Mededeling

Collapse
No announcement yet.

RENAULT Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Moet zeggen: ben op slag ook verliefd op deze wagentjes

Comment

• Comment

• Comment

• Ik heb die ook al gezien in Zolder. Wat zijn nu eigenlijk de specs van dat ding?
          120d Hatch Edition Sport

Comment

• De vroegere rs motor van de clio/megane.
            dus een 2.0benzine met een 150pk met achterwielaandrijving

vlot maar niet echt wow, al is rijden zonder vooruit altijd eens gezellig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door super 7 Bekijk Berichten
              Het nieuwe renault design staat mij absoluut niet aan vooral de Vel Satis, de Mégane en de laguna.
              En je ziet niemand vind dit design mooi kijk maar naar de Avantime!
              Wat ik niet begrijp is dat de mensen een lelijke wagen als de mégane mooi vinden azo een gedrocht!
              Om de Avantime te begrijpen moet je al wat kunstzinnig zijn aangelegd.Dat was eerder een stuk architectuur.Een moderne interpretatie van iets uit lang vervlogen tijden (de eerste elektrische tram). Maar de meeste mensen met hun bekrompen geest kunnen daar niet bij...en kijken helaas niet verder dan hun neus lang is!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                Hmm... Blijkbaar heb je gelijk. Ze hebben beiden een identieke cilinderinhoud, nl 2946 cm³. Straf, had ik nooit gedacht.
                Dat is de fameuze "RVP" motor. Samenwerking tussen Renault, Vovlo en PSA. Had oorsprongelijk een kleinere cylinderinhoud. De 3,0 is een verdere evolutie ervan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mattboy20 Bekijk Berichten
                  Dat is de fameuze "RVP" motor. Samenwerking tussen Renault, Vovlo en PSA. Had oorsprongelijk een kleinere cylinderinhoud. De 3,0 is een verdere evolutie ervan.
                  "berucht" is een nog betere omschrijving. nukkige motor en zuipen dat het geen naam meer heeft
                  Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                  Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Dat mag je wel zeggen... Hadden indertijd kort een safrane waar dat ding ook in zat... Gelukkig dat we toen nog benzinebons kregen.En dat dat maar tweede wagen was.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                      De vroegere rs motor van de clio/megane.
                      dus een 2.0benzine met een 150pk met achterwielaandrijving

vlot maar niet echt wow, al is rijden zonder vooruit altijd eens gezellig.

Zonder vooruit? Dan kan je alleen achteruit rijden?

Voorruit dus.
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• idd

maar hey
                        Last edited by ; 10/06/2008, 18:51.

Comment

• Zijt gij dat?
                          Getrouwd in zo'n groot uitgevallen go-cart?
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                            Zijt gij dat?
                            Getrouwd in zo'n groot uitgevallen go-cart?
                            Wij zitten er in ja maar het is de wagen van een neef van men vrouwtje.
                            Onze trouw was met een oude engelse bristol

Comment

• Aha, nice.
                              Als ik een wagen zou mogen kiezen om even van te genieten, een Ferrari F430 zou ik wel zien zitten. Alleen, die moet je niet huren voor je trouwfeest, tenzij je geen bezwaren hebt tegen traag rijden met zo'n bak natuurlijk.
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                                Aha, nice.
                                Als ik een wagen zou mogen kiezen om even van te genieten, een Ferrari F430 zou ik wel zien zitten. Alleen, die moet je niet huren voor je trouwfeest, tenzij je geen bezwaren hebt tegen traag rijden met zo'n bak natuurlijk.
                                vriend heeft een C6 gehuurd voor die dag. en tijdens de rit naar de bruid heeft hij serieus doorgestampt. Nadien ging het dak open en moest je opletten voor het kapsel van de bruid. maar het moment ervoor......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mattboy20 Bekijk Berichten
                                  Eigenlijk is de benaming toch 'PRV' he
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                  Bestelt
                                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Comment

• Ik had in de post een sleutel aangekregen van een nieuwe twingo, vandaag mocht je die in de showroom gaan passen en als het pastte mocht je er ineens mee naar buiten rijden.

Hij pastte niet

Comment

• Da's wat anders zé dan Carflipo's Espace
                                        R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                                        Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                                        Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• moved

Comment

Working...
                                          X