het andere getal niet.
                          tis om prijzen te vergelijken voor 2 nieuwe banden.

mercikes

edit 195 50 15 zou dat kunnen?
                          Kijk op www.pneusonline.be

Hier zijn ze echt goedkoop.

Comment

• Volgende week moet m'n auto binnen. Kreeg gisteren een bericht om m'n inspuiting te laten controleren.
                            Hopelijk is't ni te erg.

Comment

• Voor alle Mégane's een terugroepactie of enkel voor bepaalde motorisatie's?

Comment

• Hoi allemaal...

moesten er vragen zijn betreffende Renault, dan wil ik jullie gerust altijd helpen.
                                Ik ben namelijk commercieel afgevaardigde bij Renault.

En moest je op zoek zijn naar een nieuwe of occasie Renault; ik kan je altijd wel
                                helpen!

Nu even een vraagje voor jullie.

Gisteren kwam er iemand mij vragen of ik wist of er nog ergens een R5 Turbo staat
                                om te kunnen herstellen en volledig rijklaar te maken??
                                Ik weet dat de meeste R5 Turbo's reeds verdwenen zijn van deze aardbol; niet door
                                problemen met de wagen, maar meestal door één of ander ongeval.
                                Moesten jullie 1 weten staan: let me know

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieters
                                  Hoi allemaal...

moesten er vragen zijn betreffende Renault, dan wil ik jullie gerust altijd helpen.
                                  Ik ben namelijk commercieel afgevaardigde bij Renault.

En moest je op zoek zijn naar een nieuwe of occasie Renault; ik kan je altijd wel
                                  helpen!

Nu even een vraagje voor jullie.

Gisteren kwam er iemand mij vragen of ik wist of er nog ergens een R5 Turbo staat
                                  om te kunnen herstellen en volledig rijklaar te maken??
                                  Ik weet dat de meeste R5 Turbo's reeds verdwenen zijn van deze aardbol; niet door
                                  problemen met de wagen, maar meestal door één of ander ongeval.
                                  Moesten jullie 1 weten staan: let me know
                                  Heb 'm 'n tijdje geleden in de opmerkelijke tweedehands gepost: http://www.autozone.be/auto_j2ee/gg/...n=false&pCss=0

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter
                                    Voor alle Mégane's een terugroepactie of enkel voor bepaalde motorisatie's?
                                    Dit kwam op mijn boordcomputer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
                                      merci, tettn.
                                      kzal vanavond dus voor alle zekerheid eens kijken op de banden.
                                      Weet er iemand waar je banden kon vergelijken? (prijs kwaliteit)
                                      Welke bandenmaat is het nu?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TimJ
                                        Volgende week moet m'n auto binnen. Kreeg gisteren een bericht om m'n inspuiting te laten controleren.
                                        Hopelijk is't ni te erg.
                                        How, ik dacht bericht van Renault. Bon, ik zwijg.

Comment

• M'n auto'tje is terug van de garage.
                                          Er was een gloeibougie stuk vervangen in garantie verder ook remblokken vv.

En onze nieuwe clio is geleverd.

Comment

Working...
                                          X