Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
BIV nu bedraagt 495 euro voor een nieuw voertuig.
BIV vanaf 01/03/2012 zou 402,15 euro bedragen op een nieuw voertuig.
Als het een 2de handswagen is, wordt die aan 2/3 van de nieuwe regel en 1/3 aan de oude regel geteld (vanaf 01/03/2012 wederom). Met 10% vermindering per jaar...
Zondag een fluence ZE zien staan op de parking van meubelplein de piramiden.
hij viel direct op door zijn buitenkleur en witte achterlichten.
voor de rest ben ik er snel voorbij gestapt. zie dat die opeens achteruit begint te rijden, je hoort die niet hé.
Zo'n Fluence ZE is effectief muisstil, is ook een aparte ervaring tijdens het rijden.
Je hebt geen motorgeluid, geen versnellingsbak, dus snelheidsbeleving is heel anders...
Door het permanent beschikbare koppel van de elektromotor ben je heel snel te snel aan rijden.
Zo'n Fluence ZE is effectief muisstil, is ook een aparte ervaring tijdens het rijden.
Je hebt geen motorgeluid, geen versnellingsbak, dus snelheidsbeleving is heel anders...
Door het permanent beschikbare koppel van de elektromotor ben je heel snel te snel aan rijden.
geen nood. tegen dat je aan een flitspaal bent is de batt leeg.
Waren al zeker in het zwart en rood verkrijgbaar... Als je de velgen van een R26R bedoelt alvast.
Kleurcode heb ik helaas niet, dan zou ik een chassisnummers van een R26R moeten hebben, en dan geraak ik er misschien wel aan...
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Tenzij je een Belg bent, dan heb je mazzel, en behoor je tot één van de vijf landen waar dit scheurijzer verkocht gaat worden. Dat Renault hele leuke hot hatches kan maken, daar hebben we nooit over getwijfeld. Als je een beetje door de Gordini-streepjesbullshit-marketingrommel heen prikt, dan zie je dat er wel degelijk hardcore […]
Nice . Maar toch nog altijd liefst ne ne 'gewone' Siriusgele RS!
Comment