Mededeling

Collapse
No announcement yet.

RENAULT Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten

eigelijk is dat niet zo'n domme vraag he,

die huur is maandelijks, bedrag wordt bepaald aan de hand van het afgelegde aantal km.
    je schat een km aantal in en betaald hierop(geschatte km kan aangepast worden)
    ga je erover dan wordt er een opleg berekend per km(die bedragen ken ik niet uit men hoofd,maar gaat over enkele ct.)
    een overschot krijg je niet vergoed,maar telt wel mee in de jaren....dus doe je een jaar meer km ,geen probleem.
    je kan kiezen tussen 7500 1000 12500 15000 km de huur stijgt per trap ong 10 euro,vanaf meer dan 15000km vest bedrag,onbeperkte km.
    wat ze met de nieuwe zoe gaan doen is ff afwachten,maar ik vermoed dat er weinig aanpassing gaat zijn.
    destijds met het overschakelen van 22kw naar 40 kw was de aanpassing verwaarloosbaar.
    lijkt een hele boterham,maar uiteindelijk eens het contract loopt heb je er geen omzien naar.
    sommigen hier hebben het er wel eens over dat renault er goed geld aan moet verdienen,
    dan stel ik mij de vraag,als dat zo is,waarom hanteren dan niet meer constructeurs het huursysteem?
    wat die verkoper betreft die je niet gezien hebt,
    was er wel een verkoper aanwezig voor het ZE verhaal?
    ik heb al vaker de klacht gehoord dat een verkoper er blijkbaar weinig van afweet....
    Ook bedankt voor de uitleg en van die laatste regel ken ik alles, daar zijn ze bij Mercedes expert in
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Merci voor de uitleg maar ik veronderstel dat dit anders is of zelfs niet bestaat in La Belgique
      België kent blijkbaar wel een zero emissie premie (4000€), met eventueel nog eens 4000€ recyclage premie (dus een Zoë vanaf 16000 en een klets) + batterijhuur. Maar het systeem van die LLD (location longue durée) van hier dat moet in België toch ook bestaan ? (Een of andere personal lease of zo, nee ?)

Verstuurd vanaf mijn moto g(6) play met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fre79 Bekijk Berichten
        België kent blijkbaar wel een zero emissie premie (4000€), met eventueel nog eens 4000€ recyclage premie (dus een Zoë vanaf 16000 en een klets) + batterijhuur. Maar het systeem van die LLD (location longue durée) van hier dat moet in België toch ook bestaan ? (Een of andere personal lease of zo, nee ?)
        Geen idee eigenlijk. Maar is voorlopig ook nog niet belangrijk, da's pas van toepassing als ik weet welk strijkijzer ik juist wil

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• r 18 turbo (1985)

Comment

• dat is iets uit de tijd dat je nog VOELDE dat er een turbo opzat

Comment

• Nu voel je het nog goed hoor.

Toen voelde je het pas op de moment dat je dacht dat er gene op zat.
              den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
              Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• inderdaad,dat turbogat had wel iets

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten
                    inderdaad,dat turbogat had wel iets
                    In de Formule 1 toen hadden ze 1.5’jes met een gigantische turbo. Herinner me interviews van rijders die zeiden dat ze eigenlijk voor de bocht plankgas gaven. Net aan het einde van de bocht kwam de turbo vol op boost...

Moet een zalig en speciaal gevoel geweest zijn.
                    '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                    '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                    '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                    '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                    '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                    '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                    '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                    '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                    '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• citaat van nigel mansell.....
                      met deze wagen kan elke idioot wereldkampioen worden............
                      dat was de glorietijd van de 1500 tjes

Comment

• R4

Comment

• wat was het leven eenvoudig
                          met de bestelversie jaren 60000 km/jaar afgelgd

Comment

• toen was er nog ruimte in de motorruimte. Tegenwoordig zouden ze het beter motorengte noemen lol

Comment

• Je kon tenminste overal aan Nostalgie idd.

Comment

• R8 Major Gordini (1965)

Comment

• Lekker ding in zijn tijd, en nog steeds eigenlijk.

Comment

• dit zou ik wel willen

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• There are Pretenders among us.....
                                          Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

Working...
                                          X