Mededeling
Collapse
No announcement yet.
RENAULT Lovers
Collapse
X
-
'Lecar' De R5 in de States en de speciale beperkte serie voor Europa uit 1978.
De Europese versie,
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Die Amerikaanse bumpers, wreed.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk BerichtenR25, nog altijd een fantastisch ontwerp
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenR17 (1977)
Ooit nog gaan kijken naar een R15 als restauratie project , maar die was zonodig nog rotter...
Ik zie ze graag , vind ze supreleuk , helaas vind het roestmonster ze te lekker.
Comment
-
De eigenaars van een Espace, Talisman of Trafic met een 1.6dCi geproduceerd tussen december 2014 en maart 2018 willen volgend artikel misschien even lezen. Of door de vertaler zwieren ;-)
In het kort: fabricage/ontwerp fout in de 1.6 dCi van die periode met finale motorschade tot gevolg.
Verstuurd vanaf mijn moto g(6) play met Tapatalk
Last edited by Fre79; 13/08/2019, 20:42.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichtendie clio 1 in baccara versie met 1400motor en automaat,heerlijk was dat.luxe van een full option mercedes in kleiner formaat aan een haalbare prijs.
mijn vader had er destijds 1,denk er vaak met plezier aan terug
vond het persoonlijk jammer dat de manuele baccara de 1.7 90 pk kreeg en daarmee indertijd zoals een mercedes een autobahnvreter kon zijn, indien gewenst...de automaat baccara zat opgescheept met de 1.4 zoals de normale clio automaat, voor stadsverkeer was dat no prob...maar een 1.4 met een automatische 3-bak...voor die knappe (en belachelijk dure...zelfde als een clio 16v) baccara versie, was dat eigenlijk povertjes
gemiste kans mi, maar blijkbaar waren er kandidaten
Comment
-
ten eerste zitten we in een heel andere tijdsgeest,dus die 1400 voldeed voor toen meer dan prima,zelfs bewust voor gekozen.
de 16v versie bestond destijds niet eens.
de 1.7 was totaal niet te overwegen wegens verbruik tax en verzekering
de keuze voor een automaat in die tijd had vooral met lichamelijke problemen te maken.
zo zie je maar dat er ook mensen zijn die dat vermogengedoe helemaal niet nodig vinden en meer belang hechten aan comfort.
apropos ff ter info zijn eerste wagen was een r4 850cc.....
Comment
-
baccara 1.7 manueel, baccara 1.4 automatique en de clio 16v zijn samen op de markt gekomen in 1991 aan dezelfde prijs
de baccara 1.4 automaat was de helft duurder als de normale clio automaat, uw pa moet toch wel ongelooflijk fan zijn geweest van de airco, het royale leder, de electrische ruiten...en das hem gegund, uiteindelijk is het intrinsiek comfort niet hoger, je kreeg alleen meer hebbedingen en wat renault er financieel voor vroeg was exorbitant
zelf ook comfortlover en fan van vermogenloos rijden, maar het was spijtig dat tov de normale clio automaat, de baccara automaat niet aan de 1.7 werd gekoppeld
renault heeft dat wel rechtgezet achteraf
Comment
-
ten eerste wilden wij geen 1700
en ten tweede de auto werd zeker niet aangekocht om de airco,
wel als betaalbaar 2de handsvoertuig omwille van gezondsheidsproblemen waardoor hij niet meer de kracht had om een koppelingspedaal te bedienen.
de clio was toen beschikbaar.....
dus zo ingewikkeld verhaal is het niet.
soms hebben mensen we degelijk een reden om iets te doen of te laten.
Comment
Comment