Mededeling

Collapse
No announcement yet.

RENAULT Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Op www.autoscoops.be zijn er al een aantal te vinden, maar nog geen betrouwbare.

Comment

• Ik heb trouwens nog een ander vraagje over Renault.

Ik heb met 't merk weinig tot geen ervaring, enkel een huurauto in Frankrijk waar ik om de twee weken 4,5 dagen mee verplaats. Maar dat bakje is al zodanig afgebeuld door honderden anderen huurders dat dat geen referentie meer is.

M'n schoonouders dus, die rijden nu een 406. Geen probleem mee, goed autootje en veel comfort, maar ik merk onderandere in het interieur dat er na 7 jaar hier en daar wat loskomt en dergelijk.

Binnen 1,5 jaar kopen zij nieuwe wagen, daar m'n vraag: zijn Renault producten kwalitatiever dan PSA producten? Zie ik spoken als ik denk van ja (waarom?) of zijn ze aan mekaar gewaagd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
        Zijn er eigenlijk al scoops van de volgende Megane?
        Kijk eens onder scoops. Ik heb daarover eens een topic geopend.
        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
          'k Wou eigenlijk enkel weten of de opvallende poep bleef of hij weer braver werd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
            Ik heb trouwens nog een ander vraagje over Renault.

Ik heb met 't merk weinig tot geen ervaring, enkel een huurauto in Frankrijk waar ik om de twee weken 4,5 dagen mee verplaats. Maar dat bakje is al zodanig afgebeuld door honderden anderen huurders dat dat geen referentie meer is.

M'n schoonouders dus, die rijden nu een 406. Geen probleem mee, goed autootje en veel comfort, maar ik merk onderandere in het interieur dat er na 7 jaar hier en daar wat loskomt en dergelijk.

Binnen 1,5 jaar kopen zij nieuwe wagen, daar m'n vraag: zijn Renault producten kwalitatiever dan PSA producten? Zie ik spoken als ik denk van ja (waarom?) of zijn ze aan mekaar gewaagd.

Ik denk dat ze aan elkaar gewaagd zijn. Dit op basis van wat ik hoor en zie bij mensen die ik ken die met een Renault of Peugeot rijden. Je moet natuurlijk met elke wagen wel een beetje geluk hebben. Daarom zou ik niet direct durven stellen dat het ene product beter is dan het andere.
            120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
              Mégane III topic : http://www.vtm.be/auto/forum/showthr...ght=Megane+III

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
                Voila.
                Ik was net iets te lui om zelf te gaan zoeken.
                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Renault Laguna II

Eigenlijk wordt hij pas over een dikke maand onthuld, maar het Franse automagazine L'AutoJournal heeft op zijn website enkele filmpjes van de nieuwe Renault Laguna geplaatst. We kunnen ook al enkele officiële detailfoto's tonen van het interieur. Renault start in juni met de productie van de inmiddels derde Laguna in Sandouville. De grote Renault komt er in september opnieuw als vijfdeurs berline en begin volgend jaar als break. In de loop van 2008 volgt voor het eerst een coupé. Hoe het motorengamma er zal uitzien, is momenteel nog niet helemaal duidelijk. We gokken op een 2.0 dCi en 3.0 dCi op diesel en onder meer een 2.0 16V en een van Nissan geleende 3.5 V6 aan benzinezijde. Alle modellen krijgen een manuele zesbak.

De Laguna III moet het blazoen van Renault in dit segment oppoetsen. De vorige generatie, die dateert uit 2000, is immer nooit echt betrouwbaar geweest. Renault-topman Carlos Ghosn is daar niet over te spreken en heeft hoge ambities: de nieuwe Laguna moet in de top-3 staan in zijn segment wat kwaliteit betreft. De prijs zou nauwelijks stijgen, en beginnen bij circa 20.000 euro in België en iets meer dan 23.000 euro in Nederland.

Op http://www.autoscoops.eu/index.php?s...from=&ucat=51& zijn nog een aantal filmkes te bekijken.

( bron : www.autoscoops.be )

Comment

• Renault Laguna III

Eigenlijk wordt hij pas over een dikke maand onthuld, maar het Franse automagazine L'AutoJournal heeft op zijn website enkele filmpjes van de nieuwe Renault Laguna geplaatst. We kunnen ook al enkele officiële detailfoto's tonen van het interieur. Renault start in juni met de productie van de inmiddels derde Laguna in Sandouville. De grote Renault komt er in september opnieuw als vijfdeurs berline en begin volgend jaar als break. In de loop van 2008 volgt voor het eerst een coupé. Hoe het motorengamma er zal uitzien, is momenteel nog niet helemaal duidelijk. We gokken op een 2.0 dCi en 3.0 dCi op diesel en onder meer een 2.0 16V en een van Nissan geleende 3.5 V6 aan benzinezijde. Alle modellen krijgen een manuele zesbak.

De Laguna III moet het blazoen van Renault in dit segment oppoetsen. De vorige generatie, die dateert uit 2000, is immer nooit echt betrouwbaar geweest. Renault-topman Carlos Ghosn is daar niet over te spreken en heeft hoge ambities: de nieuwe Laguna moet in de top-3 staan in zijn segment wat kwaliteit betreft. De prijs zou nauwelijks stijgen, en beginnen bij circa 20.000 euro in België en iets meer dan 23.000 euro in Nederland.

Op http://www.autoscoops.eu/index.php?s...from=&ucat=51& zijn nog een aantal filmkes te bekijken.

( bron : www.autoscoops.be )

Comment

• Ziet er eigenlijk niet slecht uit, maar ik ben toch benieuwd naar hoe die wagen er volledig zal uitzien. En naar wat de pers ervan zal zeggen.
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• de break is achteraan duidelijk herkenbaar gebleven en vooraan heeft hij wat weg van de citroen.
                        en opzij heeft hij precies wat weg van een monovolume.

Comment

• ... zoals de meeste Renaults tegenwoordig

Comment

• Net een Renault Clio 1.8 16v gekregen...

Leuk verjaardagscadeau!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TAM CARWORKS Belgium Bekijk Berichten
                              Net een Renault Clio 1.8 16v gekregen...

Leuk verjaardagscadeau!

Hola, gelukkige verjaardag !
                              Open maar snel een topic in ''Mijn auto" !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TAM CARWORKS Belgium Bekijk Berichten
                                Net een Renault Clio 1.8 16v gekregen...

Leuk verjaardagscadeau!

Tof! Maar ik wist niet dat er een 1.8 16V in de Clio stak . ik weet wel dat tijdens de eerste jaren er een 1.8 bestond van een kleine 100pk, maar no way dat het een 16V is

natuurlijk een gelukkige verjaadag!!!!

Comment

• Jaja, er bestaat een 1.8 16v in, het kleine broertje van de Clio Williams.

We zijn momenteel stevig aan't poetsen

Maar zal topic openen, mijn auto...

Comment

• Heb net ook de filmpjes eens bekeken van de nieuwe laguna. Hij ziet er helemaal niet slecht uit.
                                    Nu wachten op de officiële voorstelling.

Comment

• Sinds dat ik op zolder naar de world series geweest ben, voel ik een vreemde aantrekkingskracht tot renault

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door auto Bekijk Berichten
                                        Sinds dat ik op zolder naar de world series geweest ben, voel ik een vreemde aantrekkingskracht tot renault

Geheel terecht. Renault is toch een merk met een geschiedenis. Ze hebben heel wat betekend in de Rallysport en op andere vlakken.
                                        Kijk maar naar de R5 Turbo, Gordini, Alpine,...
                                        Allemaal klassiekers

Comment

Working...
                                        X