Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
in nederland zou de katalogus prijs voor de r110 life 25390e bedragen met batterijhuur.
als dat klopt zou de nieuwe dezelfde prijs krijgen als de oude,maar je krijgt wel een grotere capaciteit van de batterij en een sterkere motor.
afwachten wat renault in be gaat doen...
bij renault kan je nog steeds kiezen he,
ofwel huur,ofwel aankoop.
ik heb destijds voor huur gekozen
voor de zekerheid en om financiele reden.
8000 euro meer of minder maakt voor veel mensen een groot verschil he.
dus wil je kopen,dat kan,maar dan moet je bij de prijs ongeveer 8000 bijtellen.
extra argument,stel dat je een electrische wagen verkoopt na 8 jaar,geen garantie meer op de batterij,wie gaat het risico nemen met een eventueel
batterijprobleem in het achterhoofd,om de wagen aan te kopen?en tegen welke prijs?
bij renault kan je nog steeds kiezen he,
ofwel huur,ofwel aankoop.
ik heb destijds voor huur gekozen
voor de zekerheid en om financiele reden.
8000 euro meer of minder maakt voor veel mensen een groot verschil he.
dus wil je kopen,dat kan,maar dan moet je bij de prijs ongeveer 8000 bijtellen.
extra argument,stel dat je een electrische wagen verkoopt na 8 jaar,geen garantie meer op de batterij,wie gaat het risico nemen met een eventueel
batterijprobleem in het achterhoofd,om de wagen aan te kopen?en tegen welke prijs?
Interessant idd. En betaal je die huur naargelang je kilometers maakt of maandelijks? Op die prijsofferte in de auto stond daar niks van en een verkoper voor wat uitleg heb ik niet gezien.
Domme vraag waarschijnlijk
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Bij Renault werken ze met forfaitaire bedragen / jaarlijkse kms. Hier in F. vanaf 59€/maand voor 7500km/jaar, 69€/maand voor 10000km/jaar etc. en voor km illimité 119€/maand
Maar ik vraag mij dan af of het niet interessanter is om den hele auto te huren, vanaf 149€/maand (life), batterijhuur inbegrepen, contract 3jaar/22500km.
Aja dan zou ik ook niet twijfelen eerlijk gezegd...
Dat is minder dan €5.400 voor drie jaar batterij in.
De kans is zeer groot dat je meer waardeverlies slikt op die looptijd...
'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12 '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08 '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16 '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19 '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Bij Renault werken ze met forfaitaire bedragen / jaarlijkse kms. Hier in F. vanaf 59€/maand voor 7500km/jaar, 69€/maand voor 10000km/jaar etc. en voor km illimité 119€/maand
Maar ik vraag mij dan af of het niet interessanter is om den hele auto te huren, vanaf 149€/maand (life), batterijhuur inbegrepen, contract 3jaar/22500km.
Dat is interessant inderdaad, maar enkel in Frankrijk waarschijnlijk?
Nuja, voor mij is het met deze actieradius toch nog toekomstmuziek maar het begint mij wel allemaal te interesseren
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Hopelijk komt Fiat snel met een betaalbare 500e. Ding gaat gigantisch succesvol zijn.
Mocht ik FCA zijn, m’n ingenieurs sliepen niet meer tot die er was
'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12 '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08 '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16 '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19 '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Dat is interessant inderdaad, maar enkel in Frankrijk waarschijnlijk?
Nuja, voor mij is het met deze actieradius toch nog toekomstmuziek maar het begint mij wel allemaal te interesseren
Als auto voor woon-werkverkeer voor mij super interessant, iets elektrisch. En een dieselbreak voor de verre verplaatsingen en wanneer ruimte primeert. En een Abarth als derde wagen
'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12 '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08 '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16 '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19 '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Als auto voor woon-werkverkeer voor mij super interessant, iets elektrisch. En een dieselbreak voor de verre verplaatsingen en wanneer ruimte primeert. En een Abarth als derde wagen
Met jouw wagenpark gaat dat uiteraard
Maar ik moet er maar eentje hebben en die moet vooral dienen om naar Polen te rijden. Dus ik heb minstens 500 km actieradius nog. Als zoiets binnen een jaar of 3 mogelijk is en de prijs binnen redelijke grenzen zijn we ermee weg. Welk merk laat ik nog in het midden
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Maar ik moet er maar eentje hebben en die moet vooral dienen om naar Polen te rijden. Dus ik heb minstens 500 km actieradius nog. Als zoiets binnen een jaar of 3 mogelijk is en de prijs binnen redelijke grenzen zijn we ermee weg. Welk merk laat ik nog in het midden
Ik denk dat het zal zijn zoals met de meeste dingen: eens er meer en meer zijn, komt dat in een stroomversnelling. Ontwikkelingen gaan gigantisch snel en ze worden betaalbaar. Ultiem gezien stopt de overheid met subsidiëren als ze goedkoop genoeg zijn.
Zo gaat het bij veel dingen (zie zonnepanelen bvb.).
'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12 '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08 '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16 '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19 '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Dat is interessant inderdaad, maar enkel in Frankrijk waarschijnlijk?
Nuja, voor mij is het met deze actieradius toch nog toekomstmuziek maar het begint mij wel allemaal te interesseren
Efkes tegoei bekeken, eerste betaling is 2000€ (normaal 8000€, maar -6000€ ecopremie van de Franse staat), en vervolgens 110€ (auto) + 39€ (promo batterij ipv 59€ voor 7500km/jaar) = 149€/maand.
Hopelijk komt Fiat snel met een betaalbare 500e. Ding gaat gigantisch succesvol zijn.
Mocht ik FCA zijn, m’n ingenieurs sliepen niet meer tot die er was
Ik hoop het ook, want dat zou evt interessanter zijn voor Brigitte te vervangen, haha. Echter, gezien de huidige prijspolitiek van Fiat mbt de 500, hou ik mijn hart vast voor de prijzen van de nieuwe electrische versie
Interessant idd. En betaal je die huur naargelang je kilometers maakt of maandelijks? Op die prijsofferte in de auto stond daar niks van en een verkoper voor wat uitleg heb ik niet gezien.
Domme vraag waarschijnlijk
eigelijk is dat niet zo'n domme vraag he,
die huur is maandelijks, bedrag wordt bepaald aan de hand van het afgelegde aantal km.
je schat een km aantal in en betaald hierop(geschatte km kan aangepast worden)
ga je erover dan wordt er een opleg berekend per km(die bedragen ken ik niet uit men hoofd,maar gaat over enkele ct.)
een overschot krijg je niet vergoed,maar telt wel mee in de jaren....dus doe je een jaar meer km ,geen probleem.
je kan kiezen tussen 7500 1000 12500 15000 km de huur stijgt per trap ong 10 euro,vanaf meer dan 15000km vest bedrag,onbeperkte km.
wat ze met de nieuwe zoe gaan doen is ff afwachten,maar ik vermoed dat er weinig aanpassing gaat zijn.
destijds met het overschakelen van 22kw naar 40 kw was de aanpassing verwaarloosbaar.
lijkt een hele boterham,maar uiteindelijk eens het contract loopt heb je er geen omzien naar.
sommigen hier hebben het er wel eens over dat renault er goed geld aan moet verdienen,
dan stel ik mij de vraag,als dat zo is,waarom hanteren dan niet meer constructeurs het huursysteem?
wat die verkoper betreft die je niet gezien hebt,
was er wel een verkoper aanwezig voor het ZE verhaal?
ik heb al vaker de klacht gehoord dat een verkoper er blijkbaar weinig van afweet....
Efkes tegoei bekeken, eerste betaling is 2000€ (normaal 8000€, maar -6000€ ecopremie van de Franse staat), en vervolgens 110€ (auto) + 39€ (promo batterij ipv 59€ voor 7500km/jaar) = 149€/maand.
Merci voor de uitleg maar ik veronderstel dat dit anders is of zelfs niet bestaat in La Belgique
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment