Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
In het bovenstaand filmpje vermeld Harry dat er 500 trophys voor engeland gebouwd zijn en 50 voor zwitserland?
Vervolgens vindt ik op wikipedia:
However, the final Clio II RS ("Trophy" - of which 550 were made worldwide) were based on Cup models and included suspension revisions such as Sachs remote-reservoir dampers and eibach springs on the front (which lowered front ride height by 10mm) and revised dampers on the rear, lightweight Speedline Turini 16" Anthracite wheels, spoiler from the Clio 255 V6, RecaroTrendline seats and exclusive Capsicum red paint with Trophy decals on the sills and an individually numbered plaque on the driver's seat base. 500 went to the UK, while a further 50 (with subtle differences) went to Switzerland. The Trophy has been heralded as one of the best hot hatches of all time and won 'Evo' magazine's People's Performance Car of The Year, 2005, beating rivals such as the Lamborghini Gallardo and other exotica in the process.
Wil dit dan zeggen dat er nergens anders in de wereld dan Trophys verkocht zijn? En er dus maar enkel 50 linksgestuurde zijn en dat deze enkel in Zwitserland verkocht werden?
Hele dikke Clio. Complete kooi, andere ophanging, breder spoor, Recaro's die wat lager zitten en hoogstwaarschijnlijk met 5puntsgordels, gewicht verwijderd zoals bijvoorbeeld de mistlichten vooraan.
Hiermee kan je tracken...
En op nummerplaten...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment