op die foto's kan ik daar niets van maken
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
RENAULT Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichtenop die foto's kan ik daar niets van maken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk BerichtenHa ha al goe ... De Megane toont gewoon het agressiefste int zwart vind ik...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenMaar een kleur accent kan geen kwaad.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk BerichtenVoila se , wa vind ge hier van ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten
Comment
-
Vrijdag renault 'meetingske' in francorchamps ImageUploadedByTapatalk1366536859.907107.jpg
Hier alleen al 4 R26 R megane's..
Er zijn er ongeveer 400 gemaakt, er waren er +- 20-25 afgelopen vrijdag.. Echt spectaculair!
Comment
-
Er waren er welgeteld 19, waarvan ik de enige was op Belgische platen. Ik zeg op Belgische platen, want mijn R26.R is een Duitse R26.R die ik ingevoerd heb. Er was geen enkele originele Belgische.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Hier wat foto's die ik genomen heb met mijn GSM.
Bij aankomst:
Na de lunch even deze foto genomen.
Ook heb ik eens meegereden met een Clio Cup met een professionele piloot aan het stuur. De bijtkracht van de remmen en de onwaarschijnlijke wegligging zorgen voor veel sensatie. Ik heb er alleszins met volle teugen van genoten.
OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk BerichtenIk weet dat er ong. 450 gemaakt zijn, maar in sommige auto's zie ik X/160 of X/250 staan. Zijn er per land zoveel uitgegeven mss en komt daardoor het vss in aantal op die plaatjes?
Comment
-
Initieel was het de bedoeling om 450 stuks te maken, maar ze hebben dat herleid naar 380 stuks. 364 stuks werden effectief verkocht, en 16 stuks bleven bij Renault.
Ik heb nummer 15/40 uit Duitsland.
Ziehier een schema per land en per kleur:
En hier met de gekozen opties:
Deze info werd in NL aan alle nieuwe eigenaars van een R26.R meegeleverd.Last edited by BMWMB; 22/04/2013, 13:54.OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
Zo'n RS is ook niet verkeerd, al is dit gele exemplaar 100% een "Photoshop" van een gewone Clio en zeker geen RS.
Comment
Comment