Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb 2 Renault Laguna's en ben opzoek naar een goede garage. De garage in Mechelen, heb ik slechte ervaringen mee. Wie kent een goede renault garage?
Ik vind Meulders in Putte een zeer goede garage,je mag ook bij je auto blijven als ze eraan werken.Ook zeer vriendelijke mekaniekers...
Wow, die Clio Ange & Demon mag er absoluut wezen hoor!!!
Zou mij zelfs doen twijfelen om toch voor de Clio te gaan
Knap ding en zeer veel waarde voor zijn geld. Heb met Cup200 in zijn Clio RS 20th anniversary gezeten en ik was echt onder de indruk.
Ikzelf ben misschien nog net iets meer te vinden voor een drukgevoede wagen, maar wie maximum fun voor minimum geld wil, heeft in mijn ogen maar 1 keus...
Ik heb hem in het siriusgeel en ik vind het net geweldig om een speciale wagen in een speciale kleur te hebben. Ik vind dat er zelfs nog te veel gele rond rijden. Had ik dat geweten, ik was voor een aliengroene gegaan
Ik ben ook aan het nadenken om volgend jaar een megane rs aan te schaffen.
Nu het enige wat mij wat tegenzit is de rest waarde. Als je ziet dat je al een mooie rs vind in Duitsland voor amper 20.000€ en dat na 2 jaar ... .
Comment