Hier zie, eentje met dezelfde motorisatie als mijn Mégane:
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
RENAULT Lovers
Collapse
X
-
-
Nog eentje (Mégane Trophy op circuit):
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BikefreakHier zie, eentje met dezelfde motorisatie als mijn Mégane:
http://www.youtube.com/watch?v=E1ncXv0f4A8
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGiokeDat is geen diesel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BikefreakMja. Zou eigenlijk wel kunnen. Ik vind het niet erg duidelijk af te leiden uit dat lawaai en er staat 115 hp, maar het kan natuurlijk dat iemand met zijn 1600-tje zijn vermogen naar boven heeft afgerond.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGiokeToerenteller voortdurend boven de 5000toeren...Zegt genoeg hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BikefreakHoe oud is hij?
De mijne werd eind februari 2003 geleverd (model is uit van november 2002). Zou het kunnen dat ze de kwaliteit van de stof ook als kinderziekte rekenen?? De andere zetels zijn wel nog perfect hoor, doch de gordel is wellicht de oorzaak. Bij de Coupé glijdt deze nogal eens langs de zetel, vandaar ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BikefreakHier zie, eentje met dezelfde motorisatie als mijn Mégane:
http://www.youtube.com/watch?v=E1ncXv0f4A8
Dashbord is ook net iets anders.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscaniVraagje
kan er iemand opzoeken welke bandenmaat er op de clio van men vrouwtje ligt?
tis 15inch en ik dacht 195. maar weet het andere getal niet.
tis om prijzen te vergelijken voor 2 nieuwe banden.
mercikes
edit 195 50 15 zou dat kunnen?
Hier zijn ze echt goedkoop.
Comment
-
Hoi allemaal...
moesten er vragen zijn betreffende Renault, dan wil ik jullie gerust altijd helpen.
Ik ben namelijk commercieel afgevaardigde bij Renault.
En moest je op zoek zijn naar een nieuwe of occasie Renault; ik kan je altijd wel
helpen!
Nu even een vraagje voor jullie.
Gisteren kwam er iemand mij vragen of ik wist of er nog ergens een R5 Turbo staat
om te kunnen herstellen en volledig rijklaar te maken??
Ik weet dat de meeste R5 Turbo's reeds verdwenen zijn van deze aardbol; niet door
problemen met de wagen, maar meestal door één of ander ongeval.
Moesten jullie 1 weten staan: let me know
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PietersHoi allemaal...
moesten er vragen zijn betreffende Renault, dan wil ik jullie gerust altijd helpen.
Ik ben namelijk commercieel afgevaardigde bij Renault.
En moest je op zoek zijn naar een nieuwe of occasie Renault; ik kan je altijd wel
helpen!
Nu even een vraagje voor jullie.
Gisteren kwam er iemand mij vragen of ik wist of er nog ergens een R5 Turbo staat
om te kunnen herstellen en volledig rijklaar te maken??
Ik weet dat de meeste R5 Turbo's reeds verdwenen zijn van deze aardbol; niet door
problemen met de wagen, maar meestal door één of ander ongeval.
Moesten jullie 1 weten staan: let me know
Comment
Comment