Moet zeggen: ben op slag ook verliefd op deze wagentjes
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
RENAULT Lovers
Collapse
X
-
Ik heb die ook al gezien in Zolder. Wat zijn nu eigenlijk de specs van dat ding?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door super 7 Bekijk BerichtenHet nieuwe renault design staat mij absoluut niet aan vooral de Vel Satis, de Mégane en de laguna.
En je ziet niemand vind dit design mooi kijk maar naar de Avantime!
Wat ik niet begrijp is dat de mensen een lelijke wagen als de mégane mooi vinden azo een gedrocht!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenHmm... Blijkbaar heb je gelijk. Ze hebben beiden een identieke cilinderinhoud, nl 2946 cm³. Straf, had ik nooit gedacht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mattboy20 Bekijk BerichtenDat is de fameuze "RVP" motor. Samenwerking tussen Renault, Vovlo en PSA. Had oorsprongelijk een kleinere cylinderinhoud. De 3,0 is een verdere evolutie ervan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk BerichtenDe vroegere rs motor van de clio/megane.
dus een 2.0benzine met een 150pk met achterwielaandrijving
vlot maar niet echt wow, al is rijden zonder vooruit altijd eens gezellig.
Zonder vooruit? Dan kan je alleen achteruit rijden?
Voorruit dus.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenZijt gij dat?
Getrouwd in zo'n groot uitgevallen go-cart?
Onze trouw was met een oude engelse bristol
Comment
-
Aha, nice.
Als ik een wagen zou mogen kiezen om even van te genieten, een Ferrari F430 zou ik wel zien zitten. Alleen, die moet je niet huren voor je trouwfeest, tenzij je geen bezwaren hebt tegen traag rijden met zo'n bak natuurlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenAha, nice.
Als ik een wagen zou mogen kiezen om even van te genieten, een Ferrari F430 zou ik wel zien zitten. Alleen, die moet je niet huren voor je trouwfeest, tenzij je geen bezwaren hebt tegen traag rijden met zo'n bak natuurlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mattboy20 Bekijk BerichtenDat is de fameuze "RVP" motor. Samenwerking tussen Renault, Vovlo en PSA. Had oorsprongelijk een kleinere cylinderinhoud. De 3,0 is een verdere evolutie ervan.
Comment
-
Comment