Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hier eens proberen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• hier eens proberen

VERCHROOMDE nieren
    Standaard heb ik nu een sierrooster met zwarte spijltjes in de nieren van mijn BMW 520D 2008.
    Maar zie liever een beetje meer chroom ,daarom nu mijn vraag wat zou de beste oplossing zijn om in het sierrooster ook verchroomde spijltjes te krijgen?

Naar garage gaan en nieuwe chroom rooster bestellen ? (kost wel €135 zonder btw )
    Of kan men dat ook ergens laten chromeren? (in omgeving van Gent) en wat zou prijs daarvan zijn?
    Is er ergens een plaats waar men goedkoper die chroom spijltjes kan kopen dan in BMW garage?

hoeveel heeft die bak gekost?

Comment

Is het mogelijk bericht te verplaatsen naan BMW lovers?
      Meire

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
        hoeveel heeft die bak gekost?
        Kan denken waar ge naar toe wilt.
        één bak van zo veel geld en dan vitten op €162

Comment

open doel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door meire Bekijk Berichten
            VERCHROOMDE nieren
            Standaard heb ik nu een sierrooster met zwarte spijltjes in de nieren van mijn BMW 520D 2008.
            Maar zie liever een beetje meer chroom ,daarom nu mijn vraag wat zou de beste oplossing zijn om in het sierrooster ook verchroomde spijltjes te krijgen?

Naar garage gaan en nieuwe chroom rooster bestellen ? (kost wel €135 zonder btw )
            Of kan men dat ook ergens laten chromeren? (in omgeving van Gent) en wat zou prijs daarvan zijn?
            Is er ergens een plaats waar men goedkoper die chroom spijltjes kan kopen dan in BMW garage?
            ik denk als je de prijs gaat weten van het chromeren van zo een stukje dat je omvervalt.

Comment

Working...
            X