Mededeling

Collapse
No announcement yet.

RENAULT Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Lap, precies iets teveel losgemaakt. De stuurbediening en display werken niet meer. De radio wel nog. Iemand die kan helpen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
      Lap, precies iets teveel losgemaakt. De stuurbediening en display werken niet meer. De radio wel nog. Iemand die kan helpen?
      De Renault-garage ?

Comment

• En klikken maar http://www.twingoconcept.com/

Comment

• Misschien dat ik er ook wel 1 wordt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
            Misschien dat ik er ook wel 1 wordt
            Moest ik van u zijn ik zou daar toch nog es een nachtje over slapen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
              Moest ik van u zijn ik zou daar toch nog es een nachtje over slapen...
              Te laat
              Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
              Bestelt
              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                Te laat

'k heb al een renault, of ik lover wordt valt nog af te wachten

Comment

• Lap tis om zeep

Comment

• Comment

• juppeke, zo mooi

Comment

• Respect Jupmans.

Comment

• Go renault.

Oorspronkelijk geplaatst door GVA
                          11/12 Renault lanceert elektrische wagen in 2010

De Franse autofabrikant Renault werkt samen met het Japanse Nissan aan een elektrische bestelwagen. De lancering is voorzien voor 2010.

"De studie van het concept zit in een vergevorderd stadium", zegt Renault in een mededeling. "Het gaat om een kleine bestelwagen, die vooral bestemd is voor gebruik in de stad."

Het voertuig heeft geen verbrandingsmotor en stoot dus geen schadelijke CO2-gassen uit. In 2010 wil Renault de bestelwagen lanceren op de Europese markt.

Eerder maakte de Franse autobouwer al een elektrische variant van de Kangoo. Daar werden vijfhonderd exemplaren van gebouwd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                            Go renault.
                            Inderdaad

Dat blijft dus ongeveer 2km duren
                            Dan heeft ie genoeg temperatuur bereikt om niet meer te roken
                            Last edited by ; 19/03/2007, 22:35.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                              Inderdaad

Dat blijft dus ongeveer 2km duren
                              Dan heeft ie genoeg temperatuur bereikt om niet meer te roken
                              Oh.. de 300TD heeft dat ietsje meer...
                              Maar verdwijnt ook eens 'ie op temp is. Enkel als ik echt doortrekt naar't schijnt komt er wel wat uit...

btw, hoeveel haalt da tuinhuis eigelijk....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                Oh.. de 300TD heeft dat ietsje meer...
                                Maar verdwijnt ook eens 'ie op temp is. Enkel als ik echt doortrekt naar't schijnt komt er wel wat uit...

btw, hoeveel haalt da tuinhuis eigelijk....
                                168 volgens het boekje.

Ik heb toch al de 180 aangetikt op de teller, dus dat kan ongeveer wel kloppen.

Tuinhuis?
                                Tuinhuis?!
                                Das een bushokje!

Edith zegt ook dat ie hier al 2 minuten stond te draaien.
                                Vlak na het starten is dat gewoon niet te doen om uit te stappen

Comment

168 volgens het boekje.

Ik heb toch al de 180 aangetikt op de teller, dus dat kan ongeveer wel kloppen.

Tuinhuis?
                                  Tuinhuis?!
                                  Das een bushokje!

Edith zegt ook dat ie hier al 2 minuten stond te draaien.
                                  Vlak na het starten is dat gewoon niet te doen om uit te stappen

Woh amai das nice.
                                  Hoeveel vermogen heeft da buskotteke dan? (idd, my mistake, met al die ruitjes...)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                    Woh amai das nice.
                                    Hoeveel vermogen heeft da buskotteke dan? (idd, my mistake, met al die ruitjes...)
                                    88pk

2100 Turbo Diesel powah!

Comment

• dit mogen ze altijd onder mijn kont komen schuiven

Comment

88pk

2100 Turbo Diesel powah!

Hehe niiiiice! "High fiiiiive!"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
                                          dit mogen ze altijd onder mijn kont komen schuiven

Geil spul inderdaad.

Een neef van me uit frankrijk heeft er zo eentje. Ziek machien, en tziet er eigelijk nog zo 'normaal' uit, voor de niet-kenner.

Comment

Working...
                                          X