Mededeling
Collapse
No announcement yet.
RENAULT Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
Dit blijft voor mij toch werkelijk wel
De kwaliteit heeft ook serieuze dieptepunten gehad, De fout lag bij TWR (waar hij toen werd gemaakt) omdat TWR zoveel wisselde van toeleverancier.
Hij had wel een beest van een Citroën motor.A Twist of the Wrist
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 911turboOorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
Dit blijft voor mij toch werkelijk wel
De kwaliteit heeft ook serieuze dieptepunten gehad, De fout lag bij TWR (waar hij toen werd gemaakt) omdat TWR zoveel wisselde van toeleverancier.
Hij had wel een beest van een Citroën motor.
Het was oorspronkelijk de bedoeling dat men bij Lotus eventjes ging aankloppen voor een 3.0 V6 van een 250 pk, (zelfde motor als uit de M250), maar omdat dit op het laatste moment afketste, besliste Renault maar zelf een V6 uit het eigen gamma aan te pakken voor gebruik in de V6. Daarom ook het toen "lage" vermogen van 235 pk voor die V6...
Ben je daar zeker van, een citroën motor?
Renault en Citroën? De enige overeenkomst die ik weet te vinden is dat ze beiden Frans zijn...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 911turboIk denk dat de motor van lotus een beetje te duur was, en dat ze daarom bij Citroën zijn gaan aankloppen (ze kregen mischien 21% korting ) Het is dezelfde motor van de C5 3.0 V6 maar dan nog opgevoerd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RoughneckOorspronkelijk geplaatst door 911turboIk denk dat de motor van lotus een beetje te duur was, en dat ze daarom bij Citroën zijn gaan aankloppen (ze kregen mischien 21% korting ) Het is dezelfde motor van de C5 3.0 V6 maar dan nog opgevoerd.A Twist of the Wrist
Comment
-
Renault is de laatste jaren één van men favoriete automerken geworden. Vroeger (jaren 60) vond ik alleen de 16 maar. In de jaren 70 kwam er de 5 bij. Uit de jaren 80 verkies ik de 25 (vooral Phase II), 5 en 11. Uit de jaren 90 spreken de Safrane, Clio en Laguna, Scénic II mij aan. En de laatste jaren is het lijstje uitgegroeid met de nieuwe Espace, Grand Espace, Scénic, Vel Satis, Avantime, Mégane, ... en natuurlijk de Laguna
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bram S@tdi130: die Laguna is inderdaad mooi, maar het interieur...
Maja wegens tijdsgebrek, stomme verkoper's (Toyota), kinderachtig gedrag van men ouders en de eisen van men pa was het al van bijna bij het begin zeker dat het een Laguna Grandtour zou worden... (ofwel was het een Saab 9-3 of Mazda 6 Sportswagen geworden)
Comment
Comment