Hier enkele foto's van Renault's die ik dit seizoen op het circuit aantrof.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
RENAULT Lovers
Collapse
X
-
Het moest ervan komen, uiteindelijk gaat ieder merk een LOVERStopic krijgen. Al is Renault niet direct een doorsnee merk als het op design aankomt.
Zo zijn er de klassiekers als de Espace, de R4 en de Alpine. Voorts zijn er de prachtige conceptcars en uiteraard ook enkele gewaagde ontwerpen als de Twingo (indertijd) , Sport Spider, de Avantime en de Vel Satis.
Via google kwam ik op deze interessante verzameling terecht:
-
Het nieuwe design van Renault spreekt mij niet echt aan. Sommige modellen vind ik ronduit lelijk, andere vallen dan weer wel mee, zoals de Espace. Dé mooiste Renault is ofwel de huidige Laguna (maar dat interieur is niet zo denderend) ofwel de huidige Clio (vind ik een ontzettend leuk autootje).
Wij hebben er thuis ook eentje, een Mégane Coupé 1.6 16V (107pk)van 2000 (het vorige model). Het is een vinnige motor (maakt hoge toeren op de autosnelweg, wat soms storend is), wegligging is op zijn frans, maar de afwerking binnenin kon beter.
Laatst hadden we de hoofdsteun van de passagiersstoel losgemaakt (omdat de Mégane soms als muilezel dient), en we kregen hem er niet meer in. De auto is speciaal naar de garage moeten gaan daarvoor. Ze hebben de hele stoel eruit gehaald, een nieuw mechanisme moeten steken, bekleding losdoen, en dit alles voor een dikke 5500 oude belgische franken. Dat vind ik toch wel enorm duur!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bram SOorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteWat voor een Renault is dat? 't Is de eerste keer dat ik deze zie eigenlijk...
@Bram: moet jij niet op school zijn, mijn beste?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteOorspronkelijk geplaatst door Bram SOorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteWat voor een Renault is dat? 't Is de eerste keer dat ik deze zie eigenlijk...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bram SOorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteOorspronkelijk geplaatst door Bram SOorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteWat voor een Renault is dat? 't Is de eerste keer dat ik deze zie eigenlijk...
Genoeg off-topic, dit hoort hier zeker ook thuis!
Dit blijft voor mij toch werkelijk wel
Comment
Comment