Mededeling

Collapse
No announcement yet.

RENAULT Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• P
      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Renault Megane RS Felgen KV1 8.5×19

Abb. zeigt die Oberfläche Silber (Farbcode S2)

VA: 8.5×19 Et45 – 235/35-19
        HA: 8.5×19 Et45 – 235/35-19

Auch für den Renault Megane RS gibt es Konkave Felgen.
        Die KV1 gibt es in 8,5×19″ und sogar 9,5×19″ DC (extrem Konkave) für die Hinterachse.
        Allerdings muss hier an der Karosserie Hand angelegt werden. Für die Tieferelgung ist ein H&R Gewindefahrwerk verantwortlich.

Weitere Anwendungsmöglichkeiten unserer Felgen finden Sie in unserer PDF Anwendungsliste oder in unserem Felgenkonfigurator.

Die konkave Felge KV1 in 8,5×19 auf dem Megane ist einfach nicht zu topen. Schaut euch das Video an wenn sich die Räder drehen.

Comment

• Vettel red bull.
          den borre

Int3x0r

Comment

• Wel interessant

Comment

• Comment

• Goeiemorgen allemaal, even hier een draadje starten en hopen dat ik hier wat antwoorden krijg.
                Na jaren Amerikaans gereden te hebben maar omdat er ondertussen geen betaalbare Amerikanen meer te krijgen zijn in België heb ik mij 2w geleden een nieuwe eindestock renault megane coupe (2013) gekocht met een 1.5DCI motor.
                Ik vond het model wel mooi en moeder de vrouw was er helemaal weg van.
                Ik heb voor de renault gekozen omdat ik voor het werk al jaren met een megane rijd met de 1.5DCI en die wel naar waarde weet te schatten.
                De coupe rijd heel goed en het viel mij direkt op dat hij iets pittiger is dan de motor in de wagen van het werk tot ik tot de ontdekking kwam dat de mijne wel meer toeren maakte aan 120kmH (2350 tov 2000) in 6de, dus ik heb de indruk dat het te maken heeft met het feit dat ik nog ene heb met de 114gr co² uitstoot en niet de eco² met 104gr.
                Een andere vraag zijn er hier mensen die de coupe al uitgerust hebben met verlagingsveren, ik had altijd EIBACH`s maar die blijken nu maar een verlaging te geven van 15mm wat misschien na een tijdje wel 20mm wordt, maar vind het toch weinig maar aan de andere kant heb ik dan iets van H&R geeft 30 a 40mm is dat dan niet teveel om nog comfortabel te zijn.
                Iemand misschien nog goeie adressenvoor veren? ik nam gisteren contact met een garage in Dendermonde en die wilden zelfs 50 euro excl BTW voor een GOCA attest wat volgens mij ook niet wettelijk is want bij mijn vorige auto`s was dat gewoon bij de veren bij zonder kosten.

Comment

• Comment

• Even mijn vraag hier stellen. Weet er iemand meer over de 1.4 benzine motoren van Renault? Ik heb zelf een Renault Megane 1.4 (95pk) bouwjaar 2000 op het oog. Zijn die motoren betrouwbaar of best te mijden? Hij heeft 122.000 km en de dr is al vervangen.

Misschien dat een linkje ook handig is.
                    2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

• Hier ook een vraagje: ik heb een recente clio grandtour op het oog. 1 jaar oud +- 25000km. Maar de motor is een 1.5 dci met 75pk. Dit lijkt me nogal weinig? Welke problemen kan ik ondervinden op korten en/of lange termijn met zo een 'zwakkere' motor?

Comment

• Comment

• Comment

• Je zou een Frans circuitmonster misschien niet direct in Italië verwachten, maar het gebeurde toch. De Renault Sport R.S. 01 knalde namelijk behoorlijk luidruchtig over het circuit van Monza. We hebben inmiddels aan het idee kunnen wennen dat Renault werkt aan een pk-beest, waar daadwerkelijk mee geracet zal worden. Ja, natuurlijk hadden we de Eurocup […]
                            Last edited by fuxhound; 17/10/2014, 22:51.

Comment

• Renault R8 Gordini.

Comment

• heeft Mercedes hier de mosterd gehaald ?

Comment

• * dubbele post *

Comment

• Sent from here
                                    den borre

Int3x0r

Comment

• Sent from here
                                      den borre

Int3x0r

Comment

• Comment

Working...
                                        X