Mededeling

Collapse
No announcement yet.

RENAULT Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Heeft iemand een idee van de nieuwe BIV/taxen vs. de oude van een Twingo RS (Gordini)?
    Bedankt.

Comment

• Van welk jaar is die 'oude' Twingo?
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• BIV nu op dit moment <-> BIV vanaf 1/03/2012

Comment

• BIV nu bedraagt 495 euro voor een nieuw voertuig.
          BIV vanaf 01/03/2012 zou 402,15 euro bedragen op een nieuw voertuig.

Als het een 2de handswagen is, wordt die aan 2/3 van de nieuwe regel en 1/3 aan de oude regel geteld (vanaf 01/03/2012 wederom). Met 10% vermindering per jaar...
          Last edited by ; 12/01/2012, 16:19.

Comment

• Bedankt!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk Berichten
              Fak, een R4 met 3L V6

+ YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Wat is hier uiteindelijk van geworden? Prachtig kleur trouwens dat groen
              Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
              Motoren & Tjeurisme

Comment

• wagen is af, heb er onlangs ergens foto's van gezien op een meeting in Frankrijk.
                Ik ga eens kijken of ik ze kan terugvinden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                  Wat is hier uiteindelijk van geworden? Prachtig kleur trouwens dat groen
                  http://www.youtube.com/watch?NR=1&fe...&v=8MO-bfkXaAg
                  2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                  2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                  2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Zondag een fluence ZE zien staan op de parking van meubelplein de piramiden.
                    hij viel direct op door zijn buitenkleur en witte achterlichten.
                    voor de rest ben ik er snel voorbij gestapt. zie dat die opeens achteruit begint te rijden, je hoort die niet hé.
                    wimoptiek.be op

Comment

• Ook één gezien in Herentals !

Comment

• Zo'n Fluence ZE is effectief muisstil, is ook een aparte ervaring tijdens het rijden.
                        Je hebt geen motorgeluid, geen versnellingsbak, dus snelheidsbeleving is heel anders...
                        Door het permanent beschikbare koppel van de elektromotor ben je heel snel te snel aan rijden.

Comment

• Mensen steken ook gewoon de straat over zonder kijken omdat ze je niet horen aankomen. 't Is toch uitkijken met zo'n ZE

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door roter eristoff Bekijk Berichten
                            Zo'n Fluence ZE is effectief muisstil, is ook een aparte ervaring tijdens het rijden.
                            Je hebt geen motorgeluid, geen versnellingsbak, dus snelheidsbeleving is heel anders...
                            Door het permanent beschikbare koppel van de elektromotor ben je heel snel te snel aan rijden.
                            geen nood. tegen dat je aan een flitspaal bent is de batt leeg.
                            wimoptiek.be op

Comment

• wordt aan gewerkt... Zal niet gek lang meer duren dat er 400-450km autonomie is.

Comment

• 0 - 100 km/ h in 15,1 sec
                                Topsnelheid 135 km/h

Nog veel werk aan de winkel denk ik...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tourer E91 Bekijk Berichten
                                  0 - 100 km/ h in 15,1 sec
                                  Topsnelheid 135 km/h

Nog veel werk aan de winkel denk ik...
                                  Denk dat niemand weet hoe snel hij is van 0-100 ,vind op internet van alle specs
                                  Gaat van 15 s tot 13 s en zelfs 9s.

Feit is dat iedereen die hem getest heeft zegt dat hij heel vlot is.
                                  Dit komt van een Deense site:

Renault Fluence Z.E.
                                  Overblik:
                                  Pris: 208.380 kroner plus pakke med batteri/strøm/abb. mv.Rækkevidde: 185 km.(NEDC-normen)Grøn ejerafgift: 0 kr.CO2/km: 0 gram.Sikkerhed: Ikke Euro NCAP-testet.L/H/B: 475/146/181 cm.Akselafstand: 271 cmYdelse: 70 kW-95 hkMotor: Elmotor med litium-ion-batterier.Moment: 226 Nm.Topfart: 135 km/t (elektronisk begrænset).Vægt: 1530 kg.0-100 km/t: 9 sekunder Bagagerum: 280 liter
                                  Kort og godt:
                                  2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                                  2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                                  2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• megane r26/rs

kan iemand mij vertellen welke kleur rood de velgen van de r26 zijn? Waren die ook in andere kleuren te krijgen?

Comment

• Waren al zeker in het zwart en rood verkrijgbaar... Als je de velgen van een R26R bedoelt alvast.
                                      Kleurcode heb ik helaas niet, dan zou ik een chassisnummers van een R26R moeten hebben, en dan geraak ik er misschien wel aan...

Comment

• Coole Renault Clio Loud sound!

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Renault Clio RS Redbull racing

Tenzij je een Belg bent, dan heb je mazzel, en behoor je tot één van de vijf landen waar dit scheurijzer verkocht gaat worden. Dat Renault hele leuke hot hatches kan maken, daar hebben we nooit over getwijfeld. Als je een beetje door de Gordini-streepjesbullshit-marketingrommel heen prikt, dan zie je dat er wel degelijk hardcore […]

Nice . Maar toch nog altijd liefst ne ne 'gewone' Siriusgele RS!

Comment

Working...
                                          X