Mededeling

Collapse
No announcement yet.

RENAULT Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nog meer RS

Megane RS Trophy
    2008 Opel Corsa 1.7CDTI
    2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Morgenavond ga ik eens een kijkje nemen naar de Megané RS Trophy bij Renault Sint-Truiden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimi Bekijk Berichten
        Morgenavond ga ik eens een kijkje nemen naar de Megané RS Trophy bij Renault Sint-Truiden
        kijken, kijken,... mee gaan rijden he
        2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
        2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichten
          kijken, kijken,... mee gaan rijden he
          Ben er niet geraakt. Maar het is wel de bedoeling dat ik een testritje kan fixen

Maar ik ga vooral voor de Twingo RS -waar ik wel interesse voor heb- die in hun showroom staat

Comment

• Renault garage Ooms in Wilrijk heeft ook een Megane RS Trophy in de showroom staan. Voor de geintreseerden...

Comment

• Eerste Clio RS Ange&Demon is aangekomen, dit is een speciale reeks van de Clio RS te herkennen aan:

Mat grijze lak
              18" velgen in blinkend zwart
              Lederen Recaro's
              zwart dak

enkele (slechte) foto's:

Comment

• Wat kosten die hier?
                Bekleding van de recaros zie ik wel zitte voor in de mijne

Comment

• waren ze niet verkrijgbaar in verschillende kleuren?
                  op de C-stijl staat ook een logo normaal.
                  wimoptiek.be op

Comment

• Juist hier op het topic gekeken
                    en bij deze enkele foto's van mijn Renault Clio Ripcurl editie 2009

Clio by ZjeromePhotography, on Flickr

Thompson Element by ZjeromePhotography, on Flickr

Comment

• grijze clio RS kan me wel bekoren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vertegenwoordiger Bekijk Berichten
                        Ik heb 2 Renault Laguna's en ben opzoek naar een goede garage. De garage in Mechelen, heb ik slechte ervaringen mee. Wie kent een goede renault garage?
                        Ik vind Meulders in Putte een zeer goede garage,je mag ook bij je auto blijven als ze eraan werken.Ook zeer vriendelijke mekaniekers...

Comment

• Wow, die Clio Ange & Demon mag er absoluut wezen hoor!!!

Zou mij zelfs doen twijfelen om toch voor de Clio te gaan

Knap ding en zeer veel waarde voor zijn geld. Heb met Cup200 in zijn Clio RS 20th anniversary gezeten en ik was echt onder de indruk.

Ikzelf ben misschien nog net iets meer te vinden voor een drukgevoede wagen, maar wie maximum fun voor minimum geld wil, heeft in mijn ogen maar 1 keus...
                          Last edited by ; 20/11/2011, 17:29.

Comment

• De kleur.

Comment

• Sirius geel is ZALIG................. op iemand anders zijn RS

Op de mijne zou ik het echt niet durven

Comment

• Ik heb hem in het siriusgeel en ik vind het net geweldig om een speciale wagen in een speciale kleur te hebben. Ik vind dat er zelfs nog te veel gele rond rijden. Had ik dat geweten, ik was voor een aliengroene gegaan

Comment

• onlangs zo'n gele Renault Megane RS gezien en was dusdanig onder de indruk van die kleur... echt prachtig!

Comment

• Als het een gewone Megane RS was, is het geen Siriusgeel...
                                    Siriusgeel was/is enkel verkrijgbaar op de Megane RS Trophy...

Comment

• Was hetzelfde kleur geel als de clio hierboven.

Comment

• Als het echt Siruisgeel was, is het een Megane RS Trophy, makkelijk herkenbaar aan het rode randje op de velgen.

Indien niet is het een niet metallic geel, dit is verkrijgbaar op de gewone Megane RS.

Sirius geel is een een parelmoerkleur, die 1.400 euro kost, het gewone geel kost niets extra...

Comment

• Ik ben ook aan het nadenken om volgend jaar een megane rs aan te schaffen.
                                          Nu het enige wat mij wat tegenzit is de rest waarde. Als je ziet dat je al een mooie rs vind in Duitsland voor amper 20.000€ en dat na 2 jaar ... .

Comment

Working...
                                          X